Gå til innhold

Fitness-gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere sett gutta?

http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/08/445759.html

De er sikkert "fit", men..... nei, usj! Ikke delikate, synes jeg. Fint med muskler, men mer moderat er finere enn de klumpene der.

Dessuten er jeg litt skeptisk til om de har rent mel i posen, tror mange av dem tygger piller....

Hva sier dere jenter, frister gutta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!!!de frister ikke meg!hadde jeg våkna opp med en sånn,så hadde jeg :kvalm:

Gjest (Ursula)
Skrevet

Nei beklager, men jeg syns ikke Fitnesskropper er attraktive i det hele tatt.

Skrevet

Vel... Synes ikke det er penest når de er i konkuranseform, nei. Husk at da har de skrellet vekk alt av fett! Men jeg synes fortsatt det er gangks imponerende hva de klarer å få til. Fohåpentligvis uten bruk av doping.

Men litt sånn utenfor sesong er en del av disse gutta rimelig digg, om en en smule macho.... Mye brede skuldre her....

Skrevet

...men det er nesten verre å se på jentene....................

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Kanskje ikke så dumt likevel, da - at jeg gav opp fitness og heller vil satse på fatness.

Skrevet

Det hadde nok vært et langt verre syn å se dere stå i undertøy på en scene.

Skrevet

:ler:

Skrevet

For øvrig kan jeg legge til at de ser temmelig ekstreme ut under konkurranse. Massevis av brun maling i tillegg til en sykelig lav fettprosent skaper ikke et sunt inntrykk.

I vanlig hverdagsform ser de imidlertid en million ganger bedre ut enn gjennomsnittet her på forumet.

Gjest Violetta
Skrevet

Tviler jeg sterkt på. Jeg tror de fleste mennesker liker naturlig utseende mennesker. Kan hende jeg er naiv, men da foretrekker jeg å være det.

Skrevet

Vil nå heller se på noe som er naturlig!

Blir rett og slett dårlig av å se på slikt... forstår ikke hvorfor de gjør slikt med kroppen sin..

Hun damen var jo alene i "konkurransen" :ler: DA blir det konkurranse da ja!

Skrevet

Jeg synes faktisk det er flott, jeg! Akkurat under konkurranse er de FOR ekstreme, men til vanlig har de utrolig flotte kropper. Bodybuildere synes jeg blir for mye, men fitness er flott!

(men all den jobben det er å se sånn ut!! Passer ikke for meg... :sjenert: )

Skrevet

Ehrm! Dette var vel ikke fitness!? Dette er vel heller bodybuilding tenker jeg. Folk som holder på fitness har vel ikke de proposjonene der.

Skrevet

Og igjen mikser folk bodybuilding og fitness :roll: Det er to vidt forskjellige grener, med like forskjelllige krav.

Jeg beunder viljen og disiplinen utøverne har; hele livet kretser etterhvert om trening, kosthold og hvile. Jeg vurderte tidligere å stille i fitness (ikke bodybuilding!), men det ville krevd mer enn jeg er/var villig til å yte. Å stå opp kl 0600 for å trene, å kutte ut alt som heter pizza og øl, å gå hjem fra sosiale sammenkomster for å spise....

Jeg har en bekjent som har vært nordisk mester i bodybuilding flere ganger, og jeg misunner ham ikke den livsstilen han har hatt de siste månedene før konkurranser.

Fint er det kanskje ikke, men ærlig talt, maratonløpere er heller ikke fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...