AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Og huset ditt ble ikonisk. Hadde du likt det? Anonymkode: b78d3...dc1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Gud, nei.. hadde jo aldri fått fred. Anonymkode: f372b...fc2
Gjest venom31 Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Jada. Hadde stått på balkongen og vinket hver gang turister kommer for å ta bilde av leilighetskomplekset jeg bor i. Nei da. Hadde ikke brydd meg så hardt. Synes synd på de som bor i A Nightmare on Elm Street huset som er et ganske ikonisk hus.
GammelKaktus Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Nei, er ikke min greie. Er ikke så begeistret for oppmerksomhet rundt meg eller der jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Vil ikke si den er ikoniske men hytten vår har faktisk figurert på TV flere ganger,både i serier og programmer og er ofte bilder av den på Instagram. Eneste som er litt irriterende er når vi er der og det kommer folk å tar bilder, eller de som har gått helt inntil hytten. Anonymkode: fbd38...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå