AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Jeg jobber som tilkallingsvikar i en barnehage, og har vært dær i 1 år. Fikk for to uker siden en forespørsel om å bli med, noe jeg takket ja til. I dag når jeg fikk høre om at det ble endring av tidspunkt på julebordet, spurte jeg naturligvis etter bekreftende info rundt dette. Da skal den ene ped lederen ha kikket rart på meg, og lurt på hvor jeg hadde fått høre om dette julebordet. For jeg fikk nemlig ikke bli med på dette(selv om det var fra hennes avdeling at invitasjonen skal ha funnet sted). Jeg får nå altså ikke bli med på dette fordi jeg er vikar, lyder det. Men jeg kjenner at jeg har blitt lekt med. Fikk invitasjon om å få bli med på sommeravslutning i fjor, men opplevde på samme vis å bli holdt utenfor. Kjenner at jeg ikke har lyst til å komme på jobb i morgen.. Dette er ikke gøy, og jeg føler at det blir lagt godt opp til at jeg skal føle meg utenfor. Anonymkode: 1e58e...6b4 2