Gå til innhold

Lurer på om han kan ha fått barn med en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to og et halvt år. Da vi ble sammen hadde han nylig avsluttet med en eks han hadde vært sammen med et halvt år. Før henne hadde han en FF som han avsluttet med rett før eksen hans kom inn i bildet. Da jeg ble sammen med han drev denne tidligere FF og sendte han nakenbilder på snapchat, jeg reagerte på dette og han lo av det og sa at hun sender sånt til alle, han svarer aldri.. Måtte diskutere dette 3 ganger før hun ble slettet fra snapchat. Et par uker senere dro vi på sydentur sammen. Vi satte oss som i et forhold mens vi var på ferie denne uka. Underveis i turen, en formiddag vi på og solte oss ved bassenget så la jeg merke at det foregikk noe på telefonen, og da kranglet han og hans tidligere FF på messenger. Jeg ba om å få se, men han slettet samtalen og blokkerte henne. Han forklarte krangelen med at hun ble sur da hun så han var i et forhold på Facebook, selv om de i følge sluttet å ligge sammen et år tilbake.

To måneder senere slo jeg opp fordi han flørtet med flere andre jenter. Vi ble sammen igjen 4 mnd senere og da oppdaget jeg at han og hans tidligere FF var blitt venner igjen på Facebook. Jeg spurte om dette og han slettet henne igjen.

Jeg har tenkt litt på dette innimellom. Så i dag har Jeg snoket på henne og fant ut at hun fikk barn den våren.. I følge terminen hun hadde postet på annonseringen av graviditeten så var hun 6-7 uker på vei den gangen hun og kjæresten min kranglet på messenger mens vi var på ferie. Det er vel omtrent da man oppdager et svangerskap? Hun skriver på Instagram at hun er 100% alenemor, er med i en mamma-snapgruppe.. Nå er jeg så redd for at det er han som er far til babyen.

Anonymkode: 8d111...534

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fullt mulig det, men det må du jo nesten spørre han om.

Anonymkode: acc10...716

• Liker 7
Skrevet

Du bør droppe ham. 

For mye drama, sabotasjer og konflikter.  

• Liker 15
Skrevet

Første bud: en mann som sletter og legger til kvinner i sosiale media, fra forum, sjekkesider +++ = gift! De er konstant ute etter spenning og bekreftelse. Tenkte du at det var normalt at han overlappet slik, enda mindre sendte meldinger til andre kvinner mens dere var sammen? 

Sorry, men jeg blir frastøtt av den sorten. Noen lurer deg godt, men dette var jo helt åpenlyst. Om han ikke har tatt ansvar for barnet er han jo bare helt patetisk

Anonymkode: 7d470...eb7

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Første bud: en mann som sletter og legger til kvinner i sosiale media, fra forum, sjekkesider +++ = gift! De er konstant ute etter spenning og bekreftelse. Tenkte du at det var normalt at han overlappet slik, enda mindre sendte meldinger til andre kvinner mens dere var sammen? 

Sorry, men jeg blir frastøtt av den sorten. Noen lurer deg godt, men dette var jo helt åpenlyst. Om han ikke har tatt ansvar for barnet er han jo bare helt patetisk

Han har nok mange "reserver" ja virker det som... Red flag deluxe. Om han har fått barn i tillegg som han ikke vil ha ansvar for sier jo det sitt om fyren

Anonymkode: 010d9...08a

• Liker 11
Skrevet

Enda en grunn til å ikke innlate seg med  folk som knapt har rukket å trekke pikken ut av en annen dame før de skal ha seg en ny. Grei huskeregel når det gjelder graviditet og sykdommer.

Anonymkode: 9d8d1...eb6

• Liker 8
Skrevet

Rødt flagg at man går tilbake til ekser også. De der driver med en runddans. Unblock når cock'un på. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rødt flagg at man går tilbake til ekser også. De der driver med en runddans. Unblock når cock'un på. 

Spørs jo litt siden "eksen" er en FF, men virker jo som han har flere damer på si en bare henne. 

Anonymkode: 010d9...08a

Skrevet

Æsj, folk som har overlapp mellom FF og nye kjærester🤢 Det skaper bare tull. Folk burde ikke ha FF mens de er på leting etter livspartner. 

Anonymkode: fee98...996

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er jo fullt mulig det, men det må du jo nesten spørre han om.

Anonymkode: acc10...716

Han ler selvsagt av hele greien.. Det jeg også tenker er en mulighet er at han lå med henne, hun oppdaget at hun var gravid og var usikker på hvem som kunne være far, og derfor tok kontakt da vi var på ferie..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han ler selvsagt av hele greien.. Det jeg også tenker er en mulighet er at han lå med henne, hun oppdaget at hun var gravid og var usikker på hvem som kunne være far, og derfor tok kontakt da vi var på ferie..

Han burde tilby seg å ta en DNA test for enten å bli ferdig med det for all tid eller ta ansvar. 

Anonymkode: 460d7...f9b

• Liker 1
Skrevet

Da er det jo bare å spørre han, da. 

Anonymkode: 6ea88...821

Skrevet

Hvis han bare ler av det så ville jeg heller spurt henne. Ta kontakt og skriv det kan godt hende du tar helt feil men søker svar på det som skurrer og spør hun om meldingen den gangen gjaldt at han var faren. 

Sånn hvis man skal se bort fra det så er du jo sammen med en mann som er notorisk utro, det er nok ikke sant at de to sluttet å ligge sammen et år før du og han møttes når de fortsatt hadde flørtende kontakt etter du og han ble sammen. Du har også tatt han i å flørte med flere andre og kan banne på at han fortsatt driver med det, bare må på mer utspekulerte og skjulte måter 

Anonymkode: 37abc...29c

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...