Gå til innhold

Oppbevaring av friluftsutstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rydder boden og legger ting sortert i kasser, men har problemer med friluftsutstyr. Hvordan oppbevarer dere det? Mange esker, løst i hyller, i puteposer …? 
Det er telt, soveposer, liggeunderlag, lakenposer, primus, kjøleveske, bestikk, kjeler osv. 

Anonymkode: 1a402...e69

Skrevet (endret)

Små ting (primus, bestikk, kjeler, kniv, øks, førstehjelpsutstyr, lykt osv) i plastkasse med lokk. Sekker henges på veggen. Liggeunderlag, telt og soveposer stablet i hylle.

Endret av Pappi
  • Liker 2
Skrevet

Små ting i plastkasser. Telt, soveposer, liggeunderlag osv ligger i sekken som henger på egen knagg. 

Anonymkode: 4e0c7...a0c

• Liker 1
Skrevet

Vi har et rom med veggskap, der oppbevarer vi soveposer, telt, liggeunderlag, og det meste av småting som er sortert i små bokser. Sekkene står på gulvet sammen m kanoen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter også med det. Men har sett at ikea pax har en sånn stang som står rett ut, så man kan henge sekkene etter hverandre. Vurderer det når jeg en dag skal få montert nye skap i boden😅

• Liker 1
Skrevet

Vi har en egen bod. Sekker, hodelykter, og dykke- og klatreutstyr henger på spikre på veggen, telt og liggeunderlag ligger på hyller, alt av småting (primus, kjeler, bestikk, førstehjelpskrin etc.) ligger organisert en stor Malm-kommode. Samler likt med likt. I kommoden har vi også en del ullundertøy og annet friluftstøy. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...