AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Er 2. gang jeg besøker denne frisører og bedt om striper og at jeg ønsker at de starter et stykke ut fra hårbunn pga utvekst. Første gang brukte hun balayage tror jeg og det gjorde hun nå også. Jeg vil ha _striper_, ikke helt farget i nederst som det jo blir med balayage? Hvor vanskelig kan det være. Ja det tar lengre tid å stripe enn denne frihåndsmalingen som er balayage? Anonymkode: ba054...70f
Snurrepurre Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Bare si at du vil ha foliestriper 🙂
Gjest tranedatter Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Veldig spes å legge en helt annen farging/blekning enn kunden ønsker... Hadde spurt henne! Du betaler jo!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Snurrepurre skrev (4 minutter siden): Bare si at du vil ha foliestriper 🙂 Takk! Det var mer spesifikt ja. tranedatter skrev (4 minutter siden): Veldig spes å legge en helt annen farging/blekning enn kunden ønsker... Hadde spurt henne! Du betaler jo! Jeg vet! Hadde jeg villet ha balayage hadde jeg sagt det, striper er jo fortsatt striper, trodde jeg da. Er jo to helt forskjellige resultat. Da får jeg på leit etter ny frisør da😕 er så vanskelig å finne noen man er fornøyd med, hun jeg brukte i flere år sluttet:/ Anonymkode: ba054...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå