AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Er en mann på 20 som har et lite problem.. Hver gang jeg har sex med en jente så ender det med at jeg må stoppe opp litt pga kramper i høyre lår.. Misjonæren og doggy er de verste. Krampen kommer helt plutselig ettersom at jeg bruker jo lår-musklene til å gå inn og ut inni henne. Krampen varer bare i 10 sekunder. Men den kommer skikkelig intenst.. Trener så si hver dag, kanskje det har noe med det å gjøre? Har noe andre samme problemet? Anonymkode: 02479...c6a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Jeg er mann på 33. Har også opplevd dette en del ganger under sex, det har resultert i noen ganske morsomme scener😜 Anonymkode: 63ab4...265 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er mann på 33. Har også opplevd dette en del ganger under sex, det har resultert i noen ganske morsomme scener😜 Anonymkode: 63ab4...265 Ja.. er utrolig pinlig. Skjer ikke hver gang, men ofte. Ender ofte at hun ler seg ihjel i mens jeg står der og roper "au au au"..😅 Kanskje jeg må tøye mer ut? Anonymkode: 02479...c6a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Noen andre her? Er virkelig lei av det.. Var morsomt i starten, men er ikke så gøy for meg lengre. Er en sånn stikkende krampe i høyre lår. -TS Anonymkode: 02479...c6a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Kanskje du må bytte teknikk? Mer vippe med hoftene enn å bruke lårene, hvis det gir mening? Anonymkode: a3e8a...248
sicario Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Noen andre her? Er virkelig lei av det.. Var morsomt i starten, men er ikke så gøy for meg lengre. Er en sånn stikkende krampe i høyre lår. -TS Anonymkode: 02479...c6a Opplevd det samme flere ganger, spesielt om det er sex i en seng med veldig myk/dyp madrass. Har dessverre ikke noe tips for å unngå det
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en mann på 20 som har et lite problem.. Hver gang jeg har sex med en jente så ender det med at jeg må stoppe opp litt pga kramper i høyre lår.. Misjonæren og doggy er de verste. Krampen kommer helt plutselig ettersom at jeg bruker jo lår-musklene til å gå inn og ut inni henne. Krampen varer bare i 10 sekunder. Men den kommer skikkelig intenst.. Trener så si hver dag, kanskje det har noe med det å gjøre? Har noe andre samme problemet? Anonymkode: 02479...c6a Magnesium tilskudd hjelper mot kramper 😉 Anonymkode: d375c...8d9 2
blaffen Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Er en mann på 20 som har et lite problem.. Hver gang jeg har sex med en jente så ender det med at jeg må stoppe opp litt pga kramper i høyre lår.. Misjonæren og doggy er de verste. Krampen kommer helt plutselig ettersom at jeg bruker jo lår-musklene til å gå inn og ut inni henne. Krampen varer bare i 10 sekunder. Men den kommer skikkelig intenst.. Trener så si hver dag, kanskje det har noe med det å gjøre? Har noe andre samme problemet? Anonymkode: 02479...c6a Burde ikke denne ligge under treningsdelen på forumet? Eller har du prøvd der allerede og blitt forvist hit.. 😄 Uansett..trening er bra, litt rart at du får krampe da. Kanskje du ikke tøyer nok? Eller at du bør både trene *og* tøye mer på lårmusklene? Få noen til å gå over programmet ditt, kanskje du har en ubalanse der og bør justere på belastning og/eller de øvelsene du gjør. Får du restituert nok forresten? Du bør ha hvileperioder i blant så musklene får kommet seg. Enten slappe helt av eller trene lettere/annerledes. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå