AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 På 2000 tallet var jeg ungdom og leste en serie bøker om en jente som het Tiril (tror jeg). Bøkene var pocket og rosa i omslaget. Handlingene var sånn typisk ungdomsforelskelse. Var sikkert rundt 14 bøker i serien. Er det noen som har peiling på hva den heter? Vet det er litt lite å gå på 🙈 Anonymkode: a1d21...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. november 2021 #2 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På 2000 tallet var jeg ungdom og leste en serie bøker om en jente som het Tiril (tror jeg). Bøkene var pocket og rosa i omslaget. Handlingene var sånn typisk ungdomsforelskelse. Var sikkert rundt 14 bøker i serien. Er det noen som har peiling på hva den heter? Vet det er litt lite å gå på 🙈 Anonymkode: a1d21...a8b Det var veldig lite å gå på ja - men kanskje du finner noe på denne siden om bokserier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Del Skrevet 19. november 2021 Var det hestebøker? TL-klubben? Kan du huske en scene fra bøkene? Anonymkode: a17fc...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Del Skrevet 20. november 2021 Er det serien Tusen biter?🙈 Anonymkode: 12bf8...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det serien Tusen biter?🙈 Anonymkode: 12bf8...ab7 Den hadde jeg helt glemt, og husket den så godt når du skrev navnet. Til TS; Tusen biter er denne, https://www.barnebokkritikk.no/lettlest-og-lettvint-dramatikk/#.YZhEtlOUl-U Anonymkode: 620e4...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. november 2021 #6 Del Skrevet 22. november 2021 Har du funnet du ut, TS? Jeg ble så nysgjerrig på hva det er 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå