AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Hvordan går man frem for dna test? Jeg har hørt at min bestefar ikke egentlig er min bestefar. Hvordan går man frem? Anonymkode: 395b1...42e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Du kan ikke kreve dna test av din bestefar. Det er bare barnet, foreldrene til barnet eller den som mener han er far til barnet som kan kreve dna-testing. Barnebarn kan ikke. Du kan altså kun kreve dna-test av din forelder. Din forelder kan kreve dna test av sin far. Anonymkode: 33d47...825
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Hva med dna test av bestefars bror? Vises det på en dna test om vi er i slekt? Hvor kan evt dette gjøres? Anonymkode: 395b1...42e
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Det aller beste er jo å begynne å snakke med bestefar for å høre hva han selv sier om det. Så finnes det nok måter å gjøre det litt under radaren på også, men jeg ville startet med de mest ordentlige først. Men jeg tror jeg hadde kontaktet fastlegen etter praten med ham, for å snakke om måter. Anonymkode: 0632e...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå