AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Hvordan synes dere det går/gikk? Hva er fordeler og ulemper? Jeg har blitt veldig uplanlagt gravid, og yngste vil være halvannet år når ny baby kommer.. Ganske fortvilet situasjon, men vi får bare gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 642ab...48d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Jeg har tre tette barn. Det er mye jobb når de er små. Nå er mine 8, 9 og 11 - og for en glede de har og har hatt av hverandre. Veldig verd det! Gratulerer og masse lykke til 😃 Anonymkode: e261c...84f 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan synes dere det går/gikk? Hva er fordeler og ulemper? Jeg har blitt veldig uplanlagt gravid, og yngste vil være halvannet år når ny baby kommer.. Ganske fortvilet situasjon, men vi får bare gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 642ab...48d Har 3 tette. Ulempen er at det er utrolig tøft. Syns ihvertfall jeg. Jeg angrer hver dag 😄 men samtidig så tenker jeg på fordelene. Når andre får barn med større aldersforskjell å må inn i baby perioden på nytt med bleier og alt er jeg ferdig. Alt ligger til rette nå for å ha små barn her i hus. Barnesikring, stellebord etc. Å jeg ville ha 3 barn så hvorfor ikke bare få de samtidig å bli ferdig med småbarnstiden samtidig. Så kan jeg bare selge alt å være ferdig med den fasen av livet. Har aldri hatt et ønske om å ha noen særlig stor aldersforskjell mellom barna. Det blir noen tøffe år men så er det plutselig over og da har du 3 barn som er jevnaldrende som får masse glede av hverandre. Anonymkode: 44a1e...9de 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Forresten det er halvannet år mellom mine barn også Anonymkode: 44a1e...9de
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Har to med 1,5 år år imellom og et årstrinn. Litt krevende av og til og i perioder. Men har gått ganske fint. Hadde i tillegg et bonus barn 50/50 som gikk i 1 klasse når elste min kom til verden. Det var nesten mer styr egentlig. Men gikk seg til etterhvert da. Anonymkode: 49522...bdf
Arkana Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Vi har tre tette barn. Eldste hadde nettopp fylt 4 og mellomste var 2 mnd unna 2-årsdagen da yngste ble født. Hvor slitsomt det er kommer nok mest an på barna. Vi har f.eks. vært heldige med tre barn som sover godt om natten som jo letter ganske mye. Det er mest intenst de aller første årene når de er mest krevende og uselvstendige (men samtidig blir man da fortere ferdig med det som etter min mening er den mest uinteressante perioden), men det blir gradvis bedre. Nå er mine straks 9, 11 og 13 og det er bare fint. De har et nært og godt forhold og har mye glede av hverandre og jeg ville definitivt valgt tette barn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå