Gå til innhold

Erfaring med jobb som feltverver for Stiftelsen Norsk Luftambulanse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har erfaring med å jobbe som feltverver for Norsk Luftambulanse? Vil gjerne høre om både positive og negative opplevelser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ringte og mailet meg en lang periode og tigde om penger, så for meg har de gått fra å være for meg et seriøst som feks redningsselskapet, røde kors osv til et mer useriøst telefonsalg selskap.

Høres ut som samme type jobb som telefonselger, alarm og strøm pusher osv.

Anonymkode: 25760...4da

• Liker 1
Skrevet
On 11/21/2021 at 8:58 AM, AnonymBruker said:

De ringte og mailet meg en lang periode og tigde om penger, så for meg har de gått fra å være for meg et seriøst som feks redningsselskapet, røde kors osv til et mer useriøst telefonsalg selskap.

Hvor lenge siden var dette?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 8.58):

Samme erfaring. 

Anonymkode: 07847...788

Skrevet

Feltverver… Er ikke det egentlig det samme som telefonselger, dørselger eller en som står på torg og i gater for å få folk til å melde seg inn? 

Jeg har ikke jobbet som det, men opplever slike henvendelser som regel som pågående og useriøse.  

Anonymkode: 8e381...b4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Feltverver… Er ikke det egentlig det samme som telefonselger, dørselger eller en som står på torg og i gater for å få folk til å melde seg inn? 

Jeg har ikke jobbet som det, men opplever slike henvendelser som regel som pågående og useriøse.  

Anonymkode: 8e381...b4d

Feltverver høres mye kulere ut...man er liksom i felten og kriger da.

Anonymkode: d80e4...716

Skrevet

Er det sånne som står utenfor butikker og kjøpesenter og skal verve folk? Det er søren meg det verste, å bli "overfalt" på vei inn/ut og forsøkt overtalt til å bli medlem eller støtte noe. Jeg oppsøker de organisasjonene jeg ønsker å støtte selv. 

Anonymkode: ff03e...507

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...