AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Som vi vet var det Curt Cobain som tok knekken på puddelrocken, hva skal til for å ta knekken på marveltryanniet? Anonymkode: 514a0...9da 1
Gjest kira87 Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 La være å se på da, så kan vi som fortsatt liker universet kose oss med filmene og seriene derfra. 😊
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Jeg hater de også. Er som å gjøre barbiedokker kule for voksne. Er et elendig barnslig konsept. Jeg er enig med John Simon, himla manchilds -_- Anime i det minste prøver å ha normale folk, selv om jeg forstår hvorfor folk gjør narr av det også. Jeg liker gamle tegnefilmer iallfall på 80 tallet av Disney Stargate SG-1 er bra laget, normale klær troverdig. Mens Star Trek er supermarked klær i verdensrommet. Star Wars er misledendes tittel, det skulle vært flykamp og pistol enn lasersverd (som passer bedre i Megaman X av blikk bokser som ikke kan skrapes opp så lett... er så feil tittel) så har du superhelter der tights og superkrefter er alt. Er så latterlig dum verden i de fiksjonene. Anonymkode: ddd67...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Det er cringe ... Anonymkode: ef31b...064 1
Mezzosoprena Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som vi vet var det Curt Cobain som tok knekken på puddelrocken, hva skal til for å ta knekken på marveltryanniet? Anonymkode: 514a0...9da På samme måte som jeg unngår puddelrock, kan du fint unngå Marvel-filmen. Problem solved. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Elsker Marvel! Anonymkode: f8c5c...d84 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Tenk om det var mulig å kunne slippe å se ting man ikke liker. Vel en dag vil nok noen finne opp et eller annet som gjør at man kan slippe å ting man ikke liker. Kanskje en form for kontroll eller knapp som gjør man man kan skifte kanal eller skur av det man ser på. Dessverre finnes jo ikke slike ting nå. Men kanskje en dag i framtiden. Anonymkode: 62235...f81 8
Balian d'Ibelin Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Så ikke se på filmene da vel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå