jodle Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg har nettopp meldt meg som frivillig på alternativ jul i Oslo på julaften. Er det noen som har vært med på dette før, og vil dele noen erfaringer? Kanskje det er noen andre her som også har meldt seg på? Hadde vært fint å høre fra dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simba80 Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Tenker på å melde meg på en vakt, noen som har vært frivillig der og kan komme med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simba80 Skrevet 25. desember 2024 #3 Del Skrevet 25. desember 2024 Da har min ungdom og jeg jobbet en vakt på Alternativ jul, på dagtid 1.juledag. Vi stod ved koldtbordet og serverte mat til gjestene. Hentet fat med div mat, frukt og dessert fra kjøkkenet og fylte på. Hyggelig stemning med julemusikk og fint pyntet lokale. Mange koselige folk. God mat og drikke. Det var folk i alle aldre som hjalp til. Opplevelsen gav mersmak, melder oss nok på neste år også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå