Gå til innhold

Ny kjæreste - tidligere swingers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde fått ny partner og dere hadde det veldig spennende og gøy i senga, og du fant ut at personen tidligere hadde vært aktiv i swingers-miljø, hva ville du tenkt om det?

Hvor gammel er du?

Ville du i det hele tatt delt tidligere erfaring med ny partner? 

Anonymkode: 79f61...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje relevant hvilket kjønn man er også, sikkert forskjell på hva menn og kvinner tenker om tidligere erfaringer.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. 

Er ikke noe jeg er nysgjerrig på, men vet mange liker det 😃

Skrevet

Kvinne 36.

Jeg hadde mistet interessen. Det er så fjernt fra hva jeg ønsker at jeg hadde tenkt vi er ukompatible. 

Anonymkode: 0830f...d46

• Liker 19
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kvinne 36.

Jeg hadde mistet interessen. Det er så fjernt fra hva jeg ønsker at jeg hadde tenkt vi er ukompatible. 

Samme. Kvinne 40.

Anonymkode: 7fa82...348

• Liker 5
Skrevet

Opplever at menn jeg forteller om mitt tidligere liv som swingers synes dette er utrolig opphissende !!

K53

Anonymkode: f14dc...89e

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinne 36.

Selv om han sa at det ikke var slik at dere trengte å ha sex med par? Altså bare pga bakgrunnen?

Skrevet

Det kommer vel helt an på. Hvis det swingerslivet er noe han et ferdig med og ikke lenger har lyst til å bedrive så hadde det vel vært greit. Men hvis det er noe han fremdeles er åpen for så hadde jeg ikke orket, for swingers tenner meg ikke overhodet. Jeg vil at sexlivet kun skal dreie seg om oss to. Har vært sammen med en som hadde drevet en del med trekanter og det evige maset om jeg ikke ville teste det ut, samt følelsen av at han i det skjulte savnet dette og fantaserte om det/så etter potensiell partner som ville bli med i trekant ble rett og slett for mye for meg. Det er ikke noe gøy å føle at kjæresten ikke synes det er bra nok med kun kjæresten, men trenger flere inn på soverommet. 

Anonymkode: c24b3...871

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvis du hadde fått ny partner og dere hadde det veldig spennende og gøy i senga, og du fant ut at personen tidligere hadde vært aktiv i swingers-miljø, hva ville du tenkt om det?

Hvor gammel er du?

Har faktisk vært borte i noe av det samme. Traff en dame på tinder som var veldig opptatt av sex. Hun chattet nesten bare om sex. Allerede der begynte varsellampene å blinke, men var ikke sikker på om magefølelsen min var riktig, så ga det en sjanse. Men det viste seg at magefølelsen min var riktig. Hun fortalte at hun hadde vært på mange sexklubber i Norge og utlandet. Hun fortalte meg at hun sannsynlig hadde  hatt sex med minst 300 stykker, kanskje mange flere menn og kvinner. Hun var også en person som satt å fingret seg selv hele tiden mens vi så film og fotball. Hun var fin og hyggelig, men det var en person ikke jeg ville ha et forhold med. 

Anonymkode: e5cd1...988

• Liker 5
Skrevet

Det kunne kanskje vært en fordel å snakke ut om sine seksuelle preferanser under datingen da, så slipper man sånne overraskelser... Uærlighet eller tabubelagt tema som å prate om sex i datingfasen er jo en blitt en hit, og de fleste går i den der fella gang på gang, Hvis man ikke kan ha den voksenpraten om seksualitet på date, blir det også vanskeligheter når hverdagen kommer...

Ikke noe pes for min del, jeg har oppdaget dette for lenge siden... Og heldigvis finnes det kvinner som ikke synes det er tabu å snakke om sex...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har faktisk vært borte i noe av det samme. Traff en dame på tinder som var veldig opptatt av sex. Hun chattet nesten bare om sex. Allerede der begynte varsellampene å blinke, men var ikke sikker på om magefølelsen min var riktig, så ga det en sjanse. Men det viste seg at magefølelsen min var riktig. Hun fortalte at hun hadde vært på mange sexklubber i Norge og utlandet. Hun fortalte meg at hun sannsynlig hadde  hatt sex med minst 300 stykker, kanskje mange flere menn og kvinner. Hun var også en person som satt å fingret seg selv hele tiden mens vi så film og fotball. Hun var fin og hyggelig, men det var en person ikke jeg ville ha et forhold med. 

Anonymkode: e5cd1...988

Hun var i det minste dønn ærlig, og ikke holdt på hemmeligheter...

• Liker 4
Skrevet

Tja jeg og nåværende sexpartner har utforsket mye, hatt treff med andre i trekant og firkant, men kun sammen ikke bare partnerbytte, vært på swingersklubb etc. Men kjenner at nå er det utforsket og lite spennende, så tror ikke jeg hadde fortalt det til neste partner nettopp fordi det ikke er noe jeg ønsker å fortsette med. Så hadde en fyr sagt han har vært på det er det ok, men han må i likhet med meg være ferdig med det.

Anonymkode: 31c1e...100

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du?

Hadde benyttet muligheten til å skaffe meg ulike partnere. 

Akkurat swingers tror jeg ikke er noe for meg, jeg vil ha sex med andre menn utenfor forholdet mitt -alene. Gidder ikke ha med mannen hvis jeg først skal ligge med en annen mann. 😅 Det er spennende med nye partnere.

Jeg har ganske kort liste med partnere (kan telle på en og en kvart hånd) og savner faktisk innimellom å prøve noe nytt. Har alltid likt nye opplevelser og er langt fra et rutinemenneske, så jeg har det bare i meg.

Jeg blir også fort kåt på menn og fantaserer ofte om menn jeg møter (eller damer). Det har vært sånn uansett hvem jeg har vært sammen med og uansett om jeg har vært forelsket som bare pokker.

Jeg er nysgjerrig.

Så jeg hadde nok bare utnyttet muligheten. 😁😁

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du?

Hadde ikke brydd meg. Er 31. Det er jo en fordel han/hun har erfaring. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Selv om han sa at det ikke var slik at dere trengte å ha sex med par? Altså bare pga bakgrunnen?

Jepp. Jeg dømmer ingen, men i romantiske forhold er ikke det noe jeg vil ha noe med å gjøre. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke meg du spurte, men det hadde ikke handlet om fortiden for min del (må gjerne ha ligget med hundre damer opp gjennom tiden for alt jeg bryr meg), men at vi tydeligvis har ekstremt forskjellige preferanser, og jeg hadde tenkt at han med stor sannsynlighet ville hatt lyst å låne meg bort og/eller ligge med andre etterhvert som nyforelskelsen gikk over.

Anonymkode: 1675f...5b4

• Liker 5
Skrevet
loveli skrev (2 timer siden):

Hadde benyttet muligheten til å skaffe meg ulike partnere. 

Akkurat swingers tror jeg ikke er noe for meg, jeg vil ha sex med andre menn utenfor forholdet mitt -alene. Gidder ikke ha med mannen hvis jeg først skal ligge med en annen mann. 😅 Det er spennende med nye partnere.

Jeg har ganske kort liste med partnere (kan telle på en og en kvart hånd) og savner faktisk innimellom å prøve noe nytt. Har alltid likt nye opplevelser og er langt fra et rutinemenneske, så jeg har det bare i meg.

Jeg blir også fort kåt på menn og fantaserer ofte om menn jeg møter (eller damer). Det har vært sånn uansett hvem jeg har vært sammen med og uansett om jeg har vært forelsket som bare pokker.

Jeg er nysgjerrig.

Så jeg hadde nok bare utnyttet muligheten. 😁😁

Vil det si at når du er fast med, har du åpent forhold med? Eller hvordan jeg skal definere det 🤔 

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg 😊

• Liker 1
Skrevet

Ikke swinging, men jeg vet om en fyr som var på sexklubber når han var singel. Når han fikk seg dame, gifta seg og fikk barn så ga han seg en periode, men til slutt så var han tilbake på sexklubbene. Når dama fant det ut så forsøkte han å overtale henne til å bli med, men det forholdet tok slutt. I de siste åra så har han snakket om sex hele tiden, hvor mange han ligger med på hver fest, hvor fine damene er osv osv. Han sier at hvis man først har begynt så slutter man ikke, uansett, og han kjenner visst flere som mener det samme. Altså, han prioriterer sexklubb enn å være med datteren sin. Jeg kan null og niks om swinging, sexklubber o.l., men ut ifra hva han har fortalt så kunne jeg aldri ha blitt sammen med noen som holdt på med sånt.

Anonymkode: 31ee1...62f

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke vært kompatibel med en som likte å swinge. Det strider mot mine verdier i et forhold. Har ikke noe i mot folk som liker å svinge altså, men vi passer ikke som kjærester.

Anonymkode: 0db66...e9e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...