Gå til innhold

Fastpris strøm, hva mener dere er en god pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 14.50):

Jeg fikk pristak på 59øre i tre måneder, skulle gjerne hatt det lenger😂 Kanskje jeg ville tatt 79øre kwt i seks måneder, tror ikke jeg ville turt lenger.

Anonymkode: 6d5be...a60

Samme her.

Anonymkode: 093ab...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk 5 års avtale til akkurat over 40 øre i september. Tviler på at det kan bli veldig galt, men 5 år er jo lang tid så mye kan skje.. Jeg resonnerte meg til at det uansett er en pris jeg kan leve godt med. 

Anonymkode: f66c2...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk 5 års avtale til akkurat over 40 øre i september. Tviler på at det kan bli veldig galt, men 5 år er jo lang tid så mye kan skje.. Jeg resonnerte meg til at det uansett er en pris jeg kan leve godt med. 

Dette hadde jeg også gått for. Hva en kan leve godt med er essensielt. På sommeren går det jo bare rundt 300kw månedlig.

Anonymkode: e2b99...42c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker egentlig ikke å binde oss til faste priser, men med nåværende priser og spådommer fremover, våget vi å ta 3-års avtalen hos Polarkraft.  De leverer også i sørnorge.  71,75 pr kwh koster det + 48 kr mnd.

Det kan ende med gigantisk tap, eller motsatt.  Det er så irriterende at vi forbrukere må tråle rundt etter avtaler.  Gi oss heller 50 øre for alle.

Det er mange som sliter. 1 av 5 har bekymringer. https://www.thekkja.com/450829056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 timer siden):

Vi liker egentlig ikke å binde oss til faste priser, men med nåværende priser og spådommer fremover, våget vi å ta 3-års avtalen hos Polarkraft.  De leverer også i sørnorge.  71,75 pr kwh koster det + 48 kr mnd.

Det kan ende med gigantisk tap, eller motsatt.  Det er så irriterende at vi forbrukere må tråle rundt etter avtaler.  Gi oss heller 50 øre for alle.

Det er mange som sliter. 1 av 5 har bekymringer. https://www.thekkja.com/450829056

Vi var "heldige" og fikk 5 års avtale med Polarkraft før de differensierte prisen nord/sør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...