AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #21 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 14.50): Jeg fikk pristak på 59øre i tre måneder, skulle gjerne hatt det lenger😂 Kanskje jeg ville tatt 79øre kwt i seks måneder, tror ikke jeg ville turt lenger. Anonymkode: 6d5be...a60 Samme her. Anonymkode: 093ab...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #22 Del Skrevet 22. november 2021 Fikk 5 års avtale til akkurat over 40 øre i september. Tviler på at det kan bli veldig galt, men 5 år er jo lang tid så mye kan skje.. Jeg resonnerte meg til at det uansett er en pris jeg kan leve godt med. Anonymkode: f66c2...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #23 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk 5 års avtale til akkurat over 40 øre i september. Tviler på at det kan bli veldig galt, men 5 år er jo lang tid så mye kan skje.. Jeg resonnerte meg til at det uansett er en pris jeg kan leve godt med. Anonymkode: f66c2...190 Dette hadde jeg også gått for. Hva en kan leve godt med er essensielt. På sommeren går det jo bare rundt 300kw månedlig. Anonymkode: e2b99...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. november 2021 #24 Del Skrevet 22. november 2021 Vi liker egentlig ikke å binde oss til faste priser, men med nåværende priser og spådommer fremover, våget vi å ta 3-års avtalen hos Polarkraft. De leverer også i sørnorge. 71,75 pr kwh koster det + 48 kr mnd. Det kan ende med gigantisk tap, eller motsatt. Det er så irriterende at vi forbrukere må tråle rundt etter avtaler. Gi oss heller 50 øre for alle. Det er mange som sliter. 1 av 5 har bekymringer. https://www.thekkja.com/450829056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #25 Del Skrevet 22. november 2021 Adobyen skrev (2 timer siden): Vi liker egentlig ikke å binde oss til faste priser, men med nåværende priser og spådommer fremover, våget vi å ta 3-års avtalen hos Polarkraft. De leverer også i sørnorge. 71,75 pr kwh koster det + 48 kr mnd. Det kan ende med gigantisk tap, eller motsatt. Det er så irriterende at vi forbrukere må tråle rundt etter avtaler. Gi oss heller 50 øre for alle. Det er mange som sliter. 1 av 5 har bekymringer. https://www.thekkja.com/450829056 Vi var "heldige" og fikk 5 års avtale med Polarkraft før de differensierte prisen nord/sør Anonymkode: f66c2...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #26 Del Skrevet 2. desember 2021 https://kraft.kvam-kraftverk.no/fastpris Er dette en god avtale? 120 øre per kWH. Fastpris med 1 års bindingstid. Jeg bor i Fredrikstad, og her er spotprisen grusomt høy. Er enslig og ufør, så jeg savner noe som er forutsigbart. Anonymkode: f671f...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå