Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #1 Del Skrevet 8. oktober 2005 Går det an å smike øynene slik at de ser større ut enn de er? Må ikke være for komplisert, for er ingen smikefantom. Tips, noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 8. oktober 2005 #2 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg bruker bare hvit kajal på våtkanten under øyet jeg. Synes det funker flotters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #3 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lys øyeskygge over hele lokket, og litt mørkere i globelinjen. Kajal på øvre øyelokk. Mascara kun på øvre vipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #4 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva er kajal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. oktober 2005 #5 Del Skrevet 8. oktober 2005 takk for tips. dette må testes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 8. oktober 2005 #6 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja, hvit skygge på øvre øyelokk og litt under, og hvit kajal på våtkanten og sort eyeliner langs vipperota, og langs vippekanten på øvre øyelokk. Lyse farver forstørrer. Pastell, f eks. Skimmer kan forstørre litt også. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 10. oktober 2005 #7 Del Skrevet 10. oktober 2005 Anbefaler å bruke lys rosa eyeliner istede for hvit på våtkanten, det funker like godt, men ser ikke kunstig ut (denne streken er jo ikke noe som skal vises, bare gi effekt). Bruk en litt mørkere kayal/øyenskygge under hele øye, men dersom du har runde øyne, så bruk det bare på den ytterste halvdelen. Bruker mascara på "alle" vippene, for det åpner øynene mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 10. oktober 2005 #8 Del Skrevet 10. oktober 2005 Eehh...må bare spørre om noe:jeg har prøvd med hvit kajal mange ganger,men oppnår bare å se ganske sinnsyk ut.Hva hjør jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 10. oktober 2005 #9 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ingen (så vidt jeg vet) er naturlig hvite på våtkanten. Når du sminker den helt hvit, vil det ofte se litt "merkelig" ut, for det er ikke naturlig. Samtidig vil du heller ikke at det skal se sminka ut, da det bare skal gi effekt. Så for å gjenta meg selv anbefaler jeg å prøve lys rosa istede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #10 Del Skrevet 11. oktober 2005 Man legger hvit våtkant fordi det da ser ut som om det hvite i øynene er større Kajal er det samme som eyeliner, eller øyenblyant. Å legge rosa vil få mange til å se aidssyke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 11. oktober 2005 #11 Del Skrevet 11. oktober 2005 . Å legge rosa vil få mange til å se aidssyke ut. ← Og det er det vel ingen som vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #12 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har ikke sett noen som ser bra ut med hvit kajal på våtkanten. Heller ikke hvit øyenskygge (skrekk og gru). Det er mye finere å velge en champagnefarget eller pastellfarget skygge. Man kan også legge litt skimmer i øyekrokene inn mot nesen og litt langs vippekanten under øynene for å åpne opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fargegla82 Skrevet 7. desember 2006 #13 Del Skrevet 7. desember 2006 *Dytter opp i håp om å nøste inn noen kommentarer!* Altså,lyse farger forstørrer.Jeg vil forstørre mine mandelformede øyne med lys kajal på våtlinje.Finnes en fin,lystonet kajal som ikke synes så godt som den helt hvite?For effektens skyld,ikke for at det ska synes altså",) Eller går det fra kritthvit til brun-nyanser pådet enorme eyeliner-markedet? Anbefalinger og nye tips tas imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annine Skrevet 7. desember 2006 #14 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en rød kajal som jeg av og til legger i våtkanten under øyet. Det blir kjempefint, og ser ikke "aidssyk" ut Har grønne øyne, så kontrasten blir veldig fin. Med rød rouge i kinnene blir det flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. desember 2006 #15 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en rød kajal som jeg av og til legger i våtkanten under øyet. Det blir kjempefint, og ser ikke "aidssyk" ut Har grønne øyne, så kontrasten blir veldig fin. Med rød rouge i kinnene blir det flott ← Rød kajal?! Ser ikke det rart ut? Ser for meg at en ser syk ut med rød kajal. Men jeg har aldri prøvd eller sett det så jeg vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annine Skrevet 7. desember 2006 #16 Del Skrevet 7. desember 2006 Rød kajal?! Ser ikke det rart ut? Ser for meg at en ser syk ut med rød kajal. ← Hehe, ja jeg tror egentlig at mange vil se syke ut med rød kajal men på meg funker det bedre enn både sort og hvit, fordi det får fram øynene mine veldig bra, så lenge det ikke blir for "hard" strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millis Skrevet 7. desember 2006 #17 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har kjøpt en gul en på makeupstore, mye penere enn unaturlig hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 7. desember 2006 #18 Del Skrevet 7. desember 2006 å jeg har tatovert eyeliner både oppe og nede. så slipper tenke mere på den saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 7. desember 2006 #19 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en svak rosa en fra Nina Ricci, funker kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #20 Del Skrevet 7. desember 2006 å jeg har tatovert eyeliner både oppe og nede. så slipper tenke mere på den saken! ← Jeg leste et øyeblikk at du hadde tatovert meg både opp og nede........ På tide å legge seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå