Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 jeg kjedet meg og sminket halve ansiktet, morsomt å se forskjellen! så fikk jeg lov å sminke halve fjeset til typen i samme slengen...off han ser så søt ut.. tok ikke så veldig mye da men..foundation, concealer, øyenskygge, eyeliner og mascara..han har de nydeligste øyevipper med mascara
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Gutter er gøye å dolle opp sånn:--D Synd at eneste av sminkesakene mine som har fasinert kameraten min er vippetangen, der jeg satt en morgen og brukte den. "er det ikke vondt?" "nei..." *stille 5 sek* "jeg må prøve!!!" hihi! Kanskje jeg kan kle han opp i kjole snart også ;D
Gjest Tristessa Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Bare ikke glem å ta det av dersom dere skal på byen, det gjorde nemlig jeg en gang...
Gjest Isabellas Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Hehehehe! Jeg vet at min kjæreste med sine lange krøller og dådyrøyne ser ut som jente hvis jeg sminker han (han har blitt sminka før og fortalte at han så akkurat ut som en jente!) Så jeg får ikke lov å sminke han.... Men vært utrolig gøy! Heldig du som får sminke din! Deet er sikkert såå gøy å se! :rosasmil:
Gjest Gitte Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 hehe vi dolla opp typen til ei venninne for et år siden. Han er bitteliten, bruker str 38 i sko, så til og med et par hvite støvletter, et miniskjørt og en liten topp fikk vi på han. Ordna håret hans, og sminka hans.. var kjempemoro Har fått lov til å ta på typen sminke én gang jeg.. kun mascara da..
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er transegutt og liker godt å sminke meg. Kom med flere historier, tror det er mange gutter som innerst har lyst til litt jenteting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå