Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var akkurat på ultralyd og gynekologen var rimelig skråsikker på at jeg ventet en jente. Jeg er 11 uker og 2 dager på vei og tenker det er alt for tidlig å se kjønn 😅 Hva tror dere? 

0C34C19D-FAB9-450F-A410-BCC5DE74B972.jpeg

DF8E66BA-876A-4684-B235-12E61762E4EC.jpeg

Anonymkode: b0466...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en sånn gynekolog som var skråsikker og da sykehuset så hvem gynekolog det var så sa de bare; hvis han sa det så er det riktig 

Han er det beste gynekologen i området. Han hadde rett 😉 Uke 12+3 sa han kjønn 

Utifra ul-bildene tror jeg også jente. 

Anonymkode: 826e2...70d

Skrevet

Jeg fikk svar om at hun trodde det var jente i uke 10+9! Visste ikke at det var mulig å se da...

Anonymkode: 0b43c...61e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk svar om at hun trodde det var jente i uke 10+9! Visste ikke at det var mulig å se da...

Ja, men det er ikke "sikkert" før uke 15.

Anonymkode: 78857...21a

Skrevet

Jeg var også på ultralyd uke 11+2, fikk vite at det var gutt, det stemte. Var hos Martin Lundring på Jessheim, han tar sjelden feil.

Anonymkode: 9d248...994

• Liker 1
Skrevet

Tok en nipt-test i samme slengen, så får vite alt annet om en uke :) Er forøvrig 26 år, så sjansen er vel liten. Takk for svar alle sammen! Blir spennende å se om kjønnet kan sees såpass tidlig. 

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Herregud for noen svar, nesebenet (hvit strek) synes veldig godt på øverste bildet, og den nakken der er helt normalt å se på UL i uke 12! Begge mine hadde den nakken som gikk i ett omtrent med ryggen i uke 12, og så får mer definert svai fra bakhode-nakke-rygg på OUL. Jordmor sa alt så helt fint ut, så kan dere slutte å prøve og skremme TS utifra 2 bilder? Hun har jo tatt NIPTtest og alt i tillegg så dere trenger ikke sitte og synse for henne og stresse henne opp.

Ser ut som nubben går parallelt hos babyen din TS, men litt vanskelig å se. Men hvis de gjør det, gjetter jeg på at det er jente hos deg også :) 

Skrevet
skruttveig skrev (3 minutter siden):

Herregud for noen svar, nesebenet (hvit strek) synes veldig godt på øverste bildet, og den nakken der er helt normalt å se på UL i uke 12! Begge mine hadde den nakken som gikk i ett omtrent med ryggen i uke 12, og så får mer definert svai fra bakhode-nakke-rygg på OUL. Jordmor sa alt så helt fint ut, så kan dere slutte å prøve og skremme TS utifra 2 bilder? Hun har jo tatt NIPTtest og alt i tillegg så dere trenger ikke sitte og synse for henne og stresse henne opp.

Ser ut som nubben går parallelt hos babyen din TS, men litt vanskelig å se. Men hvis de gjør det, gjetter jeg på at det er jente hos deg også :) 

Takk ❤️ Blir heldigvis ikke bekymret av slike «observasjoner» av anonyme på KG :) 

• Liker 4
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️ Blir heldigvis ikke bekymret av slike «observasjoner» av anonyme på KG :) 

Nei det er godt, tror det kun var for å være ekkel siden det ikke er lov og stuerent å bli glad for å få jente her inne! Har observert en del av det i det siste. Men synes disse innleggene var ufyselige!

Skrevet
skruttveig skrev (1 minutt siden):

Nei det er godt, tror det kun var for å være ekkel siden det ikke er lov og stuerent å bli glad for å få jente her inne! Har observert en del av det i det siste. Men synes disse innleggene var ufyselige!

Mulig det ja. Har to gutter fra før av, så unner meg selv en jente også 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok en nipt-test i samme slengen, så får vite alt annet om en uke :) Er forøvrig 26 år, så sjansen er vel liten. Takk for svar alle sammen! Blir spennende å se om kjønnet kan sees såpass tidlig. 

Fikk du nipt-test her i Norge? Som 26-åring?

Anonymkode: 2305e...a7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fikk du nipt-test her i Norge? Som 26-åring?

Anonymkode: 2305e...a7e

Betaler for den selv ja :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon/avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når er uke 10+9? 

Anonymkode: 8770f...8e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Når er uke 10+9? 

Anonymkode: 8770f...8e5

10+6 mener jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det er helt umulig for oss å si utifra de bildene. 

Jeg fikk vite gutt i uke 13, men det var ei jente. Ville ikke stolt på det så tidlig. 

Men gratulerer med baby i magen. 🥰

Skrevet
Chroma skrev (2 minutter siden):

Det er helt umulig for oss å si utifra de bildene. 

Jeg fikk vite gutt i uke 13, men det var ei jente. Ville ikke stolt på det så tidlig. 

Men gratulerer med baby i magen. 🥰

Ja, ikke sant. Tusen takk 🥰

Skrevet

Ryddet for kommentar til moderering.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...