AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 Min partner og jeg kan ikke få IVF i Norge fordi vi ikke har hatt samme folkeregistrerte adresse i over ett år. Det betyr at vi må sjekke ut tilbud i Danmark. Vi er over 40 begge to. Er det noen her som vet om det er samme lovgivning dersom man drar til Danmark? Jeg har ikke klart å finne tydelig informasjon om dette på nettsider der. Og - er det noen her som har vært på klinikk i Danmark og har erfaringer? Hvilken klinikk? Hvor ofte måtte dere reise til Danmark? Anonymkode: 90447...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min partner og jeg kan ikke få IVF i Norge fordi vi ikke har hatt samme folkeregistrerte adresse i over ett år. Det betyr at vi må sjekke ut tilbud i Danmark. Vi er over 40 begge to. Er det noen her som vet om det er samme lovgivning dersom man drar til Danmark? Jeg har ikke klart å finne tydelig informasjon om dette på nettsider der. Og - er det noen her som har vært på klinikk i Danmark og har erfaringer? Hvilken klinikk? Hvor ofte måtte dere reise til Danmark? Anonymkode: 90447...538 Vi er for øvrig mann og kvinne. Anonymkode: 90447...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå