AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Var dum som ikke hadde sikret barnetranen i kapsel form. Minsten i huset tok en håndfull, stakk hull og smørte inn eldstemanns rom. Lukter råttent fiskemottak. Brakk meg på morgenen i dag senest. Har vasket og skurt i fire dager med grønnsåpe, zalo og eddik. Er desperat her, sover snart ute i telt. Anonymkode: 9912e...87a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Gallesåpe fungerer på klær, kanskje det kan funke? Ellers er det viktig å få luftet masse. Og så vaske litt mer. Og lufte en gang til. Om dette ikke fungerer ville jeg vurdert å rive rommet til stenderene og bygge det opp på nytt. Tranlukt er ganske forferdelig. Anonymkode: b18bc...2fc
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Takk for tips, det skal prøves ut. Rommet skal pusses opp i nær fremtid, hadde ikke heilt budsjettert nye vegger da, men er jo kun gipsvegger med fæl strietapet Anonymkode: 9912e...87a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Ville prøvd eddik på sprayflaske over et par uker, det vil kanskje fjerne lukten. Gjerne med litt sitron i. Ellers ville jeg prøvd salmiakk blandet med zalo. Anonymkode: 582c9...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå