AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Hei! Jeg har fått med meg at noen butikker som f.eks. Apoteket, Barnashus, osv. har baby pakker som man kan hente ut, eller evt. melde seg inn i medlemsklubb å få noen rabatter på første kjøp. Er det noen butikker dere har hentet babypakker ut hos som dere kan anbefale, eller er det noen plass dere har fått gode tilbud som det kan være verdt å bli medlem hos? Og hvordan erfaringer har dere gjort dere rundt Black Friday, hvilke butikker har gode tilbud som virkelig er verdt å slå til på? Anonymkode: ac053...696
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Denne nettsiden har info om babypakker: https://babypakker.no Anonymkode: 8299a...c23 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Ingen butikker med babyutstyr har veldig gode tilbud til Black Friday. Det er fortsatt en dag for elektronikkbransjen, thats it. Andre butikker benytter anledningen til å sanke inn salg, men har sjeldent til aldri svært gode tilbud - stort sett det samme du ser hver gang de har noe spesielt, en "bursdagshelg" eller rundt år eller sommersalg eller vintersalg etc. De beste tilbudene som kan komme er typ 20-30% rabatt på nettbutikker som selger merker som Hust and Claire, MarMar etc. Og så kommer nok babycall med video fra Neonate helt sikkert på tilbud, men igjen, det gjør den hver gang det er noe spesielt som skjer 😛 Anonymkode: 711d8...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Jeg har sett twistandshake annonserer med 60%. Og Beckmann har pleid å ha 40% er vel mer barn enn baby da, men de har barnehagesekker. Anonymkode: 97ed6...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå