AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Og det stresser meg så innmari for det jobber ei ung jente der som jeg vet han har en god tone med.. Skrekkhistoriene om alle som er utro på julebord skremmer meg så innmari mye. Det største problemet er at vi er i avstandsforhold og grunnet mye jobb for begge to er det en stund siden vi har vært sammen.. Nå tror jeg typen kan finne på å være utro. Alkohol, yngre jente som er tilgjengelig og jeg som ikke har vært for tilgjengelig. Kanskje tatt typen litt forgitt i det siste 😞 Er alle skrekkhistoriene om utroskap på julebord sanne eller smøres det litt tykt på? Anonymkode: 7bafb...c78 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Du må bare ha tillit. Ellers er ikke forholdet mye verdt. Og er han utro - ja da er han ikke verdt det. Anonymkode: 56774...d60 24
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Noen burde slutte å overtenke og overanalysere, og heller forholde seg til det som faktisk skjer. Spekulasjoner om hva som teorietisk sett kan forekomme er ikke annet enn idiotisk. Anonymkode: df26d...8b9 11
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Klart han har en god tone med en ung jente. Spesielt om hun er digg. Det er jo ikke rakettforskning. Alle liker å være rundt unge, pene, sprudlende, ukompliserte jenter. Betyr ikke at han får lov til å ligge med henne. Antageligvis ikke om hun er mye penere enn han så du har nok lite å frykte. Hva hadde du tenkt om mannen din driv å posta på internett og angstet pver at du skulle på julebord? For at det kanskje var kjekke menn i 40-årene der? Mye større sjangs for at du blir lagt ann på enn at han blir det. For et hykleri. Anonymkode: e0431...18b 5
Rosatoast Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Hadde aldri orket å være i et forhold, hvis jeg ikke hadde hatt tillit - og tenkt sånn som dette. Tenker at de som har tanker som dette, egentlig ikke har noe i et forhold å gjøre. De (TS) burde jobbe med seg selv, og egen usikkerhet/selvbilde. 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Hadde det vært annerledes dersom han hadde en god tone med en burugle? Han kan rett og slett ikke klandres for at arveidsvennene er attraktive. Man velger (forhåpentligvis) ikke venner basert på utseende. Anonymkode: b37e6...700 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må bare ha tillit. Ellers er ikke forholdet mye verdt. Og er han utro - ja da er han ikke verdt det. Anonymkode: 56774...d60 Enig. Enkelt og greit! Anonymkode: c6d7e...5b0
nomore82 Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Må være slitsomt i et avstandsforhold når du stoler så lite på kjæresten. Det er disse følelsene du må jobbe med. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Hvorfor er du sammen med han, når du både tror han kan være utro, du nedprioritere han, og du er så redd for at han skal være utro at du synes det er skremmende at han skal delta på sosiale ting med arbeidsplassen sin? Hvis du er redd for at kjæresten skal være utro, og du samtidig tror han er typen til å være utro, så kanskje dere ikke passer helt sammen. Anonymkode: 640bd...f45 4
Liza-Oslo Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Det blir ikke julebord uten å pule på bord, sier mine russiske venner.
Inwe Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 Har du snakket med han om det? Ikke direkte at du er redd for at han er utro med henne, men at du generelt er litt usikker. Uten at du forlanger at det er hans jobb å gjøre deg sikker. Det er lov til å føle seg litt usikker uten at det betyr at du ikke er skikket for et forhold. Antagelig ligger dette mer hos deg enn hos han og da er kommunikasjon viktig. 4
IchLiebeDichOder? Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Inwe skrev (12 minutter siden): Har du snakket med han om det? Ikke direkte at du er redd for at han er utro med henne, men at du generelt er litt usikker. Uten at du forlanger at det er hans jobb å gjøre deg sikker. Det er lov til å føle seg litt usikker uten at det betyr at du ikke er skikket for et forhold. Antagelig ligger dette mer hos deg enn hos han og da er kommunikasjon viktig. Som jeg skulle sagt det selv. Denne er virkelig konstruktiv!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 9 minutter siden, IchLiebeDichOder? said: Som jeg skulle sagt det selv. Denne er virkelig konstruktiv! Nja. Kunne vært kortet ned til «denne ligger hos deg og ikke hos han». Dette er jo utelukkende TS som må jobbe med sine tankemønstre, men som kvinne er jo det i seg selv en vanskelig affære. Anonymkode: e0431...18b
Inwe Skrevet 18. november 2021 #14 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nja. Kunne vært kortet ned til «denne ligger hos deg og ikke hos han». Dette er jo utelukkende TS som må jobbe med sine tankemønstre, men som kvinne er jo det i seg selv en vanskelig affære. Anonymkode: e0431...18b Så du mener man ikke kan snakke med partneren sin om problemet ligger hos en selv? Selv snakker jeg med potensiell partner, venner, familie osv om jeg føler på noe ala dette, det gjør det ofte enklere å se hvordan det egentlig er om man får flere synspunkter på ting. Jeg foretrekker også om andre snakker med meg om noe jeg gjør får de til å føle seg usikker da jeg ikke vil at noen skal føle seg usikker på meg, uavhengig om jeg har gjort noe for at personen skal føle seg usikker eller ikke. Uavhengig av kjønn er det vanskelig å jobbe med akkurat sånne usikkerheter om man ikke kan nevne det fort partneren sin. Hva får deg til å tenke at det er vanskeligere for kvinner enn menn? Er det sånn at kvinner generelt har vanskeligere for å tilpasse seg i et forhold? 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #15 Skrevet 18. november 2021 All denne pulingen på diverse julebord... Hvorfor har jeg ALDRI sett noe av det? Hadde jo vært gøy med litt action og drama, men sånne julebord har jeg aldri vært på. Hvert år kommer jeg med våkent og edru blikk, sitter og observerer rundt meg... Hvor er flørtingen og utroskapen alle snakker om? Har aldri sett det... Anonymkode: af527...ce2 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #16 Skrevet 18. november 2021 Jeg har også vært i avstandsforhold. Og det kunne jeg ikke klart hvis ikke jeg stolte 100% på mannen. Si det til han, han du er redd fordi du hører så mange er utro. At du ikke mistenker han, men du er ukomfortabel. Da bør han kunne berolige deg. Det skal ikke ha noe å si om du så han for 2 dager siden eller 2 mnd siden, er han trofast er han det hver dag. Hver dag velger han å være med deg Anonymkode: a6565...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #17 Skrevet 18. november 2021 Liza-Oslo skrev (1 time siden): Det blir ikke julebord uten å pule på bord, sier mine russiske venner. Oh really? Jeg er russisk, og det med å pule på julebord lærte jeg om først i Norge Anonymkode: ff5cf...945 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #18 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må bare ha tillit. Ellers er ikke forholdet mye verdt. Og er han utro - ja da er han ikke verdt det. Anonymkode: 56774...d60 Hvordan får ts vite om han er verdt det da? Stoler du blindt og naivt på noen, blir du ofte «the last to know». Anonymkode: ff5cf...945 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #19 Skrevet 18. november 2021 Hadde aldri vært sammen med noen som jeg tenkte at kunne vært utro... Anonymkode: e89d3...16b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #20 Skrevet 18. november 2021 Om han er tilbøyelig til å være utro så er han det før eller senere uansett. For muligheter vil oppstå gjennom et langt liv. Bedre at det skjer nå, enn da du sitter låst med baby, dyrt hus, og alt det der. Anonymkode: 9cc79...996 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå