Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du/dere skal gi julegaver i år - hva har du/dere tenkt å gi i julegave til
Foreldre / svigerforeldre  : 
Kjæreste / Samboer / Partner : 
Søsken : 
Tanter / Onkler / Søskenbarn :
Tantebarn/onkel barn : 
Venner: 
Eventuelt kollegaer: Her har jeg allerede kjøpt juletrepynt (treskjært reinsdyr, kun 12kr per stykk)

Har ikke begynt på de andre julegavene enda, og ANER IKKE hva jeg skal kjøpe til noen som helst - jeg er helt uttørket for ideer i år og makter ikke å tenke ut noe, så alle tips settes stor pris på 😌

Anonymkode: 8e679...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldre: det tar lillesøster seg av, jeg bare vippser penger til henne.

Svigerforeldre: har ikke.

Partner: gudene vet. Nye støvler?

Søsken: et eller annet fra Kitch’n. Med byttelapp. 

Tante/søskenbarn: gir ikke gaver til dem hvis vi ikke feirer sammen.

Nieser/nevøer: to 13 år gamle gutter, begge får treningstøy.

Venner: gir bare til ei venninne, i år får hun hjemmestrikket sett med lue, votter og sokker.

Kolleger: de to jeg jobber mest med får hver sitt gavesett fra Body Shop.

Anonymkode: e97cf...39a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du/dere skal gi julegaver i år - hva har du/dere tenkt å gi i julegave til
Foreldre / svigerforeldre  : mamma: votter med lammeullfor , svigers kosta boda lysestake 
Kjæreste / Samboer / Partner : trådløse øreplugger, gensere og pulsbelte 
Søsken : søster Biothermprodukter
Tanter / Onkler / Søskenbarn :
Tantebarn/onkel barn : diverse klær og leker
Venner: hudpleieprodukter 
Eventuelt kollegaer: Her har jeg allerede kjøpt juletrepynt (treskjært reinsdyr, kun 12kr per stykk)

Har ikke begynt på de andre julegavene enda, og ANER IKKE hva jeg skal kjøpe til noen som helst - jeg er helt uttørket for ideer i år og makter ikke å tenke ut noe, så alle tips settes stor pris på 😌

Anonymkode: 8e679...8eb

Anonymkode: 89613...84e

Skrevet

Hvis du/dere skal gi julegaver i år - hva har du/dere tenkt å gi i julegave til
Foreldre: Pappa ønsker seg ny jakke og nytt ulltøy, så vi får se hva jeg velger. Jeg tenker å kjøpe mammasmykke til mamma. Stefar er litt vanskelig, men han blir alltid glad for klær. 
Kjæreste / Samboer / Partner : Jeg er singel, så den slipper jeg. 
Søsken : Klær til bror, søstrene mine har ikke kommet med ønskelistene sine enda, men de blir glade for det aller meste. Svoger får klær og svigerinnen min blir alltid glad for gavekort, så hun får det dersom hun ikke har noen spesielle ønsker. 
Tanter / Onkler / Søskenbarn : Vi har kuttet ut å gi til hverandre, heldigvis. 
Tantebarn/onkel barn : Niesa mi har kommet med ønskeliste, så jeg plukker fra den. Nevøene mine får penger. 
Venner: Her plukkes det også fra ønskelister. 
Eventuelt kollegaer: De gir jeg ikke til. Jeg er i ny jobb, og vi ble enige om at det var unødvendig for det blir bare krimskrams og lite miljøvennlig. Jeg tenkte å gi de julekort eventuelt.

Anonymkode: ecef3...d34

Skrevet
Jeg håper det er greit at jeg skriver den litt om, ellers har jeg ikke så mange å fylle ut på 😂

Foreldre: Far 2 flasker god vin, mor en dab radio hun ønsket seg.

Svigerforeldre  : Vet ikke enda, vi prøver å finne ut.

Samboer : Gaming surround headsett og guccy guilty parfymen.

Barna: Jente 11 år får drømmefanger, øredobber, ring selfie light, led lys, Ideal of sweeden flaske, polaroid kamera med tilbehør som 2 pakker film, kameraveske og lyslenke til disse bildene, smykkestativ, gymbag.

Gutt 16 år får David backham parfyme (instinct), nye call og duty vaungard ps4 spill, morgenkåpe, ny gaming pcskjerm, gaming kontroll, 3 pack Gant boxere, speak out brettspill.

Søsken : Vi har egentlig avtale om å ikke kjøpe noe, men jeg kjøper alltid noe småtteri fordi de kjøper til barna våre. Søster får tre stk veldig bra concealere som korrigerer farge. Bror for noen tankenøtter som han liker fra Huzzle puzzle.

Venner: Vi kjøper ikke til hverandre lengre.

Kollegaer: Kjøper ikke til hverandre.

Anonymkode: 36b88...2fb

Skrevet

Mamma: nytt sengesett som hun har plukket ut selv.

Samboer: vi kjøper ikke gaver til hverandre.

Søsken: vi kjøper ikke gaver til hverandre. Det blir bare bytting av penger eller gavekort siden vi alle er ganske kravstore.

Tante og onkel: kaffe og sjokolade.

Har kun to stk å kjøpe gave til så slipper ganske billig unna. Eller det dukker alltid opp noen kollegagaver på tampen, så da må jeg vel stikke innom apoteket og kjøpe håndkrem e.l. Håper egentlig jeg slipper unna disse i år da jeg skal ha ferie siste uka før jul🤷🏼‍♀️ Er jo bare billige smågaver som ingen har bruk for uansett(stort sett sjokolade som jeg ikke liker). 

Anonymkode: ccee2...09e

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):
Jeg håper det er greit at jeg skriver den litt om, ellers har jeg ikke så mange å fylle ut på 😂

Foreldre: Far 2 flasker god vin, mor en dab radio hun ønsket seg.

Svigerforeldre  : Vet ikke enda, vi prøver å finne ut.

Samboer : Gaming surround headsett og guccy guilty parfymen.

Barna: Jente 11 år får drømmefanger, øredobber, ring selfie light, led lys, Ideal of sweeden flaske, polaroid kamera med tilbehør som 2 pakker film, kameraveske og lyslenke til disse bildene, smykkestativ, gymbag.

Gutt 16 år får David backham parfyme (instinct), nye call og duty vaungard ps4 spill, morgenkåpe, ny gaming pcskjerm, gaming kontroll, 3 pack Gant boxere, speak out brettspill.

Søsken : Vi har egentlig avtale om å ikke kjøpe noe, men jeg kjøper alltid noe småtteri fordi de kjøper til barna våre. Søster får tre stk veldig bra concealere som korrigerer farge. Bror for noen tankenøtter som han liker fra Huzzle puzzle.

Venner: Vi kjøper ikke til hverandre lengre.

Kollegaer: Kjøper ikke til hverandre.

Beklager å kuppe tråden- men fantastisk gode tips til min datter på snart 11- har du link/produktnavn på drømmefangeren,selfie light og flasken? 

Anonymkode: cde9d...2b3

Skrevet

Denne drømmefangeren: https://cdon.no/leker/drommefanger-med-fjar-hvit-60-15-cm-p80755380?gclid=EAIaIQobChMI7aC50ail9AIVDU4YCh1kYgFGEAQYASABEgLPbfD_BwE&gclsrc=aw.ds De har kjempe mange forskjellige på nettsiden der,ta en titt når du søker opp drømmefangere der inne 🥰 

Dette er selfie lighten jeg kjøpte,ser at det er salg på den nå 😁 https://www.teknikkdeler.no/4smarts-loomipod-xl-tripod-selfie-ring-light-led 

Dette er flasken: https://idealofsweden.no/p/ideal-x-glacial-bottle-white-marble Er dette mønstret som er veldig inn på skolen til jenta mi ihvertfall, men alle møstrene er jo tøffe. Disse flaskene er supre,sønnen min har en og den holder på kulden i laaang tid 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...