Gå til innhold

Sittende roing og skulderpress (triceps?)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør noen få øvelser hjemme for å komme litt i form, eller iallfall forbedre formen litt.

Jeg gjør bl.a sittende roing med strikk og skulderpress med strikk. Føler det tar godt i hele armen, selv om det kanskje bare skal kjennes i hhv rygg og skuldre. Sånn er det vel å være utrent 😅 Er det et must med en øvelse for triceps i tillegg? Jeg vil ha færrest mulig øvelser, for det er kun da jeg vet jeg kan være lojal mot øvelsene og ta de minst annenhver dag.

Anonymkode: a4fc4...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs litt hva du har som mål og behov, om du gjør mye pressing så kan det være triceps får kjørt seg nok der, men om du ønsker større eller sterkere triceps enn du får av det så kan det være du trenger å gjøre øvelser der du isolerer triceps

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 10.55):

Jeg gjør noen få øvelser hjemme for å komme litt i form, eller iallfall forbedre formen litt.

Jeg gjør bl.a sittende roing med strikk og skulderpress med strikk. Føler det tar godt i hele armen, selv om det kanskje bare skal kjennes i hhv rygg og skuldre. Sånn er det vel å være utrent 😅 Er det et must med en øvelse for triceps i tillegg? Jeg vil ha færrest mulig øvelser, for det er kun da jeg vet jeg kan være lojal mot øvelsene og ta de minst annenhver dag.

Anonymkode: a4fc4...07f

Du må ingen ting, trenger egentlig ikke å gjøre noe.

Anonymkode: 14be3...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...