AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg gjør noen få øvelser hjemme for å komme litt i form, eller iallfall forbedre formen litt. Jeg gjør bl.a sittende roing med strikk og skulderpress med strikk. Føler det tar godt i hele armen, selv om det kanskje bare skal kjennes i hhv rygg og skuldre. Sånn er det vel å være utrent 😅 Er det et must med en øvelse for triceps i tillegg? Jeg vil ha færrest mulig øvelser, for det er kun da jeg vet jeg kan være lojal mot øvelsene og ta de minst annenhver dag. Anonymkode: a4fc4...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magika_fra_Fyll Skrevet 19. november 2021 #2 Del Skrevet 19. november 2021 Det spørs litt hva du har som mål og behov, om du gjør mye pressing så kan det være triceps får kjørt seg nok der, men om du ønsker større eller sterkere triceps enn du får av det så kan det være du trenger å gjøre øvelser der du isolerer triceps 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. november 2021 #3 Del Skrevet 19. november 2021 Ta dips mot kjøkkenstolen 💪🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 10.55): Jeg gjør noen få øvelser hjemme for å komme litt i form, eller iallfall forbedre formen litt. Jeg gjør bl.a sittende roing med strikk og skulderpress med strikk. Føler det tar godt i hele armen, selv om det kanskje bare skal kjennes i hhv rygg og skuldre. Sånn er det vel å være utrent 😅 Er det et must med en øvelse for triceps i tillegg? Jeg vil ha færrest mulig øvelser, for det er kun da jeg vet jeg kan være lojal mot øvelsene og ta de minst annenhver dag. Anonymkode: a4fc4...07f Du må ingen ting, trenger egentlig ikke å gjøre noe. Anonymkode: 14be3...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå