AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Flere enn meg som er lei av at man ikke kan være edru på julebord? Får så mange spørsmål, og er dritt lei! Les denne her. Kjenner meg så sykt igjen. Jeg har lyst til å være med på fest jeg også, selv om jeg ikke drikker. Synes egentlig sjefen har et ansvar. Anonymkode: 3b728...1a8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Jepp, samme hos oss. Jeg drikker ikke og jeg er russisk (de med fordommer er sikkert sjokkert nå). Kollegaene spør: "Er du syk?" eller "Er du ikke russisk?". Ikke akkurat fristende å feste med sånne tullinger. Anonymkode: e200a...9f7 3
Nistepakke Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Flere enn meg som er lei av at man ikke kan være edru på julebord? Får så mange spørsmål, og er dritt lei! Les denne her. Kjenner meg så sykt igjen. Jeg har lyst til å være med på fest jeg også, selv om jeg ikke drikker. Synes egentlig sjefen har et ansvar. Anonymkode: 3b728...1a8 Veldig enig. Gode poeng i den teksten du linket til. Ser den er fra AKAN. De Har vært hos oss og er ganske gode på å få i gang samtaler om det, uten at det ble sånn antidrikkegreie. Kan du ikke sende den saken til sjefen din?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 AKAN er flinke, men tviler på at sjefen gidder å bry seg noe om det på julebordet. Anonymkode: 3b728...1a8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Sist vi hadde julebord var det bare sjefen som drakk alkohol, og h*n begrenset seg til ett glass siden ingen andre drakk. Vi er ikke så mange ansatte, ca halvparten kjørte bil til festen, mange har små barn, ei var gravid, og selv drikker jeg ikke alkohol pga medisiner. Det er det beste julebordet jeg har vært på. Anonymkode: 94f1b...712
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sist vi hadde julebord var det bare sjefen som drakk alkohol, og h*n begrenset seg til ett glass siden ingen andre drakk. Vi er ikke så mange ansatte, ca halvparten kjørte bil til festen, mange har små barn, ei var gravid, og selv drikker jeg ikke alkohol pga medisiner. Det er det beste julebordet jeg har vært på. Anonymkode: 94f1b...712 Jeg er ikke imot alkohol på julebordet. Men kunne vært litt mer aksept for andre valg lissom. Anonymkode: 3b728...1a8
Ny Bruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Jeg drikker ikke på julebord. Føler ikke presset heller. Altså det er fokus på drikking, men jeg er i stand til å sette grenser, forklare meg.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Ny Bruker skrev (1 minutt siden): Jeg drikker ikke på julebord. Føler ikke presset heller. Altså det er fokus på drikking, men jeg er i stand til å sette grenser, forklare meg. Men hvorfor skal det være slik at man må forklare seg? Synes det er dumt. Anonymkode: 3b728...1a8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men hvorfor skal det være slik at man må forklare seg? Synes det er dumt. Anonymkode: 3b728...1a8 Alkisene får forklare seg, hvorfor de MÅ drikke. Ikke omvendt. Anonymkode: e200a...9f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå