Gå til innhold

Hvordan er det med dating, nå som korona har tatt seg opp igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avventer dere, er dere skeptiske, eller dater dere uten å tenke på korona?

Anonymkode: b5ea6...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avventer og er litt skeptisk på det

Anonymkode: 815d8...8b3

Skrevet

Er vaksinert nå, men datet og fant en kjæreste i starten på covid krisen. Er singel igjen nå og dater igjen når jeg er klar for det. Er det en ting dette forbanna covid viruset ikke skal få hindre meg i så er det å lete etter den rette :) Så nei økende smitte forhindrer ikke meg overhodet. Litt kjærlighetssorg er vel hindret en så lenge.

Anonymkode: 123dc...cfb

Skrevet

Sykehusene er sprengt av mye annet enn korona, blant annet rs-virus. Men leser man overskriftene virker det som korona er like farlig som før, det er det ikke da de fleste er fullvaksinert og mange får nå tredje dose så det jevner seg ut. Utesteder er oppe, man sitter i klynger på kollektiven så selvsagt kan man date :)

Anonymkode: f74dc...001

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker jeg ser litt an hvem jeg dater, hvor sosiale de er og om de aller har vært syke, eller tatt vaksina, eller ikke. 

Anonymkode: 5d05d...930

Skrevet

Har ikke "råd" til å vente. Som menn flest må jeg ta de sjansene som byr seg. Ikke nærmest hvem som helst, men jeg kan ikke droppe damer pga corona. Får heller være forsiktig, prøve å holde meg hjemme osv utenom det å treffe damer. 

Skrevet

Er fullvaksinert, og det er de jeg evt dater også, selv om jeg har pause akkurat nå (har ikke noe med corona å gjøre). Men om det kommer et stort utbrudd akkurat her så der det mulig jeg er litt mer forsiktig. men regner jo uansett med at jeg kommer til å få det en gang, så må stole på at vaksinen gjør at jeg ikke blir veldig syk. Jeg har ingen i risiko i min omgangskrets som jeg må hensynta heller da, det utgjør jo en vesentlig forskjell. Når det er sagt så utviser jeg nok ekstra forsiktighet i forhold til sykdom generelt. Holder meg hjemme ved tegn på forkjølelse feks. Og forventer at andre gjør det samme. om en date møter opp tydelig forkjølet hadde jeg snudd i døra.

Anonymkode: 04fbe...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...