Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg også. Hvem kjole? Er kjole et navn? En person?

:ler: Vestfolddialekt. Har bodd her i 6 år og reagerer fortsatt like mye på det.

Hvem hus er det du bor i?

Hvem skuff la du det i?

:riste:

:ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Det er mulig det er dialekt, men det er fortsatt feil å skrive.

Endret av Fighter
Gjest Kålungen
Skrevet
:ler: Utrolig morsomt, men jeg blir ikke særlig populær av humoren min, og ikke er jeg til noe hjelp før jeg får ledd fra meg - men da blir jeg til gjengjeld veldig omsorgsfull.

Samme her, man blir ikke kjempepopulær, men gud å morro det er :ler:

(wow, alt rimte jo!)

Gjest Kålungen
Skrevet
:ler: Vestfolddialekt. Har bodd her i 6 år og reagerer fortsatt like mye på det.

Hvem hus er det du bor i? 

Hvem skuff la du det i?

:riste: 

:ler:

Jeg snakker sånn, men bor ikke i Vestfold.

Bodde i Sande fra jeg var 5-7, kanskje det henger igjen :sjenert:

Skrevet

Vel Towelie, vi har ikke samme humor ;)

MEN jeg ler av folk som tryner, men jeg pleier å vente til jeg ser om de har slått seg før jeg ler altså... Ler ikke så de ser det, heller.

Ellers har jeg ganske tørr humor. Ler av That 70s Show. Ellers ler jeg meg skakk når kattene mine løper rundt og lekeslåss, DET er humor, det :ler:

Skrevet
Vel Towelie, vi har ikke samme humor ;)

MEN jeg ler av folk som tryner, men jeg pleier å vente til jeg ser om de har slått seg før jeg ler altså... Ler ikke så de ser det, heller.

Ellers har jeg ganske tørr humor. Ler av That 70s Show. Ellers ler jeg meg skakk når kattene mine løper rundt og lekeslåss, DET er humor, det  :ler:

Joho for jeg ler av alt det der og!

Skrevet

Sånn som dette, for eksempel? Eller dette?

Jeg elsker sånt, ler meg skakk.

Ellers liker jeg ironi, svart humor, selvironi og galgenhumor. "Nytt på nytt" er en av favorittene mine (ikke alle programmene er like gode, da). Bra stand-up er også morsomt!

Skrevet (endret)

Denne er utrolig morsom!! :ler:

http://www.yeeguy.com/freefall/

Ta tak i Bush og sleng han hit og dit. Jeg har greid å presse han imellom de trangeste hull....

Rettet på litt feilkoding.

Liv - mod

Endret av liv
Skrevet

HAHAHA emera jeg griner her jeg sitter :D :grine2: Det er ikke overdrevent heller! For noen apekatter :D:D:D

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Hm.. ler av mye jeg egentlig..

Harald Eia, Ekbo-fyrn er noen jeg ler mye av..

Ellers ler jeg av Friends, Reba, Kongen av Queens og Alle elsker Raymond..

Ler av litt "dumme" folk..

Ellers ler jeg av meg selv.. er mye klønete.. Går på stolper osv.

Skrevet

jeg er nok litt barnslig av meg, så er mye jeg synes er morsomt...men ikke sånn bæsj tiss promp humor akkurat... jeg syns d er morsomt med personer som har selvironi, å som ikke "PRØVER" å være morsomme men som bare er d. ellers har jeg nok litt sånn senkveld (han som intervjuer kjendiser å så må han plotte inn fks en sangtekst gjennom hele intervjuet..haha), otto jespersen, "tre brødre som ikke er brødre" humor til tider..men kommer helt ann på...sjelden jeg sitter å ler av amerikanske komiserier på tv hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...