Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har desverre funnet ut jeg har oppkast-humor. Ja det er sant. Jeg forventer folk som drar på danmarksfylletur i 3 dager iallfall kan ta bryet med å spy littegranne og ta bilde av det og vise meg men nei. Hva slags personer er det som ikke kaster opp?

Jeg ler alltid når jeg spyr! Det er ikke noe bullimikertull nei, jeg hakke spydd på måneder! Jeg var ordenltig kvalm i går, og vi har sånn vakker dorens som gjør dovannet blått! Så jeg hadde håpet på å se sirkus og karneval i alle fine farger i do, men neida, jeg ble bra igjen. :sur:

Når jeg ser folk som kaster opp er det mye gøyere enn folk som fiser :D Iallfall hvis det er fylle-spy, hvis det er alvorlig-spy er det sikkert ikke noe morsomt.

:kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm: :kvalm:

Hoho ;D

Nå må dere fortelle om deres humor!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg ler hverken av fis eller oppkast.

Skrevet

Ja men det var da ikke spørsmålet! Bamboocha!! :frustrert:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg kan le av morsomme ordpill og av folk som gjør rare ting.

Skrevet

Mange vil nok påstå at jeg har en syk form for humor. vanskelig å forklare,men sarkasme,mørk humor og selvironi er vel tre stikkord som er sånn nogenlunde forklarende...har en tendens til å snakke rett fra levra også,men det er jo ikke alltid like positivt da..ellers kan jeg godt le av en promp om jeg er skikkelig overtrøtt :sjarmor:

Skrevet

Jeg har skikkelig teit humor. Ikke så glad i spy... Men kan le av de teiteste ting. Spesiellt meg selv :ler: Orntlig fnisedame..

3 brødre... er litt gøy synes jeg. Og Mad-tv, spesiellt hun harkedama. Og She-tv som gikk for lenge siden.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har veldig barnslig humor. Promp og tiss, gjerne. Synes det meste er morsomt, egentlig.

Også har jeg min egen rettskrivingshumor. :)

Gjest Litjmæ
Skrevet

Me too, jeg flirer meg i hjel av morsomme skriveleifer, yrkesskade :)

Gjest Kålungen
Skrevet

Jeg syns det er vanvittig festlig med folk som plutselig faller.

Vinteren er en morsom tid, folk tusler avgårde i ro og mak, og plutselig ser du begge bena fyker rett opp, og så ligger ett spørsmålstegn rett ut på bakken :ler:

Jeg ler så jeg griner når jeg ser sånne ting. Det gjelder også meg selv, jeg kan humre av det lenge etterpå, tenker tibake og ser det for meg!

For lenge siden, da jeg bodde hjemme, skulle jeg og pappa kjøpe ett stereoanlegg til meg. Det var på vinteren.

Pappa drev og bar de forskjelige delene ut i bilen, og da han hadde armene fulle av en stor høyttaler, sklir han plutselig og flater rett ut på fortauet.

Der ligger han som ett stort spørsmålstegn med høyttaleren over seg.

Jeg ler så jeg nesten tisser på meg, og klarer ikke slutte å le heller.

Til slutt får jeg beskjed om at hvis jeg ikke sluitter, får jeg ta bussen hjem :)

Folk som står og hyler og skriker i sinne er også morsomt, og når noen ufrivillig stokker om på ord og bokstaver så det de sier høres helt på jordet ut.

Sånne filmklipp av alle mulige tabber med dyr og mennesker er hysterisk morsomt.

Jeg har nok en "tabbe", "drite-seg-ut" humor :sjenert:

Gjest frysepinnen
Skrevet
Jeg syns det er vanvittig festlig med folk som plutselig faller.

Vinteren er en morsom tid, folk tusler avgårde i ro og mak, og plutselig ser du begge bena fyker rett opp, og så ligger ett spørsmålstegn rett ut på bakken  :ler:

Jeg ler så jeg griner når jeg ser sånne ting. Det gjelder også meg selv, jeg kan humre av det lenge etterpå, tenker tibake og ser det for meg!

For lenge siden, da jeg bodde hjemme, skulle jeg og pappa kjøpe ett stereoanlegg til meg. Det var på vinteren.

Pappa drev og bar de forskjelige delene ut i bilen, og da han hadde armene fulle av en stor høyttaler, sklir han plutselig og flater rett ut på fortauet.

Der ligger han som ett stort spørsmålstegn med høyttaleren over seg.

Jeg ler så jeg nesten tisser på meg, og klarer ikke slutte å le heller.

Til slutt får jeg beskjed om at hvis jeg ikke sluitter, får jeg ta bussen hjem  :)

:ler: Utrolig morsomt, men jeg blir ikke særlig populær av humoren min, og ikke er jeg til noe hjelp før jeg får ledd fra meg - men da blir jeg til gjengjeld veldig omsorgsfull.

Skrevet

kjetil og kjartan-show var skikkelig morsomt.sånn humor har jeg :ler:

Skrevet (endret)

Hmm... Jeg har veldig dårlig humor ifølge mange, ler av ting ingen andre ler av. Jeg kan le meg skakk av tre brødre, jackass og friends, selv om det er ganske så forskjellig humor :)

Og min kjære oppdaget rett etter vi ble sammen, at jeg lo hver gang noen sa bæsj.. Har sluttet med det da.. :sjenert:

Edit: okey jeg skal ikke juge.. jeg PRØVER å slutte å le av det...

Endret av Gitte
Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg har veldig barnslig humor. Promp og tiss, gjerne. Synes det meste er morsomt, egentlig.

Jeg også. Hvem kjole? Er kjole et navn? En person?

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Humor med flere lag fascinerer meg. Monty Python er de evige mestre i så måte.

Ellers er ordspill, orddelinger og ymse andre orale finurligheter høyt oppe på min liste over gangbar humor.

Skrevet

Eg ler veldig masse når folk er spydige og sarkastiske til/mot nokon uten at den andre merkar det. Viss dei som på ein måte blir gjort litt narr av berre ler med og syns vitsen var kjempebra, så held eg på å knekke i hop... Kanskje litt stygt av meg, men folk som ikkje oppfattar ironi og sarkasme er noko av det festligaste eg veit. Har ledd en del av sånt her på KG og...

:ler:

Gjest Dum Perignon
Skrevet (endret)

Samantha; det er ikke fullt så festlig å lese PM'ene som kommer når de en dag skjønner det...

;)

Endret av Dum Perignon
Skrevet
Samantha; det er ikke fullt så festlig å lese PM'ene som kommer når de en dag skjønner det...

;)

:ler:

Kor lang ting brukar det cirka å ta før dei PM`ane blir sendt til deg? Snakkar vi 10 minutt eller 10 dagar før det går eit lys opp for dei? ;)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Mer enn 10 minutter, for å si det sånn. Rekorden innehas av et tidligere brukerkollektiv; da fikk jeg en rasende PM etter 8 1/2 døgn. Helt uten ironi, sånn for ordens skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...