Gå til innhold

Rar opplevelse i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å dra innom en butikk på sandvika senter som jeg synes er spennende. Mye rart interiør og spesielle ting der, karnifolen heter det.

Jeg tittet på duftlys og ser noe rart, en kokosnøtt duftlys. Jeg løfter den opp for å se, setter den på plass, og så triller det ned to stk og den ene knuser. En ansatt står rett ved og blir tydelig irritert, begynber å plukke opp uten å si noe. Så sier jeg huff da, jeg kjøper den jeg. 

Men den er ødelagt slik at talg kan renne ut. Så vi kommer fremntil at jeg kan kjøpe en ny.

Så innser jeg jo at bunnen er rund som en kule og at det var derfor lysene rullet av hylla når jeg prøvde å stable de tilbake der de stod.

Så sier jeg at bunnen er jo rund haha. Dere må sette opp skilt. Ikke ta på utstillingen. 

Å er det min feil da? Lyder det surt fra hun ansatte. 

Jeg må nesten le. Den er jo rund, sier jeg. Den triller jo nesten av seg selv. 

Vil du ha den eller ikke?

Joda..

Synes det var så kjipt gjort av den ansatte. Stable halve kokosnøtter og så bli sur når en kunde kommer borti.

Anonymkode: 5e6f2...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det. Sinte ansatte finnes overalt❤️

Anonymkode: cebd1...c1b

• Liker 7
Skrevet

Det var helt klart kjipt av den ansatte og det var butikkens feil. Varer som skades inne i butikken er uansett ikke kundens ansvar å erstatte.

Var det slike?

40755_Coco_Mama_Coco_Mama_Vegansk_Duftly

Anonymkode: a5292...f00

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Noen burde ikke jobbe i butikk.

Skrevet

Det at de lysene har rund bunn gjør jo at de lysene er brannfarlige å bruke. Hvis man da ikke setter de trygt på et ikke-brennbart materiale som støtter de såpass bra at de ikke kan trille eller velte.

• Liker 5
Skrevet

Ja de lysene! Helt rund bunn. 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det at de lysene har rund bunn gjør jo at de lysene er brannfarlige å bruke. Hvis man da ikke setter de trygt på et ikke-brennbart materiale som støtter de såpass bra at de ikke kan trille eller velte.

Tingen er at om de velter, så ruller de omtrent om en ball. Da spiller det nesten ikke noen trille hvor trygt underlaget er om den ikke lengre står på det.

• Liker 1
Skrevet

Hjelp, for et dumt produkt. Og farlig! Ikke tenk på det :)

Anonymkode: 98831...eb4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tingen er at om de velter, så ruller de omtrent om en ball. Da spiller det nesten ikke noen trille hvor trygt underlaget er om den ikke lengre står på det.

Ja, men jeg skrev "setter de trygt på et ikke-brennbart materiale som støtter de såpass bra at de ikke kan trille eller velte"

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg pleier å dra innom en butikk på sandvika senter som jeg synes er spennende. Mye rart interiør og spesielle ting der, karnifolen heter det.

Det finnes ingen butikk på Sandvika storsenter som heter det. Mener du Karjolen? 

Anonymkode: c741a...643

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det finnes ingen butikk på Sandvika storsenter som heter det. Mener du Karjolen? 

Anonymkode: c741a...643

jepp-

Skrevet

Opplevelsen var kjip og kanskje lite profesjonell. 

MEN er det bare meg som reagerer på at det har blitt navngitt en spesifikk butikk på en spesifisert senter, hvor hvem som helst kan møte opp og lekse opp den som står bak kassa? Som kanskje ikke er samme person en gang. 

Burde ikke dette ha blitt anonymisert litt mer. 

Jeg bare spør 

• Liker 7
Skrevet
sonush skrev (5 minutter siden):

MEN er det bare meg som reagerer på at det har blitt navngitt en spesifikk butikk på en spesifisert senter, hvor hvem som helst kan møte opp og lekse opp den som står bak kassa? Som kanskje ikke er samme person en gang. 

Jeg bare spør 

Vel jeg brukte feil navn. ikke jeg som kom med korrekt navn. :P

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel jeg brukte feil navn. ikke jeg som kom med korrekt navn. :P

Fortsatt for lik. Om jeg skulle ha snakket om kjip opplevelse jeg opplevde på Rima, så ville jo folk uansett ha skjønt at det var Rema jeg snakket om. Du skjønner hva jeg mener? 

Jeg syns det er rimelig spesielt og uprofesjonelt, av butikkpersonalet, ja. En interiørbutikk på en shoppingsenter i Sør Norge, el noe lignende, hadde kanskje likevel vært bedre. 

• Liker 5
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville aldri vurdert å kjøpe det produkter for å bruke det.

MEN: Dersom jeg rev ned noe slik at det knuste hadde jeg selvsagt kjøpt produktet, og jeg hadde ikke blitt sur om den ansatte i butikken ble litt oppgitt.

Og ja, jeg reagerer også på at TS er såpass konkret angående butikken. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tittet på duftlys og ser noe rart, en kokosnøtt duftlys. Jeg løfter den opp for å se, setter den på plass, og så triller det ned to stk og den ene knuser. En ansatt står rett ved og blir tydelig irritert, begynber å plukke opp uten å si noe. Så sier jeg huff da, jeg kjøper den jeg. 

Men den er ødelagt slik at talg kan renne ut. Så vi kommer fremntil at jeg kan kjøpe en ny.

Så innser jeg jo at bunnen er rund som en kule og at det var derfor lysene rullet av hylla når jeg prøvde å stable de tilbake der de stod.

Så sier jeg at bunnen er jo rund haha. Dere må sette opp skilt. Ikke ta på utstillingen. 

Å er det min feil da? Lyder det surt fra hun ansatte. 

Jeg må nesten le. Den er jo rund, sier jeg. Den triller jo nesten av seg selv. 

Vil du ha den eller ikke?

Joda..

Synes det var så kjipt gjort av den ansatte. Stable halve kokosnøtter og så bli sur når en kunde kommer borti.

Synes det er ganske kjipt av deg og oute butikken her på KG. Jada, det var kjipt gjort - men kom deg videre!

• Liker 2
Skrevet
sonush skrev (13 timer siden):

Jeg bare spør 

Jo, synes ikke det er innafor å oute hvor. Man kan jo fint finne ut av hvem som jobbet da, det er ikke noe ålreit. Synes TS fremstår som en person som er ute etter å skape drama ved å navngi

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...