Gjest Dum Perignon Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg ser at religiøs opplysningsvirksomhet i kortform er populært her inne for tiden. Mitt bidrag er avlevert i trådens tittel, sått til orientering.
LilleBille Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Godt å høre - ble litt engstelig et øyeblikk.
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 Latterlig, Dum P. ← Så du er uenig?
Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2005 #7 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg tror de danser salsa der inne hele tiden, og ser på gamle opptak av Karl & co.
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. oktober 2005 #8 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg tror de danser salsa der inne hele tiden, og ser på gamle opptak av Karl & co. ← SÅ galt kan det da tross alt ikke være? Djeez!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Holms er verre.. Tror de ser på Holms jeg.. !
Gjest gjesten Skrevet 11. oktober 2005 #11 Skrevet 11. oktober 2005 Det høres bra ut med litt varme for en frossen nordboer. *stappe bikini, solbriller og drinkeparaplyer i likskjorta*
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. oktober 2005 #12 Skrevet 11. oktober 2005 Ja, men i Helheim er det kaldt!
Dødspingvinen Skrevet 11. oktober 2005 #13 Skrevet 11. oktober 2005 Nå tror jeg de ser på alle de gamle reprisene av DaCapo. Det må jo egentlig være verre med Helheim enn med helvete, da. Det er greit med varme, liksom. Kulde er litt teitere. Med mindre de alle får utlevert skidress, og akebrett. Da er det jo gøy
Gjest frysepinnen Skrevet 11. oktober 2005 #14 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ser at religiøs opplysningsvirksomhet i kortform er populært her inne for tiden. Mitt bidrag er avlevert i trådens tittel, sått til orientering. ← Jeg synes det er godt å vite at helvete er varmt for det er der jeg regner med å havne en dag, og jeg hater å fryse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå