AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 Hei, så jeg fridde til jenta i mitt liv for et års tid siden. Bryllupet er fortsatt litt unna siden vi fortsatt må spare litt penger, men jeg lurer på forslag til lokaler rundt Nedre Romerike. Losby Gods er nok utenfor vår prisklasse, men vi vil ikke gifte oss i en gymsal heller. Forslag tas imot med takk. Det blir ikke et kjempestort bryllup, vi tenker ca. 50 pers. Anonymkode: 2074e...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Del Skrevet 18. november 2021 Kjeller Gaard på Kjeller Hellerud Gård på Skjetten/Hellerudsletta Doktorgården og Samfundet i Lillestrøm Anonymkode: ec14d...283 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Del Skrevet 18. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Kjeller Gaard på Kjeller Hellerud Gård på Skjetten/Hellerudsletta Doktorgården og Samfundet i Lillestrøm Anonymkode: ec14d...283 Hellerud Gård, er det den svære gården som ligger venstre side etter man har svingt av 22 mot Skjetten-dumpa? Anonymkode: 2074e...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Del Skrevet 18. november 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Hellerud Gård, er det den svære gården som ligger venstre side etter man har svingt av 22 mot Skjetten-dumpa? Anonymkode: 2074e...430 Jeg vet ikke hvilken retning du kommer fra, men du tenker kanskje på hotellet Olavsgaard? De har vel forsåvidt også selskapslokaler, men jeg syntes ikke det ligger så koselig til rett ved E6 og bussterminal. Hellerud gård er ikke så svær, det er en gård som ligger ved Romerike hesteklinikk og Olaf Gjesti. Her er link til kart https://maps.app.goo.gl/ZaKgGmZxq2ApC2686 Anonymkode: ec14d...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Del Skrevet 18. november 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke hvilken retning du kommer fra, men du tenker kanskje på hotellet Olavsgaard? De har vel forsåvidt også selskapslokaler, men jeg syntes ikke det ligger så koselig til rett ved E6 og bussterminal. Hellerud gård er ikke så svær, det er en gård som ligger ved Romerike hesteklinikk og Olaf Gjesti. Her er link til kart https://maps.app.goo.gl/ZaKgGmZxq2ApC2686 Anonymkode: ec14d...283 Det var der jeg trodde ja. På venstre side etter man svinger av Rv22 mot Skjetten i rundkjøringa . Man får gården på høyre side hvis man kommer fra Gjelleråsen og fortsetter over rundkjøringa mot Olavsgaard. Når det gjelder Olavsgaard hotell så et jeg enig med deg. Det ligger lettvint til, men ja, like ved E6 og bussterminal. Mener vi sjekka ut det hotellet og utelukka det ganske fort. Husker ikke hvorfor. Anonymkode: 2074e...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Del Skrevet 18. november 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det var der jeg trodde ja. På venstre side etter man svinger av Rv22 mot Skjetten i rundkjøringa . Man får gården på høyre side hvis man kommer fra Gjelleråsen og fortsetter over rundkjøringa mot Olavsgaard. Når det gjelder Olavsgaard hotell så et jeg enig med deg. Det ligger lettvint til, men ja, like ved E6 og bussterminal. Mener vi sjekka ut det hotellet og utelukka det ganske fort. Husker ikke hvorfor. Anonymkode: 2074e...430 Ja, rv 22 er lang og det er mange veier til Skjetten, så ikke godt vite hvor du mente. Syntes ikke Hellerud er noen svær gård akkurat, men det er noe mye bygninger der pga klinikk og butikk og lager i samme område Anonymkode: ec14d...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Del Skrevet 18. november 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, rv 22 er lang og det er mange veier til Skjetten, så ikke godt vite hvor du mente. Syntes ikke Hellerud er noen svær gård akkurat, men det er noe mye bygninger der pga klinikk og butikk og lager i samme område Anonymkode: ec14d...283 Kjeller Gaard skal vi sjekke ut. Den var jeg ikke klar over engang. Takk for tips! Anonymkode: 2074e...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå