Tullingen01 Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 Hei! Alt begynte da jeg var ett lite barn. Hver gang jeg kom hjem fra skolen, så var jeg livredd for å være hjemme alene. Jeg gjemte meg alltid bak sofaen i stua og stirra inn på kjøkkenet og gangen. På det værste så låste jeg meg inne på do i 2-timer helt til noen kom hjem. Hver gang jeg skulle sove, så følte jeg at noen var på rommet mitt. Jeg sprang alltid til foreldrene mine midt på natta og søvde der. De skjønte ikke hvorfor jeg var så redd hele tiden, og det gjorde jo ikke jeg heller. Jeg så aldri noe, men jeg følte at noe var der. En natt, så våknet jeg. Døra mi var åpen, og jeg stirret inn i gangen. Så ser jeg en skygge/mann på veggen som går mot gangen, og så ble den borte når den kom til døra. Jeg ble livredd, begynte å gråte og så sprang jeg til foreldrene mine og sa at det var en mann i gangen. Pappa sjekket hele huset men fant ingenting. En annen ting var at jeg aldri turte å klippe plenen bak huset, og di skjønte heller ikke hvorfor. Så en natt, så lå jeg til storesøsteren min. Jeg våknet midt på natta, og så en liten jente som svevde over meg. Av en eller annen grunn så ble jeg ikke redd, men storesøsteren min ble livredd! 10sekunder senere så sovnet jeg igjen. Vi forklarte hva som skjedde, og foreldrene mine ringte til ett medium. Vi fikk ikke lov til å være tilstede mens hun var der. Senere på kvelden, så satt familien min i stua og sa at jeg måtte komme dit for å snakke med dem. Di sa at jeg skulle beskrive den lille jenta og mannen som jeg hadde sett. Så jeg begynte med jenta. Hun hadde en hvit nattkjole med røde prikker og mørkt hår, og hun likte å være bak huset rett ved storesøsteren min sitt soverom. Mamma fikk gåshud og ble helt stille. Så forklarte jeg hvordan mannen så ut og de ble helt satt ut. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme som det mediumet hadde fortalt. Etter hvert så begynte ting å bli litt mer ”ekstremt“. Resten av familien begynte å merke ting og vi følte oss ikke velkommen. Mediumet kom tilbake og renset huset, men det gjorde ting verre. Så vi bestemte oss for å flytte. Men det er spesielt en ting som jeg aldri kommer til å glemme, og det er kjelleren til farmoren min. Jeg har hatt utallige mange drømmer om at jeg blir jaget ut av kjelleren av en mann. Så jeg tørte aldri å være der, spesielt ikke alene! Men en natt, så drømte jeg om kjelleren igjen. Men det var så rart, det var på en måte jeg som ”styrte drømmen”, det var nesten som om jeg var der i egen person hvis dere skjønner hva jeg mener. Så jeg gikk ned trappa og inn i stua og satte meg ned i sofaen nede i kjelleren, og da kom mannen og satte seg ned på siden av meg. Han introduserte seg selv, og vi snakket. Jeg følte meg så trygg og skjønte med en gang at det ikke var noe å være redd for. Hver gang jeg går ned i kjelleren etter den drømmen, så er det nesten som om jeg blir litt glad. Føler på en måte at jeg møter på en gammel “bekjent“. Men tidligere inatt, så opplevde jeg noe igjen. Jeg har flyttet til en hybel, og jeg kjente ingen tilstedeværelser her di første månedene. Men for en uke siden, så begynte jeg å sove utrolig dårlig. Jeg kan ikke se noen, men jeg kan høre at noen puster ved rett ved siden av meg. Hver gang jeg skrur på lyset og ser meg rundt i rommet, så blir det stille. Men med en gang jeg skrur av lyset og lukker øynene, så hører jeg pustingen igjen. Vanligvis så bruker jeg å si at det er mitt rom, jeg vil være i fred og at di skal gå bort. Da jeg sa det, så hørtes det ut som om at han/hun “sukket”? Pustingen ble borte i 5-minutter men så kom den tilbake igjen, så jeg bestemte meg for å sove på sofaen inatt. Så derfor sitter jeg her å skriver kl 06:00... Jeg vil ikke akkurat tvinges ned på sofaen og sove max 2-3timer hver natt siden jeg går skole.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Del Skrevet 18. november 2021 Du er sikkert et medium 😬👍 Anonymkode: fca74...610 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Del Skrevet 18. november 2021 Nei det kan du ikke. Anonymkode: 19a61...cbb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensine Skrevet 18. november 2021 #4 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg kan også bruke sansene til å finne ut om levende og døde objekter er i nærheten. Ganske kult. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariande Skrevet 18. november 2021 #5 Del Skrevet 18. november 2021 Tror mer på deg enn lily bendriss 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Del Skrevet 18. november 2021 Tullingen01 skrev (24 minutter siden): Hei! Alt begynte da jeg var ett lite barn. Hver gang jeg kom hjem fra skolen, så var jeg livredd for å være hjemme alene. Jeg gjemte meg alltid bak sofaen i stua og stirra inn på kjøkkenet og gangen. På det værste så låste jeg meg inne på do i 2-timer helt til noen kom hjem. Hver gang jeg skulle sove, så følte jeg at noen var på rommet mitt. Jeg sprang alltid til foreldrene mine midt på natta og søvde der. De skjønte ikke hvorfor jeg var så redd hele tiden, og det gjorde jo ikke jeg heller. Jeg så aldri noe, men jeg følte at noe var der. En natt, så våknet jeg. Døra mi var åpen, og jeg stirret inn i gangen. Så ser jeg en skygge/mann på veggen som går mot gangen, og så ble den borte når den kom til døra. Jeg ble livredd, begynte å gråte og så sprang jeg til foreldrene mine og sa at det var en mann i gangen. Pappa sjekket hele huset men fant ingenting. En annen ting var at jeg aldri turte å klippe plenen bak huset, og di skjønte heller ikke hvorfor. Så en natt, så lå jeg til storesøsteren min. Jeg våknet midt på natta, og så en liten jente som svevde over meg. Av en eller annen grunn så ble jeg ikke redd, men storesøsteren min ble livredd! 10sekunder senere så sovnet jeg igjen. Vi forklarte hva som skjedde, og foreldrene mine ringte til ett medium. Vi fikk ikke lov til å være tilstede mens hun var der. Senere på kvelden, så satt familien min i stua og sa at jeg måtte komme dit for å snakke med dem. Di sa at jeg skulle beskrive den lille jenta og mannen som jeg hadde sett. Så jeg begynte med jenta. Hun hadde en hvit nattkjole med røde prikker og mørkt hår, og hun likte å være bak huset rett ved storesøsteren min sitt soverom. Mamma fikk gåshud og ble helt stille. Så forklarte jeg hvordan mannen så ut og de ble helt satt ut. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme som det mediumet hadde fortalt. Etter hvert så begynte ting å bli litt mer ”ekstremt“. Resten av familien begynte å merke ting og vi følte oss ikke velkommen. Mediumet kom tilbake og renset huset, men det gjorde ting verre. Så vi bestemte oss for å flytte. Men det er spesielt en ting som jeg aldri kommer til å glemme, og det er kjelleren til farmoren min. Jeg har hatt utallige mange drømmer om at jeg blir jaget ut av kjelleren av en mann. Så jeg tørte aldri å være der, spesielt ikke alene! Men en natt, så drømte jeg om kjelleren igjen. Men det var så rart, det var på en måte jeg som ”styrte drømmen”, det var nesten som om jeg var der i egen person hvis dere skjønner hva jeg mener. Så jeg gikk ned trappa og inn i stua og satte meg ned i sofaen nede i kjelleren, og da kom mannen og satte seg ned på siden av meg. Han introduserte seg selv, og vi snakket. Jeg følte meg så trygg og skjønte med en gang at det ikke var noe å være redd for. Hver gang jeg går ned i kjelleren etter den drømmen, så er det nesten som om jeg blir litt glad. Føler på en måte at jeg møter på en gammel “bekjent“. Men tidligere inatt, så opplevde jeg noe igjen. Jeg har flyttet til en hybel, og jeg kjente ingen tilstedeværelser her di første månedene. Men for en uke siden, så begynte jeg å sove utrolig dårlig. Jeg kan ikke se noen, men jeg kan høre at noen puster ved rett ved siden av meg. Hver gang jeg skrur på lyset og ser meg rundt i rommet, så blir det stille. Men med en gang jeg skrur av lyset og lukker øynene, så hører jeg pustingen igjen. Vanligvis så bruker jeg å si at det er mitt rom, jeg vil være i fred og at di skal gå bort. Da jeg sa det, så hørtes det ut som om at han/hun “sukket”? Pustingen ble borte i 5-minutter men så kom den tilbake igjen, så jeg bestemte meg for å sove på sofaen inatt. Så derfor sitter jeg her å skriver kl 06:00... Jeg vil ikke akkurat tvinges ned på sofaen og sove max 2-3timer hver natt siden jeg går skole.. Du har ikke det filtrere vi andre har, jeg merker kun dårlig energi ser heldigvis ingen ting, tror noe i meg ikke vil utvikle dette da jeg sliter med angst og har nok med mitt, men vet at det du sier stemmer! Anonymkode: e7016...a52 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Del Skrevet 18. november 2021 ok Anonymkode: 193ac...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 18. november 2021 #8 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ok Anonymkode: 193ac...690 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg tror deg. Du trenger ikke betale noen for å få det roligere rundt deg, få "de" til å la deg være i fred. Meditasjon hjelper, det hjelper også å be hjelperne og englene om beskyttelse. Ikke at energiene rundt deg er farlige eller onde, men de er jo plagsomme for deg, så du kan be om at de skal la deg være i fred. Føler du noe forskjell på de som er der? Jeg kjenner forskjell på de som er på besøk fra andre siden og de som ikke har gått over til den andre siden, men er jordbunden. De som er på besøk kjenner jeg som en grøsning i kroppen, mens de som henger igjen her kjennes ut som en vond klump i magen. Du kan tenne lys og tenke eller si at du vil de skal gå over i lyset og bli borte for deg. En øvelse som er fin er å se for deg en boble av hvitt lys rundt deg. Inne i boblen er det bare deg og englene og hjelperne som kan være. Så ser du for deg at du strekker ut armene for å gjøre boblen større. Tenk deg at den omgir deg selv, så rommet ditt og så huset der du bor og videre til området, byen, landet og så hele verden. Se for deg at lyset beskytter deg og gjør deg trygg. Du trenger ikke tenne lys heller, men det kan hende det er enklere å se det for deg da, at de går bort i lyset. Hvis du vil så kan jeg "se" for deg og prøve å hjelpe deg herifra? Anonymkode: 4a95f...ad7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullingen01 Skrevet 18. november 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror deg. Du trenger ikke betale noen for å få det roligere rundt deg, få "de" til å la deg være i fred. Meditasjon hjelper, det hjelper også å be hjelperne og englene om beskyttelse. Ikke at energiene rundt deg er farlige eller onde, men de er jo plagsomme for deg, så du kan be om at de skal la deg være i fred. Føler du noe forskjell på de som er der? Jeg kjenner forskjell på de som er på besøk fra andre siden og de som ikke har gått over til den andre siden, men er jordbunden. De som er på besøk kjenner jeg som en grøsning i kroppen, mens de som henger igjen her kjennes ut som en vond klump i magen. Du kan tenne lys og tenke eller si at du vil de skal gå over i lyset og bli borte for deg. En øvelse som er fin er å se for deg en boble av hvitt lys rundt deg. Inne i boblen er det bare deg og englene og hjelperne som kan være. Så ser du for deg at du strekker ut armene for å gjøre boblen større. Tenk deg at den omgir deg selv, så rommet ditt og så huset der du bor og videre til området, byen, landet og så hele verden. Se for deg at lyset beskytter deg og gjør deg trygg. Du trenger ikke tenne lys heller, men det kan hende det er enklere å se det for deg da, at de går bort i lyset. Hvis du vil så kan jeg "se" for deg og prøve å hjelpe deg herifra? Anonymkode: 4a95f...ad7 Hei! Hver gang jeg får besøk så blir jeg varm, men jeg får også på en måte frysninger samtidig. En veldig rar følelse faktisk. Møter jeg på noen som er jordbunden så blir kroppen min tung og jeg blir litt sliten. Jeg føler ikke at det er noe vondt her, men jeg vil egt være alene slik at jeg kan sove om kveldene. Skal prøve øvelsene! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 19. november 2021 #11 Del Skrevet 19. november 2021 Høres slitsomt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #12 Del Skrevet 19. november 2021 On 11/18/2021 at 5:38 AM, Tullingen01 said: Hei! Alt begynte da jeg var ett lite barn. Hver gang jeg kom hjem fra skolen, så var jeg livredd for å være hjemme alene. Jeg gjemte meg alltid bak sofaen i stua og stirra inn på kjøkkenet og gangen. På det værste så låste jeg meg inne på do i 2-timer helt til noen kom hjem. Hver gang jeg skulle sove, så følte jeg at noen var på rommet mitt. Jeg sprang alltid til foreldrene mine midt på natta og søvde der. De skjønte ikke hvorfor jeg var så redd hele tiden, og det gjorde jo ikke jeg heller. Jeg så aldri noe, men jeg følte at noe var der. En natt, så våknet jeg. Døra mi var åpen, og jeg stirret inn i gangen. Så ser jeg en skygge/mann på veggen som går mot gangen, og så ble den borte når den kom til døra. Jeg ble livredd, begynte å gråte og så sprang jeg til foreldrene mine og sa at det var en mann i gangen. Pappa sjekket hele huset men fant ingenting. En annen ting var at jeg aldri turte å klippe plenen bak huset, og di skjønte heller ikke hvorfor. Så en natt, så lå jeg til storesøsteren min. Jeg våknet midt på natta, og så en liten jente som svevde over meg. Av en eller annen grunn så ble jeg ikke redd, men storesøsteren min ble livredd! 10sekunder senere så sovnet jeg igjen. Vi forklarte hva som skjedde, og foreldrene mine ringte til ett medium. Vi fikk ikke lov til å være tilstede mens hun var der. Senere på kvelden, så satt familien min i stua og sa at jeg måtte komme dit for å snakke med dem. Di sa at jeg skulle beskrive den lille jenta og mannen som jeg hadde sett. Så jeg begynte med jenta. Hun hadde en hvit nattkjole med røde prikker og mørkt hår, og hun likte å være bak huset rett ved storesøsteren min sitt soverom. Mamma fikk gåshud og ble helt stille. Så forklarte jeg hvordan mannen så ut og de ble helt satt ut. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme som det mediumet hadde fortalt. Etter hvert så begynte ting å bli litt mer ”ekstremt“. Resten av familien begynte å merke ting og vi følte oss ikke velkommen. Mediumet kom tilbake og renset huset, men det gjorde ting verre. Så vi bestemte oss for å flytte. Men det er spesielt en ting som jeg aldri kommer til å glemme, og det er kjelleren til farmoren min. Jeg har hatt utallige mange drømmer om at jeg blir jaget ut av kjelleren av en mann. Så jeg tørte aldri å være der, spesielt ikke alene! Men en natt, så drømte jeg om kjelleren igjen. Men det var så rart, det var på en måte jeg som ”styrte drømmen”, det var nesten som om jeg var der i egen person hvis dere skjønner hva jeg mener. Så jeg gikk ned trappa og inn i stua og satte meg ned i sofaen nede i kjelleren, og da kom mannen og satte seg ned på siden av meg. Han introduserte seg selv, og vi snakket. Jeg følte meg så trygg og skjønte med en gang at det ikke var noe å være redd for. Hver gang jeg går ned i kjelleren etter den drømmen, så er det nesten som om jeg blir litt glad. Føler på en måte at jeg møter på en gammel “bekjent“. Men tidligere inatt, så opplevde jeg noe igjen. Jeg har flyttet til en hybel, og jeg kjente ingen tilstedeværelser her di første månedene. Men for en uke siden, så begynte jeg å sove utrolig dårlig. Jeg kan ikke se noen, men jeg kan høre at noen puster ved rett ved siden av meg. Hver gang jeg skrur på lyset og ser meg rundt i rommet, så blir det stille. Men med en gang jeg skrur av lyset og lukker øynene, så hører jeg pustingen igjen. Vanligvis så bruker jeg å si at det er mitt rom, jeg vil være i fred og at di skal gå bort. Da jeg sa det, så hørtes det ut som om at han/hun “sukket”? Pustingen ble borte i 5-minutter men så kom den tilbake igjen, så jeg bestemte meg for å sove på sofaen inatt. Så derfor sitter jeg her å skriver kl 06:00... Jeg vil ikke akkurat tvinges ned på sofaen og sove max 2-3timer hver natt siden jeg går skole.. Vi kaller det psykose, det er ikke så uvanlig som noen tror. Anonymkode: ecdc4...60e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #13 Del Skrevet 19. november 2021 Angst/hallusinasjoner. Oppsøk hjelp. Anonymkode: 6ddd5...fe6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 20. november 2021 #14 Del Skrevet 20. november 2021 Du må lære deg å koble fra, man kan ikke være påkoblet hele tiden for «dem» Det blir for slitsomt. Dette kan et medium hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. november 2021 #15 Del Skrevet 21. november 2021 Ryddet for avsporinger, brukerdebatt og brukerangrep. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 27. november 2021 #16 Del Skrevet 27. november 2021 Child's play bro. Min Far, den Sanne, som er i meg... det finnes ingen gud en Han. Hans tilstedeværelse er total. Når Hans blikk inntreffer - Gud bokstavelig talt ser gjennom øynene dine - da ser du ikke tilbake med motstand men ser tilbake med overgivelse. Hans kraft og vilje kan ikke engang våges å gå i mot. Han styrer sinnet fra løgn til Sannhet og sinnet kan ikke annet en å innrømme seg nedkjempet av total ren Sannhet. Han styrer egoet og knuser han uten løgn. Egoet har intet annet å gjøre en å gi opp kontroll og vilje over sinnet og kroppen og bevisstheten til Gud, om den vil eller ikke. Hans eksistens er Absolutt Ren Sannhet. Han kan ikke benektes siden Han er Gud. Han kan ikke lures av din skitne løgnaktige benektelse, og Han kan UMULIG vinnes over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå