Gå til innhold

Sommerhus med «hvitt» som tema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å bygge et sommerhus i Kroatia. Stuen får høyt tak, med store verandaskyvedører mot terrasse med fantastisk utsikt. Vi har små barn, men får kun brukt huset et par uker i løpet av året. Jeg kunne tenk meg å kjørt hvitt gjennom hele stuen (huset har 3 etasjer, 1: soverom og bad, 2: stort kjøkken og spisestue pluss bad, 3: der jeg ønsker alt hvitt: kun stue med fantastisk terrasse). Ville dere tatt sjansen på dette? Med små barn? Som «stort sett» klarer å la være å søke for mye. 

Typ blacklist, en leilighet i episode s4, episode 10

med hvit sofa, hvite vaser, hvitt bord, lyst lyst lyst. Glass glass glass

Prøve å få det til å bli klassy, ikke harry

Anonymkode: 7475a...ea3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med små barn? Nei, det vil jeg ikke anbefale. Det er fint med hvitt, men dårlig kombo når du har småbarn. 

Anonymkode: a2c65...4ed

Skrevet

Går helt fint med småbarn og hvitt! Avtagbare vaskbare trekk på sofaen løser det.

Alltid kjørt den stilen, og barnet har ikke sølt mer enn voksne heller, mulig vi er ekstra heldige der. 

Anonymkode: 273d4...f35

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Med små barn? Nei, det vil jeg ikke anbefale. Det er fint med hvitt, men dårlig kombo når du har småbarn. 

Anonymkode: a2c65...4ed

Det er jo bare en uke i året. De blir et år eldre for hvert år… Urg, orker dog ikke tanken på å passe på hele tiden heller

Anonymkode: 7475a...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...