Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æh, hva skal jeg kalle dataen min? Samboern sin heter Bærbara, og det var et veldig kreativt navn... Min da? Hete da? Noen forslag som overgår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min heter meget ofte POFS

Ja det høres søtt ut men det betyr PIECE OF FUCKING SHIT :kjempesinna:

Skrevet

Våre heter Sprint, Viggo og Kvikk (nettbiosnavnene). Den bærbare har ikke noe navn. På jobben til sambo har serverne navn etter figurer i Ringenes Herre, det kan jo være en idé?

Skrevet

Våre heter tarzan og gummitarzan ;)

Skrevet
Min heter meget ofte POFS

Ja det høres søtt ut men det betyr PIECE OF FUCKING SHIT :kjempesinna:

Nei, det er bare du som ikke skjønner deg på data ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hehe, Bærbara var et fint navn :ler:

Min monitor heter Mons Tore, egentlig skulle den heter Mona Tora, men fant ut at den var av hankjønn ;)

Min brors monitor heter Skjermette.

Hva med Computore? Datle? :ler:

Skrevet
Hehe, Bærbara var et fint navn  :ler:

Min monitor heter Mons Tore, egentlig skulle den heter Mona Tora, men fant ut at den var av hankjønn  ;)

Min brors monitor heter Skjermette.

Hva med Computore? Datle?  :ler:

Bærbara er det mange som kaller pcn sin. Det er "stjålet" fra nettsiden www.barbara.no

Skrevet

Vår heter Roffen og er oppkalt etter ei rotte mannen min hadde i sin ungdom. Kanskje du har noen å kalle opp etter du også? :ler:

Dessuten synes jeg Smaug(Ja han ja!) er et bra navn på en PC

Skrevet

Likte Skjermette... Hmm. Tenke tenke.. Flere forslag?

Skrevet

Hva er det å ikke skjønne når dataen fryser seg i 5 sek for hver gang sangene bytter på mediaplayeren? :frustrert:

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Valg av navn avhenger vel litt av hvilket merke du har?

Dellfrid, for eksempel?

Skrevet (endret)

Min het først Ralph (for de som husker Tornefuglene), men har nå omdøpt den til Frank Ralph (Frank Sinatra og Ralph). :sjarmor: Men det blir ofte til at jeg bare kaller den Frankie.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Min heter tante pose. Med den enkle forklaring. Jeg har en think Pad, IBM, også dreiv folk å spurte meg hvilken pc jeg hadde kjøpt. Husker jeg tante pose, så husker jeg Think Pad. Eller, noen ganger ble det Think puff. Etter en stund fant jeg ut at det holdt å huske IBM, men inge-birgitte-modalen ble for langt, så jeg beholdt tante pose.

Det viktigste er at en har viktigere ting å tenke på enn hva tante pose heter i virkeligheten. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...