AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Jeg har 6 tantebarn som jeg sjelden ser pga at avstanden gjør det vanskelig. Det er 4 jenter og 2 gutter. 1 gutt og en jente er søsken . 2 av jentene er søsken og det siste søsken paret er også gutt og jente. De er alle mellom 13-16 år. Siden de har absolutt alt de trenger så kjøpte jeg gaver jeg syntes var litt koselige og jeg ville gi dem noe de kunne huske meg for, forhåpentligvis lenge inn i fremtiden. Jeg kjøpte slike teleskop nisser til hver av dem i forskjellig farger. Jeg skjønner at det kanskje ikke er så kul gave å få i den alderen de er nå men, når de er eldre så tenkte jeg at det kunne bli en litt sånn fin søsken/fetter og kusine greie da hvor alle hadde en lik pynt til jul som de har fått av tante. Jeg har også laget hjemmestrikka votter til hver av ungdommene som jeg har satt på hendene til nissene. Et lite nett har jeg også heklet som nissene holder og der ligger det noen flaxlodd og sjokolade. Nå har jeg begynt å tenke at dette var skikkelig dumt og kommer til å bli mottatt med latter. Hva tenker dere er det en skikkelig teit gave???? Anonymkode: ef0aa...cd5 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Koselig gave skikkelig made with love, kjør på ts ❤️ Anonymkode: 585f9...4b4 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Her har du lagt omtanke i gavene, og det er helt topp! Dette blir garantert satt pris på, og som du selv skriver, så er dette noe de kan gjemme og ta frem senere i livet også. Jeg har selv en tante som er kjempeflink med håndarbeid, og har fortsatt fine ting som hun har gitt meg ved forskjellige anledninger. Anonymkode: 8fcc3...673 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Syns det høres ut som en koselig gave. Som ung tenåring, fikk jeg to broderi fra en tante til jul. Nissefar ene jula, og nissemor neste. Innrammet med glass, så de holder seg godt. Syntes det var koselig den gang, og over 30 år senere, blir de fremdeles tatt frem på lillejulaften. Anonymkode: 2cd81...b38 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Høres ut som en fin og koselig gave
Arkana Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Mine som er litt yngre (9, 11 og 13) har fått noe lignende i gave av en grandtante (hun strikket nisser til dem og la med et nissekrus med sjokolade oppi) og det ble de veldig glade for. Synes det høres ut som en fin gave. 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Synes det hørtes utrolig koselig ut!! Helt fantastisk gave!❤️ Jeg vil også ha!! Jeg tror de fleste som er 13 eller eldre vil klare å se verdien i dette og kjærligheten som ligger bak! Og skulle de ikke klare å sette pris på nissen og vottene, så vil de uansett være happy med flakslodd og sjokolade. Her kan du bare vinne, tenker jeg! Anonymkode: 01d75...cc7 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 De nissene er fæle og går nok rett i søpla Anonymkode: 74aa2...152 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Ingen i den alderen er spesielt opptatt av julepynt. Gi dem noe du tror de har glede av eller dropp gave. Votter er fint, men resten er nok søppel i deres øyne og synliggjør at du ikke kjenner dem særlig godt. De takker av høflighet, ikke av glede. Anonymkode: 5a918...285 4
BobbySocks Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen i den alderen er spesielt opptatt av julepynt. Gi dem noe du tror de har glede av eller dropp gave. Votter er fint, men resten er nok søppel i deres øyne og synliggjør at du ikke kjenner dem særlig godt. De takker av høflighet, ikke av glede. Anonymkode: 5a918...285 Tull. Fin gave ts! 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen i den alderen er spesielt opptatt av julepynt. Anonymkode: 5a918...285 Dette stemmer da ikke for alle, min datter fikk en juleengel i gave når hun var 12, det er hennes favoritt pynt nå som hun er 21 og hun sier det ofte ellers også, husker du den engelen - skulle ønske den kunne stå fremme hele året.. Slik har det vært siden hun fikk den.. Anonymkode: cfa07...384 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 Høres ut som en kjempekoselig gave jeg definitivt hadde likt om jeg var i den alderen ☺️ Anonymkode: 7242d...249 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #15 Skrevet 19. november 2021 Sånne teleskopnisser må være noe av det styggeste jeg har sett. Beklager så mye, TS, men sånt ræl er det vel bare Karens som liker? Veldig mye kjerring over det. Hjemmestrikkede votter derimot, det tror jeg de fleste setter pris på ❤ Anonymkode: 2ccac...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #16 Skrevet 19. november 2021 Hva er en teleskopnisse? Anonymkode: e94d3...879 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #17 Skrevet 19. november 2021 Jeg måtte google teleskopnisse..Var redd det var sånn glasspynt men det var det jo ikke! De nissene der er da koslig! Fin gave synes jeg og som du sier; de har jo alt og får alt! Anonymkode: 9ebb4...05c 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #18 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg måtte google teleskopnisse..Var redd det var sånn glasspynt men det var det jo ikke! De nissene der er da koslig! Fin gave synes jeg og som du sier; de har jo alt og får alt! Anonymkode: 9ebb4...05c Glemte helt å kommentere resten; hjemmestrikket votter er jo en kjempe fin gave å få! Elsker det når barnet mitt får hjemmestrikkede klær av tanten sin 🤩 Anonymkode: 9ebb4...05c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #19 Skrevet 19. november 2021 BobbySocks skrev (22 timer siden): Tull. Fin gave ts! Tull. Vottene er bra TS! Anonymkode: 5a918...285 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #20 Skrevet 19. november 2021 Fin gave, dette hadde tiåringen min også satt pris på. Nisse, votter, flaxlodd og sjokolade er absolutt noe de fleste kan sette pris på. Og om nissen ikke skulle falle i smak akkurat nå, vil de sannsynligvis sette pris på den senere fordi den minner om deg. (Jeg har selv noen slike greier i julepyntkassa mi som ikke var det helt store da jeg fikk dem som tenåring, men som jeg setter veldig pris på som førtiåring.) Anonymkode: 40f8a...984 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå