AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Dette overhørte jeg han si til sin kompis. Dette er bare en venn av meg. Blir direkte kvalm av tankemåten hans. Det er tydeligvis flere menn som tenker slik, for jeg har hørt dette om noen andre før, før jeg overhørte min venn si det. Jeg skal hvertfall aldri være sammen med en mann med slike tanker Anonymkode: fe6df...89b
Tulling Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Høres ut som at de er 12 i hodet. Ignorer. En vakker dag treffer du en mann med innhold mellom ørene. 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Vi er jo det😂 Anonymkode: b9437...0f7 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Har du husket å bli krenket i dag? Anonymkode: dc23f...e94 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi er jo det😂 Anonymkode: b9437...0f7 Nei Anonymkode: fe6df...89b 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei Anonymkode: fe6df...89b Er du en person som lett blir krenket? Det ser unektelig slik ut. Du lager til og med egen tråd om det😂 Anonymkode: b9437...0f7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Det er det som er med menn... Dårlig holdninger til kvinner finnes i de alle sammen i større eller mindre grad. I våre kjærester, våre brødre, våre kompiser, kolleger og fedre. Det er nedslående å oppdage. Enten de slutshamer, victimblamer, ikke gidder å stanse sine kamerater som gjør det, vitser om voldtekt og skadelige kjønnsroller, eller mener at kvinner er fødemaskiner og knulledokker først og fremst og menneske sist. Jeg hadde hatt holdningen til denne kompisen din i bakhodet hver gang fremover som du snakker med han og prøve å fått en mulighet til å ta det opp for å teste om holdningene hans er enda værre for det stikker som regel dypere. Plutselig er han av den typen som mener at vi har likelønn allerede og at kvinner gneldrer for mye om Me too.. Da er han bare å kutte ut. Man kan ikke være venn med noen som ser deg som mindre verdt og meningene dine for mindre viktig bare fordi du er kvinne. Anonymkode: 75149...367 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du en person som lett blir krenket? Det ser unektelig slik ut. Du lager til og med egen tråd om det😂 Anonymkode: b9437...0f7 Verre med deg som blir krenket av at andre blir krenket 🙄 Anonymkode: 75149...367 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Noen menn, og kvinner, kan se på kvinner som fødemaskiner. Er derfor menn kan gjøre som de vil og spre sine gener uten å bry seg hvem de gjør det med, mens kvinner er den som bærer på barnet i magen og ammer det, og de vil være mer kritisk til hvem de har sex med. Er også derfor kvinner er attraktive når de kan bli gravide, og derfor har en kortere tid mellom ca. 20-45 hvor de kan blir gravide, men menn kan skyte Villy om seg så lenge de lever. Anonymkode: 41729...0ed
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Fødemaskin du. Ok, men i så fall burde kvinnen blitt hyllet for det og brukt skikkelig med ressurser på. Det blir de ikke, de går for lut og kaldt vann. Grei oppfølging i svangerskapet men føde- og barselomsorgen er en jævla VITS. Og blir du skadet så kan du takke deg selv, det var jo du som plent skulle føde barn🙃 Anonymkode: a652b...cfc 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 Stemmer det! Hoved oppgaven er å føde barn, sånn går Gud skapt kvinnen. Anonymkode: 9ebfc...964
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Stemmer det! Hoved oppgaven er å føde barn, sånn går Gud skapt kvinnen. Anonymkode: 9ebfc...964 Hvorfor får hun ingen takk, omsorg eller lønn for det? Anonymkode: a652b...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 Kvinner er jo fødemaskiner? Betyr vel ikke at dere ikke er mye annet og? Hva er galt med å være fødemaskin å kunne gi liv? Er jo tydeligvis ikke noe som hindrer dere i å være så mye annet og mer. Anonymkode: 3c37a...693
sportsidiot Skrevet 18. november 2021 #14 Skrevet 18. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du husket å bli krenket i dag? Anonymkode: dc23f...e94 Husk at kvinner er blitt undertrykt i veldig mange år; og nettopp blitt behandlet som fødemaskiner. Det er ikke før de siste få at dette er blitt bedre. Og fremdeles undertrykkes kvinner og utnyttes i veldig mange andre land. De blir giftet bort i tidlig alder til eldre menn, hvor målet deres er og produsere så mange barn de kan. Vi hadde nok aldri tenkt på det om ikke kvinners historie er som den er. Endret 18. november 2021 av sportsidiot 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #15 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi er jo det😂 Anonymkode: b9437...0f7 Enkelte kvinner er det. Får du 3+ unger er du ingenting annet enn en fødemaskin. For å ikke snakke om de som får sånn 6-10 unger. Har de seriøst ingenting annen verdighet enn å være gravid og få barn hele tiden? Men man kan ikke kalle kvinner som ikke har barn for fødemaskiner. Anonymkode: c8bc2...7df
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #16 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner er jo fødemaskiner? Betyr vel ikke at dere ikke er mye annet og? Hva er galt med å være fødemaskin å kunne gi liv? Er jo tydeligvis ikke noe som hindrer dere i å være så mye annet og mer. Anonymkode: 3c37a...693 Tullball. Om kvinner er fødemaskiner og man ikke føder barn, hva er man da? Ingenting? Anonymkode: e04d8...9fe 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #17 Skrevet 18. november 2021 Vi kvinner har fått den gaven at vi kan føde et barn til verden. Å bruke ordet "Fødemaskin" synes jeg er litt drøyt. Det høres bare så stygt og respektløst ut, og spesielt måten noen sier det på. Å si noe så krasst da vet man at mannen ser kvinnen som mindreverdig. Gode menn snakker ikke nedlatende om kvinner på den måten Anonymkode: fe6df...89b 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #18 Skrevet 18. november 2021 Sorry meg, men vi er jo det. Mannen skal være en pengemaskin. 🙂 man sier at man vil ha penger og så har mannen Vipps oppe og spør: hvor mye? Ta-da, menn og kvinner i perfekt symbiose. Men så er det slik at minst 8 av 10 kvinner klarer dette, mens 2 av 10 menn klarer å prestere tilbake, altså, det er mangel på menn som yter tjenester tilbake, menn er et tapsprosjekt. Anonymkode: 4f36c...1b1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #19 Skrevet 18. november 2021 I hvilken boks vil han plassere kvinner som ikke kan få barn eller kvinner som ikke ønsker seg barn da? Er de defekte fødemaskiner eller noe? Som en kvinne som har valgt bort barn, synes jeg det er ekstremt fornærmende at en kroppslig funksjon som jeg ikke har noen intensjon om å bruke, som jeg aller helst skulle kvittet meg med fullstendig, skal definere hva og hvem jeg er. Anonymkode: 94d8a...b2b 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #20 Skrevet 18. november 2021 En maskin er en gjenstand, en vare. En kvinne er et menneske, et levende vesen. Heller ikke er hun skapt for å føde, men for å leve. Å kalle kvinner fødemaskin sier faen meg alt om et råttent kvinnesyn Anonymkode: 75149...367 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå