AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Jeg sliter veldig med at jeg føler meg så stygg og verdiløs. Trenger hjelp med tankene mine som styrer livet mitt, men psykologen bare ber meg om å sminke meg så vil jeg føle meg pen... Det gjør jo ikke noe med problemene inni meg. Hva kan jeg gjøre? Er det hjelp å få? Anonymkode: beeb7...106 1
Silva Pluvialis Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Hvor lenge har du gått til denne psykologen? Har du vurdert å bytte hvis du ikke føler at du får den hjelpen du trenger? 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Sminke deg da Anonymkode: 17cdd...7ef 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Hvor lenge har du gått til denne psykologen? Har du vurdert å bytte hvis du ikke føler at du får den hjelpen du trenger? Kan man bytte? Jeg går på dps. Har gått her i snart 1 år. Anonymkode: beeb7...106
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg sliter veldig med at jeg føler meg så stygg og verdiløs. Trenger hjelp med tankene mine som styrer livet mitt, men psykologen bare ber meg om å sminke meg så vil jeg føle meg pen... Det gjør jo ikke noe med problemene inni meg. Hva kan jeg gjøre? Er det hjelp å få? Anonymkode: beeb7...106 Allé Skjønner at dette er troll! Ingen psykolog som sier slike ting Anonymkode: 2d8cb...7c5 19
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sminke deg da Anonymkode: 17cdd...7ef Jeg vil ikke sminke meg. Jeg ønsker hjelp med følelsene inni meg. Anonymkode: beeb7...106 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Allé Skjønner at dette er troll! Ingen psykolog som sier slike ting Anonymkode: 2d8cb...7c5 Vel, det sa hun til meg... Anonymkode: beeb7...106 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 Populært innlegg #8 Skrevet 18. november 2021 Kan jo være at psykologen har et poeng da. Det kan hjelpe mye på selvfølelsen å gjøre ting med eget utseende som gjør at man føler seg fresh. Handler ikke om at du må sminke deg for å bli penere, men fordi det kan endre holdningen du har til deg selv når du føler deg velstelt. Er altfor mange mennesker som tviholder i dette med at «folk må godta meg som jeg er», og det er fint det, men da bør du like deg selv. Hva kan du gjøre for å like deg selv bedre? Anonymkode: d3dfc...fe6 56
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jo være at psykologen har et poeng da. Det kan hjelpe mye på selvfølelsen å gjøre ting med eget utseende som gjør at man føler seg fresh. Handler ikke om at du må sminke deg for å bli penere, men fordi det kan endre holdningen du har til deg selv når du føler deg velstelt. Er altfor mange mennesker som tviholder i dette med at «folk må godta meg som jeg er», og det er fint det, men da bør du like deg selv. Hva kan du gjøre for å like deg selv bedre? Anonymkode: d3dfc...fe6 Jeg er jo ren og pen og velstelt, men jeg har en vond følelse inni meg som gjør at jeg føler meg stygg og verdiløs. Anonymkode: beeb7...106 2
Tulling Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er jo ren og pen og velstelt, men jeg har en vond følelse inni meg som gjør at jeg føler meg stygg og verdiløs. Anonymkode: beeb7...106 Hvis dette er ekte, bytt psykolog. Hvis ikke, skam deg. Den responsen fra "psykolog" høres såpass urimelig ut at jeg har vanskelig for å tro at dette er ekte. 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, det sa hun til meg... Anonymkode: beeb7...106 Om det er sant. Så ska du bytte psykolog. Sminke kommer ikke å endre på selvfølelsen din og sminke gjør ei Desverre ikke penere heller. Vet ikke Hva for råd jeg ska gi deg. Se deg selv i speilet , ofte , hvar dag. Syns du at du er stygg - si til deg selv. Vet du Hva kanske jeg er stygg kanske ikke. Men nå er jeg den jeg er , jeg er fødd slik. Jeg liker meg selv, jeg er vakker. Akuratt som jeg er. Og unik! Ingen kan ta det ifra meg. Så kan du kanske bruke Litt sminke den dagen du faktiskt synes du selv er fin uten sminke. Anonymkode: 2d8cb...7c5 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er jo ren og pen og velstelt, men jeg har en vond følelse inni meg som gjør at jeg føler meg stygg og verdiløs. Anonymkode: beeb7...106 Hvis du er så ren og pen og velstelt, hvorfor sier psykologen slik da tror du? Går fint an å se ut som et troll og samtidig være ren og velstelt. Men hvis du ikke får noe ut av det, så må du finne ut hvor de mørke tankene kommer fra for å kunne jobbe med dem. Anonymkode: d3dfc...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 La meg gjette, du går til en mannlig psykolog? Jeg har også fått noen rare kommentarer og komplimenter på at jeg har fiksa meg. Synes det er litt merkelig... Anonymkode: aacfe...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #14 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La meg gjette, du går til en mannlig psykolog? Jeg har også fått noen rare kommentarer og komplimenter på at jeg har fiksa meg. Synes det er litt merkelig... Anonymkode: aacfe...1b2 OOg når jeg sier fiksa meg så mener jeg at jeg hadde satt opp håret og sånt, ikke at jeg var skitten ellers eller noe.. Anonymkode: aacfe...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #15 Skrevet 18. november 2021 Det er bare å si ifra på DPS om at du vil bytte samtalepartner så fikser dem det! Anonymkode: a7ce2...7d5 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #16 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Allé Skjønner at dette er troll! Ingen psykolog som sier slike ting Anonymkode: 2d8cb...7c5 Jo, jeg har vært hos mange psykologer og du ville blitt sjokkert om du virkelig visste hvor spesielle mange av de er. Mange psykologer kan si upassende ting ment i god retning, og faktisk noen kan si helt upassende ting som er direkte stygt sagt. Har opplevd det selv og har fått det bekreftet fra venninner Anonymkode: f1d94...25c 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #17 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du er så ren og pen og velstelt, hvorfor sier psykologen slik da tror du? Går fint an å se ut som et troll og samtidig være ren og velstelt. Men hvis du ikke får noe ut av det, så må du finne ut hvor de mørke tankene kommer fra for å kunne jobbe med dem. Anonymkode: d3dfc...fe6 What the... Anonymkode: 8db07...080 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #18 Skrevet 18. november 2021 På hvilken måte sa psykologen din at du skal sminke deg? i hvilken setting? altså hva sa du før psykologen sa det? Anonymkode: f1d94...25c 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #19 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, jeg har vært hos mange psykologer og du ville blitt sjokkert om du virkelig visste hvor spesielle mange av de er. Mange psykologer kan si upassende ting ment i god retning, og faktisk noen kan si helt upassende ting som er direkte stygt sagt. Har opplevd det selv og har fått det bekreftet fra venninner Anonymkode: f1d94...25c Ja jeg er enig i det. Men da er det ikke bra psykologer Hvis sminke ska være ei slags fasade. Dårligt råd ass Anonymkode: 2d8cb...7c5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #20 Skrevet 18. november 2021 Tror rett og slett du må bytte psykolog. Det virker som at psykologen du har nå får deg bare til å føle deg verre. Meningen med at du går dit er jo for å føle deg bedre og bli frisk i psyken. Du er oppe 03 på natta og tenker på dette. Bare bytt psykolog. Snakk med legen din. Anonymkode: f1d94...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå