Gå til innhold

Jeg MÅ konfrontere hun som mannen min var utro med, for å få en closure og klare å gå videre i livet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit. Kunne gjort verre ting enn det der om det var meg.. Kjeft hun huden full, for det er det DU føler og vil. Drit i hva folk her skriver

Anonymkode: 74e1e...2c8

• Liker 37
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke ts, men vil ikke da den andre kvinnen tenke at pytt sann, hun reagerte ikke, da var det tydeligvis ikke så farlig eller galt det jeg gjorde. Kanskje jeg til og med skal fortsette å knulle med han?

Anonymkode: d2368...924

Nettopp!

Ts

Anonymkode: 4155f...c74

• Liker 14
Skrevet
Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Ta heller en ydmyk samtale med henne. Det tror jeg du vinner mest på. Hvis du hyler og skriker så eskalerer du bare situasjonen. Hold deg rolig.

Har tenkt på det også, men vet ikke hvordan jeg vil reagere når jeg har henne foran meg.

Kanskje vil ikke hun snakke med meg og smeller døren igjen

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er en konfrontasjon ekvivalent til hyling og skriking? Det er det ikke der jeg kommer fra i alle fall. 

Anonymkode: 388e1...7b4

Ts skriver «skjelle ut». Da tenker jeg hyling, skriking og sinneutbrudd.

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vedrørende det å aldri konfrontere elskerinnen: Jeg syns det er forskjell på når elskerinnen er en ukjent tredjepart som ikke har noen relasjon eller forpliktelser overfor deg, og en som henne som faktisk har en relasjon til deg gjennom å være din manns venninne. Jeg skjønner godt behovet for å konfrontere «venninnen». Jeg kjenner faktisk på behovet til public shaming også hvis passende anledning byr seg, men hadde nok gjort mitt beste for å ikke agere på dét behovet siden det kunne satt meg i en offerrolle jeg ikke kjenner meg igjen i. 

Jeg kjenner henne ikke og har ikke snakket med henne, men vet hvordan hun ser ut og hvor hun bor.

Han ble kjent med henne siden de begge to sitter i styret i borettslaget og ble "venner".

Han har snakket om henne innimellom de siste årene, og da har jeg sagt at jeg ønsker å bli presentert for henne, men det har aldri skjedd.

Nå skjønner jeg hvorfor...

Ts

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For å gjøre en lang historie kort:

Mannen min var utro både online og fysisk med sin venninne, som også er naboen vår.

Hun er singel så det er mannen min som har et ansvar siden han var i forhold.

Jeg har lest meldingene mellom de to og hun har lagt seg etter han i flere år, sendt diverse bilder av kroppen sin og invitert han over på middag og filmkveld når jeg har vært borte.

Det siste halvåret har jeg vært veldig mye borte i forbindelse med jobb, og da har han sendt flørtende meldinger til henne og invitert hun over for sengekos. 

Han har jeg konfrontert og laget et helvete for, men for å kunne klare å komme meg videre i livet så har jeg ekstremt behov for å konfrontere venninnen hans, kjefte på henne for at hun ga etter og også spørre henne hvor ofte og hva slags utroskap de har hatt.

Jeg har lest her inne at man aldri skal konfrontere elskerinnen, men dette gnager i meg dag og natt og holder på å ta livskraften fra meg.

Hun er jo ikke helt uskyldig hun heller som går med på å ha sex med en mann som er i et forhold, og være med på å ødelegge en familie.

Please, si at det er greit å oppsøke denne damen og kjefte henne huden full!

Kan ikke anbefale det, skjønner ønsket ditt men, hun er ikke verdt det.

Legg det bak deg og gå videre, og vurder sterkt å flytte

• Liker 5
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Jeg er på vei ut.

Det er ikke sikkert at han forteller henne at jeg vet om de, og da tror hun at alt er greit.

Ts

• Liker 14
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Ts skriver «skjelle ut». Da tenker jeg hyling, skriking og sinneutbrudd.

Ah, så ikke den siste setningen i ts innlegg. Enig med deg - hyling og skriking er en dårlig stil å henfalle til. Men jeg mener fortsatt at en konfrontasjon er ok. En kan gjøre mye inntrykk med en spiss tunge og noen velvalgte ord, men det bør skje på en behersket måte. Det er mange måter å markere revir på. Faktisk tror jeg hadde syntes at den framtoningen hadde vært langt mer skremmende enn en som hylte og skreik på trappen min.

• Liker 10
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Jeg ville også vurdert å flytte, men, hvorfor skal man bare legge ting bak seg og gå videre når man opplever noe jævlig?? Hvorfor skal man ikke stå opp for seg selv? Hvorfor skal man svelge kameler? Hvorfor skal drittsekker få slippe unna uten konsekvenser? 

• Liker 34
Skrevet

At du ikke tar kontakt, viser bare at du er mere voksen og sterkere en denne damen.

Igjen, det er ikke henne som du burde skylde på, det er han du var i forhold med.

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...