AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 ... for noe du har skrevet her inne? Noen lager tråder og skriver detaljert om samlivsproblemer, konflikter på jobb osv. har du noen gang blitt gjenkjent for det du har skrevet her inne? Anonymkode: aff97...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Del Skrevet 13. desember 2021 Bruker bevist å endre noe, skriver jeg noe om mine barn, så lar jeg gjerne de 1-2 år eldre/yngre enn de er for at ingen skal gjenkjenne meg. Anonymkode: 64ad9...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Del Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruker bevist å endre noe, skriver jeg noe om mine barn, så lar jeg gjerne de 1-2 år eldre/yngre enn de er for at ingen skal gjenkjenne meg. Anonymkode: 64ad9...429 Jeg gjør samme. Endrer på kjønn eller alder. Men helt ærlig så tror jeg ikke mange i mitt miljø henger her.. Anonymkode: 80369...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommeren2021 Skrevet 13. desember 2021 #4 Del Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg gjør samme. Endrer på kjønn eller alder. Men helt ærlig så tror jeg ikke mange i mitt miljø henger her.. Anonymkode: 80369...61a Det vet du aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå