Gå til innhold

Mor med personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 19 år og lurer på om mamma har en slags personlighetsforstyrrelse

Hun gjør mye rart, men noen som har hatt en sånn mor som kan komme med eksempler på typiske trekk?

Anonymkode: b4942...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange personlighetsforstyrrelser og de, arter seg svært ulikt. Det er egentlig umulig å svare på et så generelt spørsmål. 

Anonymkode: 74093...123

• Liker 2
Skrevet

Typiske trekk er veldig nedstemt rolig i lave perioder og rar enveiskjørt egoistisk oppførsel når hen er høy,men dette er en umedisinert person som ikke innser sin diagnose.med medisin vil det være mye jevnere psykisk balanse hos personen.

Anonymkode: 428c6...7d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Typiske trekk er veldig nedstemt rolig i lave perioder og rar enveiskjørt egoistisk oppførsel når hen er høy,men dette er en umedisinert person som ikke innser sin diagnose.med medisin vil det være mye jevnere psykisk balanse hos personen.

Dette gjelder bipolar.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette gjelder bipolar.

Min erfaring med et nær familie

Skrevet

Kan du forklare litt rundt hva det er hun gjør som er rare ting, og hvordan du opplever henne som gjør at du lurer på om hun har personlighetsforstyrrelse? Skal prøve å svare deg så godt jeg kan :)

Anonymkode: 70527...bae

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det med deg, Ts?

Anonymkode: 70527...bae

Skrevet

Har et søsken med borderline. Humør som skifter 4 ganger i løpet av en telefonsamtale. Fra rolig, snill og hyggelig, til dramatisk og vilt, så sinne også rolig og trist tilslutt. 

Anonymkode: 3bf41...1ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har et søsken med borderline. Humør som skifter 4 ganger i løpet av en telefonsamtale. Fra rolig, snill og hyggelig, til dramatisk og vilt, så sinne også rolig og trist tilslutt. 

Anonymkode: 3bf41...1ed

Er ikke det litt vanlig da? Jeg kan også være rolig og ha en fin samtale med noen, men visst vi kommer innpå et emne som både engasjerer og irriterer meg så kan jeg ase meg litt opp. 

Men ellers så har jeg et ganske flatt humør. Har stortsett det samma humøret hver dag med unntak enkelte dager der noe eller noen har sagt eller gjort noe som provoserer meg

Anonymkode: a6893...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...