Gjest snillgutt42 Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Hei jeg sliter veldig etter at jeg møtte the one that got away. Innser at jeg måtte endre mine måter å være på og har nå blitt rehabilitert. Herved er jeg en snill gutt på 42 år Hvor finner jeg andre snille jenter i 40 årene?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Aller først: Slutt å kalle deg gutt hvis du er 42 år. Det er ekkelt og svært uattraktive for de aller fleste kvinner. Det sender et svært umodent signal. Anonymkode: e9932...b2a 11
Gjest snillgutt42 Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Aller først: Slutt å kalle deg gutt hvis du er 42 år. Det er ekkelt og svært uattraktive for de aller fleste kvinner. Det sender et svært umodent signal. Anonymkode: e9932...b2a Ok men hvor finner jeg snille jenter 40+ ????
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Foreslår Tinder for din type. Du ender nok opp som evig singel og ulykkelig uansett. Du bør fortelle the one hva du føler. Har du gjort det noen gang? Anonymkode: 27660...16f 2
Gjest snillgutt42 Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Foreslår Tinder for din type. Du ender nok opp som evig singel og ulykkelig uansett. Du bør fortelle the one hva du føler. Har du gjort det noen gang? Anonymkode: 27660...16f Da forsvinner jo hele poenget med at hun er the one that goat away
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 snillgutt42 skrev (47 minutter siden): Hei jeg sliter veldig etter at jeg møtte the one that got away. Innser at jeg måtte endre mine måter å være på og har nå blitt rehabilitert. Herved er jeg en snill gutt på 42 år Hvor finner jeg andre snille jenter i 40 årene? 🙄🤦♀️🤢🤮 Anonymkode: 50529...223
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 snillgutt42 skrev (33 minutter siden): Da forsvinner jo hele poenget med at hun er the one that goat away Ville gått for the one. Fortell henne og del med oss hvordan det går Anonymkode: 27660...16f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Slutt å kalle voksne folk for gutt og jenter Sorry men du har innsett det for sent, du burde vokst opp for 15 år siden å satt pris på kvinner og nære relasjoner da. Nå er du en sånn type få damer vil ha pga det tok deg så lang tid å bli kvitt playernikkene som de fleste menn skjønner i 25 års alderen er ødeleggende for dem selv. Du har sikkert vært redd for å føle deg svak men kjærlighet gjør ingen svak. Du burde gå i terapi for å få mer kontakt med ditt indre følelsene dine og verdiene dine. Da kan det hende du blir en sympatisk og god mann i kontakt med følelsene sine slik som damer vil gi sjansen Anonymkode: 8de93...19b 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Troll. Ingen «player» ser behovet for å trenge hjelp med å finne kvinner. Anonymkode: 7036c...982 2
Antiviruset Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 snillgutt42 skrev (6 timer siden): Herved er jeg en snill gutt på 42 år Hvor finner jeg andre snille jenter i 40 årene? Altså enda en er du bare en gutt, og da etter 40 år. Forsett å rette på den store feilen du!
Gjest snillgutt42 Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 (endret) 10 hours ago, AnonymBruker said: Ville gått for the one. Fortell henne og del med oss hvordan det går Anonymkode: 27660...16f Jeg var en player og veit når det er en tapt sak Får håpe jeg finner en som henne... ahhhh.... håper det er en som hun der ute ❤️ 10 hours ago, AnonymBruker said: Slutt å kalle voksne folk for gutt og jenter Sorry men du har innsett det for sent, du burde vokst opp for 15 år siden å satt pris på kvinner og nære relasjoner da. Nå er du en sånn type få damer vil ha pga det tok deg så lang tid å bli kvitt playernikkene som de fleste menn skjønner i 25 års alderen er ødeleggende for dem selv. Du har sikkert vært redd for å føle deg svak men kjærlighet gjør ingen svak. Du burde gå i terapi for å få mer kontakt med ditt indre følelsene dine og verdiene dine. Da kan det hende du blir en sympatisk og god mann i kontakt med følelsene sine slik som damer vil gi sjansen Anonymkode: 8de93...19b Godt råd, takk. Syns du ikke var særlig snill i begynnelsen av innlegget men tok deg opp, derfor gadd jeg svare deg 5 hours ago, Antiviruset said: Altså enda en er du bare en gutt, og da etter 40 år. Forsett å rette på den store feilen du! Samme som AB over, du begynte slemt men avsluttet fint. Skal prøve å komme meg over sorgen og bli et bedre menneske 😇 Resta av haterne "CAN GO F*CK URSELF" Endret 18. november 2021 av snillgutt42
Gjest snillgutt42 Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Nei vent det siste der var kanskje ikke så snilt, men lar det stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå