Gå til innhold

Hvordan date som rehabilitert player?

Anbefalte innlegg

Gjest snillgutt42
Skrevet

Hei

jeg sliter veldig etter at jeg møtte the one that got away. Innser at jeg måtte endre mine måter å være på og har nå blitt rehabilitert. Herved er jeg en snill gutt på 42 år :)

Hvor finner jeg andre snille jenter i 40 årene? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aller først:

Slutt å kalle deg gutt hvis du er 42 år. Det er ekkelt og svært uattraktive for de aller fleste kvinner. Det sender et svært umodent signal. 

Anonymkode: e9932...b2a

• Liker 11
Gjest snillgutt42
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Aller først:

Slutt å kalle deg gutt hvis du er 42 år. Det er ekkelt og svært uattraktive for de aller fleste kvinner. Det sender et svært umodent signal. 

Anonymkode: e9932...b2a

Ok men hvor finner jeg snille jenter 40+ ????

Skrevet

Foreslår Tinder for din type. Du ender nok opp som evig singel og ulykkelig uansett. 

Du bør fortelle the one hva du føler. Har du gjort det noen gang? 

Anonymkode: 27660...16f

• Liker 2
Gjest snillgutt42
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Foreslår Tinder for din type. Du ender nok opp som evig singel og ulykkelig uansett. 

Du bør fortelle the one hva du føler. Har du gjort det noen gang? 

Da forsvinner jo hele poenget med at hun er the one that goat away

Skrevet
snillgutt42 skrev (47 minutter siden):

Hei

jeg sliter veldig etter at jeg møtte the one that got away. Innser at jeg måtte endre mine måter å være på og har nå blitt rehabilitert. Herved er jeg en snill gutt på 42 år :)

🙄🤦‍♀️🤢🤮

Anonymkode: 50529...223

Skrevet
snillgutt42 skrev (33 minutter siden):

Da forsvinner jo hele poenget med at hun er the one that goat away

Ville gått for the one. Fortell henne og del med oss hvordan det går

Skrevet

Slutt å kalle voksne folk for gutt og jenter 

Sorry men du har innsett det for sent, du burde vokst opp for 15 år siden å satt pris på kvinner og nære relasjoner da. Nå er du en sånn type få damer vil ha pga det tok deg så lang tid å bli kvitt playernikkene som de fleste menn skjønner i 25 års alderen er ødeleggende for dem selv. Du har sikkert vært redd for å føle deg svak men kjærlighet gjør ingen svak. Du burde gå i terapi for å få mer kontakt med ditt indre følelsene dine og verdiene dine. Da kan det hende du blir en sympatisk og god mann i kontakt med følelsene sine slik som damer vil gi sjansen :)

Anonymkode: 8de93...19b

• Liker 4
Skrevet

Troll. Ingen «player» ser behovet for å trenge hjelp med å finne kvinner.

Anonymkode: 7036c...982

• Liker 2
Skrevet
snillgutt42 skrev (6 timer siden):

Herved er jeg en snill gutt på 42 år :)

Altså enda en er du bare en gutt, og da etter 40 år. Forsett å rette på den store feilen du!

Gjest snillgutt42
Skrevet (endret)
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ville gått for the one. Fortell henne og del med oss hvordan det går

Jeg var en player og veit når det er en tapt sak :( Får håpe jeg finner en som henne... ahhhh.... håper det er en som hun der ute ❤️ 

10 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt å kalle voksne folk for gutt og jenter 

Sorry men du har innsett det for sent, du burde vokst opp for 15 år siden å satt pris på kvinner og nære relasjoner da. Nå er du en sånn type få damer vil ha pga det tok deg så lang tid å bli kvitt playernikkene som de fleste menn skjønner i 25 års alderen er ødeleggende for dem selv. Du har sikkert vært redd for å føle deg svak men kjærlighet gjør ingen svak. Du burde gå i terapi for å få mer kontakt med ditt indre følelsene dine og verdiene dine. Da kan det hende du blir en sympatisk og god mann i kontakt med følelsene sine slik som damer vil gi sjansen :)

Anonymkode: 8de93...19b

Godt råd, takk. Syns du ikke var særlig snill i begynnelsen av innlegget men tok deg opp, derfor gadd jeg svare deg :) 

5 hours ago, Antiviruset said:

Altså enda en er du bare en gutt, og da etter 40 år. Forsett å rette på den store feilen du!

Samme som AB over, du begynte slemt men avsluttet fint. Skal prøve å komme meg over sorgen og bli et bedre menneske 😇

Resta av haterne "CAN GO F*CK URSELF"

Endret av snillgutt42
Gjest snillgutt42
Skrevet

Nei vent det siste der var kanskje ikke så snilt, men lar det stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...