AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Jeg sliter meg selv ut, tror jeg. Har fått litt mer innsikt i dette fordi mennesker rundt meg (lest på Instagram kontoer osv osv) har delt fra eget liv, at de er slitne og må velge. Ta gode valg, sette seg selv først og si nei. Jeg rekker ikke engang å si nei. Jeg avtaler og avtaler, og folk ønsker å være sammen med meg (er heldig) , så blir veldig mange avtaler hele tiden. F eks : - Mannen jobber overtid denne uka, si ifra om dere ønsker besøk av meg og barna etter jobb. - Jeg har fri onsdag, skal vi gå en tur etter skole levering klokken 0830? - Jeg har fri tirsdag, vil du komme til meg mandag kveld? Gjør ikke noe at det blir sent mtp at jeg har fri. Og det har jo du og. - Mannen jobber i helgen. Skal vi gå til lekeland? Eller kanskje søndag, da har jeg ikke noe på programmet. Nå er det noen uker siden vi så bestemor. - Bestemor, vi er ledig helgen om to uker. Kommer du hit på middag?! Det høres kanskje ikke så mye ut, men poenget er at jeg er totalt avhengige av kontakt med andre. Jeg klarer ikke tanken på å ikke le holde relasjoner gående. Jeg må nødt å ha avtaler gående, og selv om jeg nærmest skulle ligge syk av utslitt, så melder jeg rundt om avtaler. Flere som er sånn? Anonymkode: 67291...58d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 For å legge til et poeng, så føler jeg at jeg setter tid som familie og ektepar bak det å se andre. Mannen min er f eks ikke så sosial som meg. Idet siste har jeg sittet som et dårlig selskap, fordi jeg har avtalt for mye. Anonymkode: 67291...58d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Jeg er motsatt, burde ha laget flere avtaler men er for glad i mitt eget selskap. Er det noen grunn til at du ikke føler for å være alene? Anonymkode: d4f97...76a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er motsatt, burde ha laget flere avtaler men er for glad i mitt eget selskap. Er det noen grunn til at du ikke føler for å være alene? Anonymkode: d4f97...76a Har vel angst for brutte relasjoner. Anonymkode: 67291...58d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vel angst for brutte relasjoner. Anonymkode: 67291...58d Gode relasjoner vil være der uansett. Det er jo viktig å ha en god relasjon til seg selv også, har du prøvd å sette av en kveld i uka til bare deg? Anonymkode: d4f97...76a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Var sånn før. Du kan prøve å lage avtaler med deg selv en ettermiddag eller to i uka. Legg dem inn i kalenderen og gjør det til en vane å sjekke den før du avtaler noe med noen. Jeg har prøvd litt forskjellig, det som fungerer best for meg er å si feks «på tirsdag er jeg opptatt, men hva med mandag neste uke?». Da unngår jeg spørsmål om hva jeg er opptatt med fordi jeg avleder spørsmålet ved å viser at jeg gjerne vil møte dem med mitt spørsmål. Anonymkode: a3fcc...f61
Lovis Fenja Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Pass deg så du ikke plutselig befinner deg i et ødelagt ekteskap❤️
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Takk for gode råd. Tror alt bunner i redsel i å bli forlatt. Jeg har blitt mye forlatt. Anonymkode: 67291...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå