Gå til innhold

Jeg er det huset på Finn.no som aldri blir solgt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en sorg som jeg aldri kommer til å bli kvitt. Alene i 10 år. 

Har gitt opp håpet om både kjæreste og sex. 

Anonymkode: 4f9f1...862

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gi opp håpet, da skjer det ihvertfall ikke. Fortsett å prøv, selv om du kanskje har dårlige erfaringer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har en sorg som jeg aldri kommer til å bli kvitt. Alene i 10 år. 

Har gitt opp håpet om både kjæreste og sex. 

Har du venner som du gjør ting sammen med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærlighet kommer når man ikke venter på det så det dukker nokk opp :) ellers er tinder kjempe bra , skriv litt om deg selv å ha med bilde :) finnes andre plasser også , happen , møteplassen og badoo :)

Anonymkode: f87f0...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt bitter og lei meg. Mistet all tro på kjærlighet. Og bra sex med en som liker meg. Og ikke ser på jeg som tøm og røm. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ts godt, jeg. Er voksen selv og opplever for andre gang at det jeg trodde var et seriøst forhold viser seg å mest sannsynlig ikke være det. Man føler seg ufattelig liten, ensom, alene, og uansett hvor mye man har prøvd å både være direkte, ærlig om egne ønsker og verdier og på tilbudssida overfor nye dater eller potensielle partnere så får man avslag, og gjerne avslag uten forklaringer. Venner, familie og øvrig nettverk er kjempefint å ha, men veldig mange av oss savner en livspartner, en å støtte seg på i hverdagen, og en som alltid bryr seg og ønsker vårt beste. En annen og dypere form for kjærlighet enn den venner og familie kan gi, og som er så mye mer enn kortvarige seksuelle relasjoner. 

Til ts: mest sannsynlig så finnes det en for deg der ute også ❤️ Men ingen kan forutse når du treffer denne personen, eller nøyaktig hva som skal til for at det skal klaffe. Jeg forstår savnet etter å ha noen, og hvor vondt det er å leve som enslig når man ikke ønsker det selv. Du er ikke alene om det, vi er mange i samme båt 💔

Anonymkode: b8729...d9f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Skjønner ts godt, jeg. Er voksen selv og opplever for andre gang at det jeg trodde var et seriøst forhold viser seg å mest sannsynlig ikke være det. Man føler seg ufattelig liten, ensom, alene, og uansett hvor mye man har prøvd å både være direkte, ærlig om egne ønsker og verdier og på tilbudssida overfor nye dater eller potensielle partnere så får man avslag, og gjerne avslag uten forklaringer. Venner, familie og øvrig nettverk er kjempefint å ha, men veldig mange av oss savner en livspartner, en å støtte seg på i hverdagen, og en som alltid bryr seg og ønsker vårt beste. En annen og dypere form for kjærlighet enn den venner og familie kan gi, og som er så mye mer enn kortvarige seksuelle relasjoner. 

Til ts: mest sannsynlig så finnes det en for deg der ute også ❤️ Men ingen kan forutse når du treffer denne personen, eller nøyaktig hva som skal til for at det skal klaffe. Jeg forstår savnet etter å ha noen, og hvor vondt det er å leve som enslig når man ikke ønsker det selv. Du er ikke alene om det, vi er mange i samme båt 💔

Anonymkode: b8729...d9f

Takk ❤️Synd det skal være sånn. Fint skrevet! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva var det som hendte med deg, Ts? 

Anonymkode: c39a5...6a5

Menn jeg har møtt lyger til meg om intensjonene sine og er kalde fisker. 

Til og med bare sex er de egoister og tenker bare på seg selv. 

Vis meg en god mann som kan rette opp alt dette. Har dessverre gitt opp!

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva var det som hendte med deg, Ts? 

Anonymkode: c39a5...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hus kan fikses opp så de blir salgbare. jeg mener det gjelder mennesker også. Noen trenger bare litt mer arbeid enn andre. Du trenger å lære deg egenkjærlighet og selvfølelse. Prøv terapi, feks EQ terapi eller lignende. Eller Google Kjærlighetsmønster (bok og podkast). Du kan fikse deg selv, det er ingen mann som kan fikse deg. Men det er lettere å finne en bra mann når du har fikset deg selv.

Anonymkode: 60d22...cec

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Menn jeg har møtt lyger til meg om intensjonene sine og er kalde fisker. 

Til og med bare sex er de egoister og tenker bare på seg selv. 

Vis meg en god mann som kan rette opp alt dette. Har dessverre gitt opp!

De mennene som virkelig bryr seg blir avvist. Jeg hadde elsket og gjort alt for kvinner men de går alltid for han som kommer ut av ingen steder og hat aldri tenkt på henne. Så blir hun såret. Skjønner ikke hvorfor de som er likegyldige er så attraktive. 

Anonymkode: 4e8a0...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er denne berømte markedsverdien da😊kvinner stiller for mange krav samt lav markedsverdi er en stygg kombo som veldig mange kvinner går i.

Anonymkode: 00886...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du må finne lykken i deg selv først. Da er det lettere at kjærligheten plutselig står på døra. Er du bitter så syntes det så godt, og kjærligheten rømmer. Skap deg egne verdier og interesser som gir deg glede og mening. Da er det lettere å finne lykken. 

Anonymkode: 74fbc...ee5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 41 år. Jeg tror det var pga tilgjengelighet vi ble sammen - vi var mye rundt hverandre og slik ble vi et par. Ikke noe mer hokus pokus enn det. Begge mislikte Tinder, og syns det var greit nok å bare gå fra vennskap til forhold. Så jeg syns litt synd på de som ikke har noen rundt seg som man kan bli bedre kjent med. Det er ikke alle mennesker som er gode på å sjarmere i senk ukjente slik man må ved å bruke Tinder el lign.

Anonymkode: a4a3c...942

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting hadde vært lettere dersom man møte en person uten tanke på kjæreste. Bare ble kjent osv. Møter du og ser noen på Tinder tenker man på de som potensiell kjæreste. Og sveipper gjerne nei uten å egentlig vite. M

Så ikke så lett. I starten tenkte jeg jeg møter vel en på sikt, men når årene går og man ikke gjør det blir man trist og lei seg/bitter for andre gjør jo det.,

Nå slette alle datingsider og prøver å ikke tenke på menn/sex. Trist bare trist. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle hus kan fikses opp så de blir salgbare. jeg mener det gjelder mennesker også. Noen trenger bare litt mer arbeid enn andre. Du trenger å lære deg egenkjærlighet og selvfølelse. Prøv terapi, feks EQ terapi eller lignende. Eller Google Kjærlighetsmønster (bok og podkast). Du kan fikse deg selv, det er ingen mann som kan fikse deg. Men det er lettere å finne en bra mann når du har fikset deg selv.

Prøver å fokusere på meg selv ang vekt, venner og ellers prøve å ha det så greit som mulig alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Prøver å fokusere på meg selv ang vekt, venner og ellers prøve å ha det så greit som mulig alene. 

mente ikke det utvendige, du må fikses opp innnvendig. Lær å elske deg selv, slik at andre lettere kan se hvem du er, og lære å elske deg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen. Fantes ikke Finn.no på min tid, så jeg ble aldri solgt. Nå er det bare ruinene som står igjen. Ingen som vil påta seg et sånt oppussingsprosjekt.

Anonymkode: 47cfe...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 0.46):

kjærlighet kommer når man ikke venter på det så det dukker nokk opp :) ellers er tinder kjempe bra , skriv litt om deg selv å ha med bilde :) finnes andre plasser også , happen , møteplassen og badoo :)

Anonymkode: f87f0...159

Nok*

Anonymkode: 33b64...09c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes menn i samme situasjon som deg. Det er disse du må nøye deg med, og ikke forvente deg en mann i øverste klasse som kan få langt bedre enn deg. Da forblir du singel i 10 år til.

Anonymkode: 2cd41...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...