vafle Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Mitt utgangpunkt er fortrinnsvis eldre mennesker - og ikke bare mat Spekemat/spekesnacks Flaxlodd Kryssordblad, ukeblad Sokker Sjokolade Drops/halslinser Kaffe Fin juice Lokalprodusert syltetøy Pålegg en ikke kjøper så ofte Såpe, sjampo 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Topp ide! Har fått et par slike kasser selv gjennom jobben, og da var de proppfulle med alskens godbiter, frukt, godt brød og pålegg, julemagasin og masse annet. Anonymkode: e997a...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Ost, kjeks og vin. Godteri. Eplemost. Juleøl. Hjemmelaget saft, syltetøy. En bok. Votter, strikkasokker, lue. Leppepomade, håndkrem, god håndsåpe, dusjsåpe. Anonymkode: 3759d...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 vafle skrev (10 timer siden): Mitt utgangpunkt er fortrinnsvis eldre mennesker - og ikke bare mat Spekemat/spekesnacks Flaxlodd Kryssordblad, ukeblad Sokker Sjokolade Drops/halslinser Kaffe Fin juice Lokalprodusert syltetøy Pålegg en ikke kjøper så ofte Såpe, sjampo Synes du har mye god innhold her. Jeg for min del har fokusert mye på ting jeg ellers vet at de ikke tenker på selv eller får tak i. En "gastromatisk" ny opplevelse. F.eks syltetøy og drops i spesielle smaker og spesialkonfekt. Altså noe annet enn Rema1000-syltetøy, Narvesen-drops og Kong Harald-konfekt. Når det kommer til kaffe så er det Friele som gjelder, ikke "spesialkaffe" som ingen drikker. Samt såper og shampo, det kjøper jeg etter at jeg har vært inne på badet deres for å finne ut hva de bruker. Krydderblandinger holder jeg meg helt unna, det blir stående i skap og skuffer ubrukt. Ellers kjøper jeg alltid et par juleting til. Det kan være servietter og småredskaper med nisser, eller kanskje et nissestearinlys osv. Anonymkode: 49b9b...a79 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Sånt er alltid litt sjansespill, og selv også blir jeg ofte veldig frustrert over å får ting jeg ikke kan/vil bruke. Type dusjshampoo, deodorant av typer ikke jeg bruker, bilvaskemidler av typer ikke jeg foretrekker, godterier av typer ikke jeg liker osv. Det rare er at folk lett gjentar tullet selv om du gir de et hint. Kunne tror det var med hensikt Fyller ofte opptil flere bærerposer som jeg gir til et sted etter jul. Ja det var de gavene, bare ekstra bryderi for meg liksom, det er gjengangeren. Så jeg mener: Vær sikker på at du kjenner vedkommende nok til å vite hva som faller i god jord, eller bare gi et gavekort elller noe helt nøytralt som alle bruke. Å som jeg hater jul og det der styret med gaver og sånt. Verste jeg vet i hele året, gruer meg hver gang. Skulle gitt mye for å bare fått fred og ro, lol. Men det er vel typisk mannfolk det tenker sikkert noen Anonymkode: 789fa...a29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå