AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Hvis du er en slik person, som sier sånt, så husk at det ikke er en rettferdiggjørelse for å oppføre seg som en pikk mot dine kolleger/partnere/hva som helst. Hvis du stoler så mye på litt varm bønnejuice for å hindre deg i å oppføre deg som en forferdelig person, så er det kanskje ikke disse personenes feil for å snakke med deg. Kanskje du bare er litt av en pikk noen ganger? Anonymkode: a5b90...a3b 39
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Oookeeeii…? Anonymkode: a4f68...f66 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Har denne koppen på jobb den sier alt jeg trenger Anonymkode: 4cdb4...d43 24
Polyester Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Noen mennesker er jo bare rasshøl med en rekke unnskyldninger. Synes ikke det er så vanskelig å godta 🤷 17
CorvusCorax Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Om du absolutt må snakke med et menneske som ikke er klar for det, så er du nokså rasshøl selv. Sosiale antenner er en fin ting. Du har ingen rett på andres oppmerksomhet. Om du absolutt MÅ trenge deg på en morgengretten person så bør du tåle konsekvensene. 42
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Jeg er muggen før jeg får morgenkaffen min. Derfor står jeg opp tidsnok til å drikke morgenkaffen alene så jeg er tilsnakkende når jeg må omgås andre. Anonymkode: f9f2f...e70 18
Gjest Anonym373 Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Har noen sånne på jobb, men da er jeg på samme måte når de er smør blide på fredag, da er jeg grinete !
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis du er en slik person, som sier sånt, så husk at det ikke er en rettferdiggjørelse for å oppføre seg som en pikk mot dine kolleger/partnere/hva som helst. Hvis du stoler så mye på litt varm bønnejuice for å hindre deg i å oppføre deg som en forferdelig person, så er det kanskje ikke disse personenes feil for å snakke med deg. Kanskje du bare er litt av en pikk noen ganger? Anonymkode: a5b90...a3b Merker det i morgen trafikken hvem som har og ikke har drukket kaffe🤣. Jeg Ofrer 30 minutter av kvelden min får å rekke frokost og kaffe før jobb. bare ler når folk gir sure blikk Anonymkode: 63e27...b6a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Når du vet det, TS, så holder du kjeft til de er ferdige med å drikke kaffen sin. Det holder med at de har sagt det en gang, om du ikke har veldig tungt for det. Anonymkode: ff04a...bd1 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Problemet TS er jo at de synes du oppfører deg som en pikk. Antagelig tar du ikke hintene de sender deg, avvisende kroppsspråk og korte svar er et tydelig signal om at de ikke er interessert men når blidfiser som deg ikke bryr dere om slike signaler må man si ifra. Med store bokstaver. Anonymkode: e29fa...565 13
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 Folk blir monstre av kaffe da. Hvis du ikke klarer å fungere uten fake energi så kanskje en ide å legge seg litt tidligere Anonymkode: 8e310...45a 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Unnskyldning for morgengretne mennesker...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Når du vet det, TS, så holder du kjeft til de er ferdige med å drikke kaffen sin. Det holder med at de har sagt det en gang, om du ikke har veldig tungt for det. Anonymkode: ff04a...bd1 Så enkelt er det ikke alltid. Man har barn som skal gjøres klare, frokost og nister som skal smøres, logistikk som skal avtales. Da kan ikke den ene sette seg ned og nekte å delta før vedkommende har fått kaffe. Anonymkode: 49d03...043 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #14 Skrevet 18. november 2021 Jeg bodde i et kollektiv med ei en gang og vi hadde praksis på samme sted og reiste derfor dit ilag hver morgen. Men hun sa ganske klart ifra at hun var ganske morgengretten og at hun selv måtte starte å prate om morgenen når hun var klar for det.. Så da gikk vi der da, side om side til bussen, tok bussen i 30 min, ikke et pip, ikke et ord. Jeg synes det var ganske merkelig...Må da gå an å ta seg litt sammen. Anonymkode: 73c65...e13 12
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #15 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bodde i et kollektiv med ei en gang og vi hadde praksis på samme sted og reiste derfor dit ilag hver morgen. Men hun sa ganske klart ifra at hun var ganske morgengretten og at hun selv måtte starte å prate om morgenen når hun var klar for det.. Så da gikk vi der da, side om side til bussen, tok bussen i 30 min, ikke et pip, ikke et ord. Jeg synes det var ganske merkelig...Må da gå an å ta seg litt sammen. Anonymkode: 73c65...e13 Men hvorfor må man ta seg sammen for å småprate på den tida av døgnet man absolutt ikke er klar for det, med en person man bor sammen med? Nå er jeg en person som ikke trenger å prate hele tiden jeg er sammen med folk heller, da, f.eks på bussen, i bil, lange turer(type hele dagen, da synes jeg det er godt å gå stille sammen i perioder) Jeg må ha tida på å våkne rett og slett, og en kaffekopp er akkurat passe lenge for å få hodet i gang. Samboeren er samme kaliber, så vi to holder samtalen oss i mellom på et minimum, men unngår sure svar og tar oss sammen når det kommer til barna og prater med dem. Man burde selvfølgelig ikke være sur og frekk, men på morgenen kan jeg være litt kort i svarene og framstår kanskje sur selv om jeg absolutt ikke er det, jeg er bare trøtt. Anonymkode: 846bb...ea4 18
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #16 Skrevet 18. november 2021 Hvis man er såpass gretten om morgenen at man nekter å la andre snakke før man har fått kaffe, burde man ta ansvar selv, og holde seg unna andre frem til man klarer å oppføre seg som folk. Anonymkode: 49d03...043 9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #17 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bodde i et kollektiv med ei en gang og vi hadde praksis på samme sted og reiste derfor dit ilag hver morgen. Men hun sa ganske klart ifra at hun var ganske morgengretten og at hun selv måtte starte å prate om morgenen når hun var klar for det.. Så da gikk vi der da, side om side til bussen, tok bussen i 30 min, ikke et pip, ikke et ord. Jeg synes det var ganske merkelig...Må da gå an å ta seg litt sammen. Anonymkode: 73c65...e13 Hvorfor synes du at det er hun som burde ta seg litt sammen? Hva med deg selv? Hun sa ifra og istedenfor å respektere at hun har andre behov enn deg så mener du at hun bør endre atferd for å tilpasse seg dine behov. Det er ganske merkelig… Anonymkode: e29fa...565 11
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #18 Skrevet 18. november 2021 CorvusCorax skrev (8 timer siden): Om du absolutt må snakke med et menneske som ikke er klar for det, så er du nokså rasshøl selv. Sosiale antenner er en fin ting. Du har ingen rett på andres oppmerksomhet. Om du absolutt MÅ trenge deg på en morgengretten person så bør du tåle konsekvensene. Ikke meng deg med andre før du er klar for å oppføre deg som folk. Kommer du på jobb og oppfører deg som et rasshøl? Bare fordi du sto for seint opp og ikke rakk kaffen før du dro hjemmefra? Anonymkode: 70695...905 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #19 Skrevet 18. november 2021 CorvusCorax skrev (8 timer siden): Om du absolutt må snakke med et menneske som ikke er klar for det, så er du nokså rasshøl selv. Sosiale antenner er en fin ting. Du har ingen rett på andres oppmerksomhet. Om du absolutt MÅ trenge deg på en morgengretten person så bør du tåle konsekvensene. Eeh at det var? Det handler ikke om å "trenge seg på" men om at alle voksne mennesker har grunnleggende respkt når de snakker til andre og fint klarer si "kan jeg komme tilbake på det etter at jeg har fått skuddet mitt med koffein slik jeg føler meg klar?" Anonymkode: 63aac...b80 8
Entern Skrevet 18. november 2021 #20 Skrevet 18. november 2021 Må ha kaffe om morgenen selv. Kaffe og røyk. Er ikke menneske uten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå