Gå til innhold

Hva er det rareste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innspirert av en annen tråd om at partneren sovner, synger osv. spør jeg:

Hva er det rareste du har opplevd med en partner når dere hadde sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest rare og ubehagelige ville være da vi hørte på kaizers og jeg satt og prøvde å ri med janove hylende "who is your daddy" i bakgrunnen. Det ble litt galt.

Skrevet

HAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

Her skal det nok bli mange rare historier etterhvert ja ;)

*Glede seg vilt til å lese* ;)

En jeg var ute med var så dotrengt at han bare feis hele tia, og til slutt måtte han bare avslutte hele greia og fly på do :)

DA LO EG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

(Da senga knakk sammen .... flatpakk-møbel som flata fullstendig ut. Og dette var rett under soverommet til foreldrene hans, så vi prøvde jo egentlig å være stille. Var ikke særlig vellykka nei....)

Skrevet
(Da senga knakk sammen .... flatpakk-møbel som flata fullstendig ut. Og dette var rett under soverommet til foreldrene hans, så vi prøvde jo egentlig å være stille. Var ikke særlig vellykka nei....)

Opplevde det samme da jeg var en 16 - 17 år. Skikkelig pinlig når vi lå vegg i vegg med hans foreldre.

Hører med til historien at kjæresten kjøpte ny seng etter det.

Skrevet

En som var med meg hjem gikk på trynet mens vi hadde oss i dusjen...ikke særlig grasiøst hehehe

Pinlig å falle når du er naken. I tillegg var det glatt på gulvet også, så det ble litt baksing før han kom seg på beina igjen-

Skrevet

jeg traff ei dame i øyet med spermen en gang, det var ikke så populært

Skrevet

Ja lurven minnet meg på jeg fikk halve ladningen i nesa en gang.

Skrevet

usj, var med en kompis hjem en gang.. Vi skulle ha oss, og var skikkelig klare begge to. Da var jeg singel så jeg "tvang" han til å bruke kondom siden jeg ikke visste hvor han hadde vært.. Vi fant frem kondomet, og han skulle sette det på.. begynte å fikle, trakk det litt nedover, fikla litt til, fikk det ikke til.. Så revna det.. henta et nytt, samma fiklinga, fikk det ikke til... Så spurte jeg om det gikk bra (var litt lattermild siden han var så kløne) Han var 26 år, så skulle tru han hadde gjort det før...

"jeg vet ikke hvordan jeg gjør det jeg... kan du hjelpe meg?" Syns det var så komisk.. at han satt å prøvde og prøvde men ikke fikk det til ;) Bortsett fra det var det deilig ;)

Skrevet
Ja lurven minnet meg på jeg fikk halve ladningen i nesa en gang.

sperm skal ikke sniffes

Skrevet

:grine2: :grine2: :grine2: Mangen morsomme historier. her, skjønner jeg.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
jeg traff ei dame i øyet med spermen en gang, det var ikke så populært

Ikke så rart.. Det svir noe helt forferdelig :ler:

Skrevet

Har også opplevd å knekke senga. Vi lånte/passa på leiligheta til et vennepar mens de var på ferie, og så knakk vi senga deres mens vi holdt på som verst. Vi ble rimelig overrasket og grudde oss til å fortelle det til dem.... helt til vi kikka under senga, og fant en haug tykke bøker. Det viste seg at senga var knekt fra før, "reparert" med en stabel bøker, og nå hadde stabelen ramla sammen! :ler: Så ble det DE som måtte rødme når vi spurte hva alle de bøkene gjorde under senga.....

Ellers hadde jeg med meg en fyr hjem fra fest. Han gikk på do før vi la oss, men på natta måtte han opp igjen. Men han var så full at han ikke fant badet (det er dør fra soverommet til badet, kjeeeeempevanskelig å finne...), så han åpna et vindu og tissa ut gjennom vinduet..... Jeg bor i andre etasje, og har naboer i etasjen under.... og så måtte jeg vaske vinduskarmen dagen etterpå. Uff....

Skrevet

Det rareste som har skjedd meg, var en gang jeg hadde sex med en eks. Samboeren hennes (ei jente...) skulle se på oss ha sex, og vi var nakne alle sammen. Hun tok på seg selv mens vi holdt på, og alt var bare fryd og gammen... inntil jeg plutselig fikk en finger inni rompa. Hun hadde satt seg på sengekanten ved siden av oss for å se nærmere, og plutselig hadde hun fått det for seg at hun skulle ha fingeren sin inni rompa mi. Jeg ble så overrasket at jeg kom der og da....

Skrevet

En gang hadde jeg sex med ei som nok var i øvre del av vektskalaen. Hele senga knakk med et stort brak, men ikke verre enn at det bare var å flytte madrassen over på siden og fortsette.

Men under bodde det ei slarvehøne på vår felles arbeidsplass som hørte braket og godt visste at jeg hadde soverommet akkurat der, og hun passa på å sladre til hele bedriften. Så ble mobbet i måneder etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...