AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Trenger å lufte min historie anonymt en plass, og gjerne høre om flere har opplevd dette, eller har tips framover til å håndtere dette. Jeg opplevde at min samboer og bestevenninne var utro mot meg flere ganger. Jeg var vitne til første gang at de klinte. Dette i fylla, ingen unnskyldning. Jeg såg de, men de ikke meg. Jeg konfrontert samboer om dette, og han la seg flatt osv. prøvde å la dt gå. Men sorgen og svike ble bare være. Så konfronterte da mi venninne også. Vi fikk lagt det bak oss. Og prøvde å forsette videre. Men dt var noe i meg som ikke var helt tilfreds med magefølsen. Jeg spurte de om dette var engangs tilfelle. Å det var det. Så går dt en mnd. Så fester vi ilag. Og det kommer fram ifra ei som hadde snakke med min bestevenninne, at det hadde skjedd en gang tidligere også. Så igjen konfronter jeg de. Og dt stemte. Men allikvell så sitter jeg igjen å føler at alt er min skyld. Fordi de mente at jeg måtte klare å legge dette bak meg og gå videre. Fordi de var lei av styret, med at jeg hadde sagt dt til felles venner. Fordi jeg føle meg alene om dette. Igjen så forventer de at jeg skal stole på de. Når de begge har gått bak min rygg to ganger. Skal sies at min venninne, har en mann også. Som ikke vet hele sannheten. Så begynner ting endelig å roe seg. Og jeg har tilgitt meg selv med å ta dt valget at de er med videre i livet. Og tilliten deres må bygges opp igjen. Altså min samboer i dette tilfelle. Fordi sveket som denne venninne gjorde mot meg, klarer jeg aldri å helt tilgi. men så kommer det plutselig fram igjen. At min venninne igjen forteller felles venninne. At hennes søster hadde sug min samboer på en fest, mens jeg var borte på hyttetur. Når de blir konfrontert med dette. Så blir de sint å sier at de gidde ikke mere styr nå. Og var lei av å gå på tå og hev for meg. Men samtidig var dt forståelig at jeg spurte. Men som jeg sa, jeg kan ikke la være å spørre. Når slike ting kommer fram. Det er flaut, naivt og idiotisk av de å sette meg igjen i denne situasjonen. jeg finner da ut at det jeg hørte var bare tull. Men samtidig noe som kan ødelegge noe jævlig for alle disse tre, hvis det faktisk er sant. Jeg kommer aldri til å tilgi disse to venninne mine for dette, uansett sannhet. Fordi det er noe som ikke stemmer. jeg er oppgitt, trist, forbanna, og skamfull. Og føler meg maktesløs. Jeg lever livet mitt videre, og gjør ting som er bra for meg. Men samtidig klarer jeg ikke helt å komme meg videre. Anonymkode: 56034...49f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Hvor gamle er dere? Anonymkode: fae10...afe 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Folk som går bak ryggen din er ingenting å samle på. Her er det kun en ting å gjøre, og det er å fjerne seg fra denne gjengen. De fortjener hverandre, og kan drive på sånn mot hverandre, uten deg. Se fremover og planlegg hvordan du skal ha det. Det finnes gode mennesker, og du kan også lære deg å stå sterkt alene. Anonymkode: ae9e7...ee3 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Lurer også på hvor gamle dere er? Jeg tenker at det vil være veldig slitsomt for deg å være sammen med denne mannen. Han kommer nok bare til å fortsette med slik adferd han driver med på fest. Neste gang er det ikke disse to venninnene dine, men noen andre. Du har tydeligvis en mann mange vil ha og som ikke klarer å være trofast. Så her er det ikke mange løsninger annet enn å dumpe fyren og finne deg en fyr som bare vil ha deg og som du får ha i fred. Anonymkode: cceda...454 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Hvor gamle er dere? Er det barn i bildet? Hadde nok lett byttet mann og vennegjeng her altså. Anonymkode: 206dc...305 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer også på hvor gamle dere er? Jeg tenker at det vil være veldig slitsomt for deg å være sammen med denne mannen. Han kommer nok bare til å fortsette med slik adferd han driver med på fest. Neste gang er det ikke disse to venninnene dine, men noen andre. Du har tydeligvis en mann mange vil ha og som ikke klarer å være trofast. Så her er det ikke mange løsninger annet enn å dumpe fyren og finne deg en fyr som bare vil ha deg og som du får ha i fred. Anonymkode: cceda...454 Ja, for her er det jo kun mannen sin feil, og ingen skyld kan legges på venninnen som så åpenbart har bydd seg frem og lurt mannen inn i en blowjob. I vel viten om hva som foregår. Skal han liksom takke nei? Venninna er jo sikkert attraktiv. Anonymkode: d3371...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Dersom du har vært på hyttetur uten typen din, så trorjeg du skjønner hva som er sannheten. Dere er sammen fordi du ikke klarer å gå, fordi....? Anonymkode: ba3f8...d0a
candykiss Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Du kaster ut den drittsekken av en mann å kutter all kontakt med både han å de såkalte venninnene dine. Slike mennesker er søppel å bør bli behandlet deretter. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Hun er ingen venninne, og han fortjener ikke betegnelsen "kjæreste". Ville dumpet dem! Anonymkode: 62bbb...ea5 4
Majer Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 (endret) Dette høres ut som noe som har skjedd på bygda... Hva med å dumpe han eller slutte å feste? Endret 18. november 2021 av Majer 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Hvorfor tviholde på en kjæreste og venninner som tydeligvis ikke bryr seg om deg? Anonymkode: 86764...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, for her er det jo kun mannen sin feil, og ingen skyld kan legges på venninnen som så åpenbart har bydd seg frem og lurt mannen inn i en blowjob. I vel viten om hva som foregår. Skal han liksom takke nei? Venninna er jo sikkert attraktiv. Anonymkode: d3371...ce2 Eventuelt er ingen av de attraktive og de bor på bygda med lite valgmuligheter. Åkkesom hadde jeg kvittet meg med både typen og venninnen. Anonymkode: cceda...454
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 On 11/17/2021 at 11:50 PM, AnonymBruker said: Fordi de mente at jeg måtte klare å legge dette bak meg og gå videre. Fordi de var lei av styret, med at jeg hadde sagt dt til felles venner. Fordi jeg føle meg alene om dette. Igjen så forventer de at jeg skal stole på de. Når de begge har gått bak min rygg to ganger. Skal sies at min venninne, har en mann også. Som ikke vet hele sannheten. Står det "Lettlurt. Utnytt meg" i panna di? Du skjønner jo selv hvor galt dette er. Disse rottene er utro og styrer situasjonen med å forlange at du skal legge det bak deg. Si i fra til mannen hennes og kom deg for h vekk. Anonymkode: 4879c...2d3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 8.34): Ja, for her er det jo kun mannen sin feil, og ingen skyld kan legges på venninnen som så åpenbart har bydd seg frem og lurt mannen inn i en blowjob. I vel viten om hva som foregår. Skal han liksom takke nei? Venninna er jo sikkert attraktiv. Anonymkode: d3371...ce2 Så klart han skal takke nei. At venninna er attraktiv er ingen som helst unnskyldning til å være utro. Ikke ok av venninna heller å gå bak ryggen til TS, men det at mannen til TS var med på det er hans ansvar. Anonymkode: 62fa7...497 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå