Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Er veldig vanskelig å finne på julegave til min far, som er ganske kresen og har alt han trenger. 
Nå tenker jeg på et abonnement på et blad/magasin. I bladkiosken.no kan man kjøpe abonnement 
på et blad, som starter etter julaften. Man kan selv velge hvor mange utgaver av bladet mottaker skal få,
og abonnementet stoppes automatisk etter siste utgave. Er det noen som har prøvd dette før, og fungerer det som det skal?

Jeg tror selv jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1530964-abonnement-p%C3%A5-blad-i-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rampenissen72
male32 skrev (1 minutt siden):

Hei

Er veldig vanskelig å finne på julegave til min far, som er ganske kresen og har alt han trenger. 
Nå tenker jeg på et abonnement på et blad/magasin. I bladkiosken.no kan man kjøpe abonnement 
på et blad, som starter etter julaften. Man kan selv velge hvor mange utgaver av bladet mottaker skal få,
og abonnementet stoppes automatisk etter siste utgave. Er det noen som har prøvd dette før, og fungerer det som det skal?

Jeg tror selv jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave.

Hvis det er et blad du VET han ellers kjøper fast og leser kan du gjøre det. Hvis ikke kan du heller bare gi han pengene. 

(Ja, bladkiosken fungerer) 

rampenissen72 skrev (12 minutter siden):

Hvis det er et blad du VET han ellers kjøper fast og leser kan du gjøre det. Hvis ikke kan du heller bare gi han pengene. 

(Ja, bladkiosken fungerer) 

Jeg kjøper aldri blad og gidder ikke bruke penger på det selv. Men jeg synes likevel det hadde vært koselig å få et blad i posten hvis noen hadde gitt det til meg, ville heller hatt det enn penger. 

Men viktig at det stopper av seg selv. 

Anonymkode: 77305...847

Jeg abonnerer på Bonytt til søsteren min. Det er riktignok bursdagsgave, og blir godt mottatt. Fornyer når de gir meg melding om det, har fungert i flere år uten problem.

Hvis familien din har hytte, kan for eksempel Hytteliv o.l. være et forslag. Eller om faren din har jaktinteresse, finnes det fagblad som du kan abonnere på til ham. Det er mye å velge i.

Synes det er en god ide til de som har alt.

Anonymkode: 42f01...1ba

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...