AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Jeg er begeistret for et menneske og det det mennesket står for, jobber med og den det ser ut som h_n er. En venn av meg har flere ganger sagt "det der, det er en du skulle vært med,for dere to ville passet sammen". Det kan selvsagt ikke min venn vite, men jeg oppfordres stadig til å våge ta kontakt. Jeg ser vedkommende på FB. H-n er i tillegg litt kjent og helt sikkert mange etter seg. Jeg er litt av typen, "den som intet våger, intet vinner", men tør jeg dette? Har noen her noen gang gjort noe lignende? tør du fortelle om det og hva du skrev/gjorde? Hvordan skal man komme med en god åpningsreplikk liksom, hvordan si noe som fenger....jeg vet ikke om jeg tør. Vet at h-n er singel, da. Råd? blir det for dumt? eller er det litt stilig å gjøre det? Anonymkode: 434d4...98e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Er vedkommende aktiv på instagram? Send en kommentar på en story, gjerne formulert som et spørsmål. Kanskje det sparker i gang en samtale? Vær hyggelig og oppriktig , verste som kan skje er å få et nei☺️ Anonymkode: 007da...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er begeistret for et menneske og det det mennesket står for, jobber med og den det ser ut som h_n er. En venn av meg har flere ganger sagt "det der, det er en du skulle vært med,for dere to ville passet sammen". Det kan selvsagt ikke min venn vite, men jeg oppfordres stadig til å våge ta kontakt. Jeg ser vedkommende på FB. H-n er i tillegg litt kjent og helt sikkert mange etter seg. Jeg er litt av typen, "den som intet våger, intet vinner", men tør jeg dette? Har noen her noen gang gjort noe lignende? tør du fortelle om det og hva du skrev/gjorde? Hvordan skal man komme med en god åpningsreplikk liksom, hvordan si noe som fenger....jeg vet ikke om jeg tør. Vet at h-n er singel, da. Råd? blir det for dumt? eller er det litt stilig å gjøre det? Anonymkode: 434d4...98e Dette kan være alt fra full klaff til total utdritning. Hvis du ikke er typen som er redd for å drite deg ut, er det jo bare å prøve:) Anonymkode: 36264...464
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Takk for svar. Jeg syns det er kjipt å drite seg ut, jo. Og jeg tenker det verste som kan skje er et "nei takk" eller ikke svar i det hele tatt. Og vedkommende er mye opptatt og garantert ikke en som svarer alle som sier noe. Ja h-n er på insta også men det er ikke jeg og jeg vet ikke hvordan det fungerer. Må bli via FB eller hjemmesiden der epostadressen står. Men hva skriver man? "hei, du har fanget min interesse" ? det kan du være sikker på at 103 andre også skriver. Hm..... Anonymkode: 434d4...98e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "hei, du har fanget min interesse" Nei, det blir for opplagt. Legger hen ut stories på FB? Man kan kommentere på pm der også. Mer sånn legger hen ut noe mat etc kan du skrive «Oj, det så godt ut, har noen tips for å få det så lekkert? Jeg pleier å gjøre etc» Er vedkommende på tur; « Den fjelltoppen var flott, hvordan er turen opp? Har du prøvd *en eller annen fjelltopp» Hvis interesse, spark i gang en samtale. Da kan du evnt skru på sjarmen og skrive du synes hen gjør mye bra og virker sympatisk Anonymkode: 007da...dfd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det blir for opplagt. Legger hen ut stories på FB? Man kan kommentere på pm der også. Mer sånn legger hen ut noe mat etc kan du skrive «Oj, det så godt ut, har noen tips for å få det så lekkert? Jeg pleier å gjøre etc» Er vedkommende på tur; « Den fjelltoppen var flott, hvordan er turen opp? Har du prøvd *en eller annen fjelltopp» Hvis interesse, spark i gang en samtale. Da kan du evnt skru på sjarmen og skrive du synes hen gjør mye bra og virker sympatisk Anonymkode: 007da...dfd Gode forslag, men alt blir da så "out in the open", hvis jeg skal kommentere på innlegg. Vedkommende får omtrent 1000 likes på hvert innlegg og en hel del kommentarer i form av hjerter eller "så bra sagt!". Så jeg blir bare en i mengden, ønsker skille meg ut. og helst ikke så alle mine venner på FB også kan lese hva jeg skriver må tenke nøye på dette. Anonymkode: 434d4...98e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): out in the open Nei, ikke kommentar på innlegg! Men stories på FB, fungerer på samme måte som på instagram. Eller send innlegget på pm og så skrive. Lykke til😘 Anonymkode: 007da...dfd 1
Hippogriff Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Det høres ut som en person du må påregne får en del slike meldinger. Da går det fort automatikk i avslag på de alt for direkte sjekkemeldingene. Derfor kan det være lurt å heller «snike seg inn bakdøren». Ser du noen felles interesser? Felles bekjente? Finn en litt uskyldig knagg å henge en melding på, og start dialogen ganske uskyldig. Og la den første kontakten være kort og uskyldig, så kan du heller sette opp tempoet senere. En sånn person vil nok være vant til å håndtere ulike metoder folk benytter for å nærme seg ham/henne, så du må kanskje påregne å være litt tålmodig i starten mens vedkommende vurderer om du er av interesse for noe videre kontakt. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, ikke kommentar på innlegg! Men stories på FB, fungerer på samme måte som på instagram. Eller send innlegget på pm og så skrive. Lykke til😘 Anonymkode: 007da...dfd Aha, skjønner. Takk for forklaring og tips. Anonymkode: 434d4...98e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 Hippogriff skrev (5 minutter siden): Det høres ut som en person du må påregne får en del slike meldinger. Da går det fort automatikk i avslag på de alt for direkte sjekkemeldingene. Derfor kan det være lurt å heller «snike seg inn bakdøren». Ser du noen felles interesser? Felles bekjente? Finn en litt uskyldig knagg å henge en melding på, og start dialogen ganske uskyldig. Og la den første kontakten være kort og uskyldig, så kan du heller sette opp tempoet senere. En sånn person vil nok være vant til å håndtere ulike metoder folk benytter for å nærme seg ham/henne, så du må kanskje påregne å være litt tålmodig i starten mens vedkommende vurderer om du er av interesse for noe videre kontakt. Lykke til! Ja det har du helt rett i. Får garantert flere slike i løpet av uken. Og jeg ser jo hvordan samme kjønn som meg sikler i kommentarfeltet. Vedkommende er ikke veldig attraktiv men fremstår sympatisk. Jeg for min del ser ikke bare en lik interesse, men så og si alle. Har også felles kjente som jeg ikke ønsker blande inn. H-n har jobbet med min søster en gang i tiden, men jeg kan ikke og vil ikke bruke det. Tror jeg. Enda jeg har spøkefullt sagt til søs om hun kan fikse en date. Hun sier forresten også at jeg hadde passet så godt sammen med vedkommende. Vi får se. takk for tipsene dine. her gjelder det å skille seg ut og være forsiktig. Anonymkode: 434d4...98e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Dropp nettet i denne sammenhengen. Det blir altfor stor konkurranse. Du må sørge for å møte på denne personen i virkeligheten, f eks på butikken eller noe slikt. Eller et arrangement. Der kan du ta kontakt, mye bedre med virkeligheten her hvis personen har masse følgere på nett. Anonymkode: 34fae...41c 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dropp nettet i denne sammenhengen. Det blir altfor stor konkurranse. Du må sørge for å møte på denne personen i virkeligheten, f eks på butikken eller noe slikt. Eller et arrangement. Der kan du ta kontakt, mye bedre med virkeligheten her hvis personen har masse følgere på nett. Anonymkode: 34fae...41c Godt poeng faktisk. men h-n bor 4 timer unna meg Anonymkode: 434d4...98e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 Kjør på men vær forberedt på at du ikke får svar.. Kjente personer får sånn hver dag og det skal mye til for at de gidder å gi noen sjansen. Litt synd.. Anonymkode: 4af87...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå