AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Noen tips til hvordan vi kan holde økonomien ryddig? Vi tjener forskjellig og har forskjellig Ek så felles bolig får en eierbrøk tilsvarende dette. Ene har aksjer så disse blir særeie pga arv til særkullsbarn. Andre ting vi bør tenke på? Avtalte dere hverdagsøkonimien i detalj? Anonymkode: b6942...169
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Vi har adskilt økonomi, enkelt og greit. Han betaler meg for sin halvdel av felles utgifter og jeg ordner alt av betaling av felles regninger. Resten av økonomien er helt separat. Anonymkode: 4bcc6...25f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har adskilt økonomi, enkelt og greit. Han betaler meg for sin halvdel av felles utgifter og jeg ordner alt av betaling av felles regninger. Resten av økonomien er helt separat. Anonymkode: 4bcc6...25f Hvordan fordeler dere matinnkjøp og strøm, Internett, strømmetjenester ol.? Vi har forskjellig antall barn som bor hjemme i varierende alder og til varierende tid. ts Anonymkode: b6942...169
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Jeg kjøper generelt sett inn det aller meste av mat og ordner som sagt med alt av felles regninger. Strøm, Internett, strømmetjenester etc er jo fellesutgifter. Det er kun jeg som har særkullsbarn, så han betaler meg en sum for sin mat og halvparten av maten til vårt felles barn. Dersom han kjøper inn noe som er felles gjør han det med et ekstra kredittkort tilknyttet mitt ene kredittkort. Anonymkode: 4bcc6...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå